Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jaksatte EVVK -miehiä?

Vierailija
15.07.2014 |

Niin, miten jaksatte miehiä, joita ei huvita mikään? Mä alan olla omaani ihan kypsä. Jos en suunnittele perheelle jotain pientä kesälomareissua, ne jää tekemättä ja jos sunnittelen, ukko ei kommentoi paitsi viime hetkellä ja reissussa narisemalla. Jos meillä on jotain remontoitava tai korjattava, monta vuotta saa kehottaa toimimaan.

Nytkin meni tänä kesänä hermot, ja maalasin itse kotona mitä maalattavaa oli, tapetointi on vielä vähän kesken. Olen ollut koko ajan töissä, mies lomalla, joten painan hommia kotona illat. Kun olen pyytänyt apua mies kiukuttelee "saa kai sitä edes leikkiä". Leikkii siis lasten kanssa, mutta kai aikuinen voisi tehdä muutakin kuin leikkiä aamusta iltaan?? Kun poika on pyytänyt isää tekemään pientä remonttia talon ulkopuolella, että saisi itsekin osallistua (ja olisi vähän maalaus- ja nikkarointihommaa), niin vastaús oli että "eiköhän nyt tehdä yks remontti ensin loppuun". Joo, siis minä teen... ja varmaan sen toisenkin, kunhan jään lomalle.

Mies kieltäytyy lähes aina lähtemästä kyläreissuille (tyyliin mummon 80v. päivät), kun ei voi kun just pitää ajaa nurmikko. Ja nyt olen puhunut pienestä kesälomamatkasta koko kesän, vastaus aina "mmm..." "hmmm". Ei muuta. Oletin, että on nyt kivirekenä taas kuitenkin lähdössä, kun lapset ovat sen ikäisiä vielä, että kaksi aikuista on ihan paikallaan. No, tänään sanoin, että nyt pitää varata sitten tänään se hotelli ja ostaa junaliput jne. Niin vastaus oli "menkää te". Kun mainitsin, että tarvitsisi toisen aikuisenkin ja olisi kivaa tehdä perheenä jotain (kun ei tehdä edes kahdestaan, niin voisi joskus olla edes jotain ekstraa), niin ei. "Mä maksan sen reissun vaikka sun äidille, kysy sitä". Just.

Eikä se tajua, että on loukkaavaa yrittää rahalla päästä vaimosta eroon. Lapsille olisi hoitaja, jos joskus kävisimme syömässä tai elokuvissa, yhdessä lenkillä, sienessä tai marjassa, mitä vaan kahdestaan. Joitakin vuosia sitten yritin kerran pari vuodessa järkätä, mutta kun aina on naama väärinpäin ja naristaan just silloin viime hetkellä, ajoissa ei koskaan sano, ettei huvita. Ja vaikka sanoisikin, niin eikö ihminen voi joskus edes tehdä jotain, mistä toinenkin pitäisi?? Olen myös ehdottanut, että voisin alkaa harrastaa hänen kanssaa ampumista radalla (mies metsästää), vaikka tarkkuusammuntaa, mutta ei huvita. Mies ei oikeasti halua tehdä mitään. Ei minun kanssani ainakaan.

Mä en kohta jaksa enää. Jotenkin tyhmää olla yhdessä, kun yhdessäolo tarkoittaa, että asutaan samassa talossa ja hoidetaan samoja lapsia.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen sun mies on, ap?

Vierailija
22/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälle 40-vuotias.

T: ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee mies :/ en kattelis! Vois mies osallistua itsekin remonttiin eikä just tolleen et "tehdään yks ensin loppuun".. Eli niinkuin sanoit itsekin:sinä teet, ei hän.

Vierailija
24/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kyseessä miesten vaihdevuosiin liittyvä testosteronin väheneminen, mikä tekee miehestäsi moisen lahnan. Silloin tilanne on huono, koska ei hän tule ikinä sitä myöntämään saati hakeutumaan hoitoon, vaikka pulma olisi kyllä helposti korjattavissa testo-korvaushoidolla.

Ehkä sun pitäisi vaan hyväksyä, että olet naimisissa tylsimyksen kanssa, ja etsiä parempaa seuraa. Lähde tekemään juttuja muiden kanssa?

2

Vierailija
25/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisikaan. En ole kenenkään kanssa sen takia että on sattumalta tehty pari lasta yhdessä. Jos ei mun seura kelpaa, niin etsin sellaisen kenelle kelpaa tai olen yksin. En katsele tuollaista.

Vierailija
26/26 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen/Vitonen, mä käyn kyllä naisystävien kanssa ulkona, konserteissa jne, mutta se ei korvaa oman miehen seuraa eikä sitä iloa, mikä olisi jakaa asioita yhdessä. Lapsille myös molempi vanhempi on tärkeä, ja joskus olisi kivaa tehdä perheen asioita, ilolla eikä narinalla tai ei ollenkaan...

Voiko tuohon testosteronivajeeseen liittyä myös ihon kuivuminen ja seksuaalisen halun hiipuminen?

ap