Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro jokin asia, jonka teet eri tavalla kuin valtaosa ihmisistä?

Vierailija
13.07.2021 |

Esimerkiksi itse laitan suihkussa hoitoaineen hiuksiin ensin ja vasta sitten shampoon. Jostain syystä vähentää sähköisyyttä.

Yläpeukku = teen itsekin näin
Alapeukku = en tee näin

Yksi asia per viesti, niin on helpompi peukuttaa

Kommentit (51)

41/51 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaadan maidon ennen kahvia kuppiin.

Vierailija
42/51 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selailen saunassa älypuhelinta koska muuten siellä tulee niin helkkarin tylsää. Alalauteilla ja naamarin + rätin ja pyyhkeen  kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelen aamulla mitä teen tänään ja sitten teenkin päinvastoin.

Vierailija
44/51 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kääntänyt vuorokausirytmini niin, että pystyn käymään töissä joihin täytyisi "herätä" klo 4.00 yöllä. Eli nukun iltapäivästä yöhön, nukun nelisen tuntia, valvon ja touhuan , olen tällöin virkeimilläni. Lähden virkenä  klo 4.45 töihin, ja kun palaan n. 13.15 niin menen nukkumaan.

Vierailija
45/51 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö ollenkaan aamuisin, aamupäivisin, päivisin, iltapäivisin. Illasta saatan syödä kaksi omenaa ja siinä se. En koe näläntunnetta helteellä.

Vierailija
46/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dyykkaan ison osan ruoastani.

Vierailija
47/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun kunnolla. Ilman tekosyitä milloin mistäkin miksei just nyt tänään pysty.

Kävelen , juoksen , mitä milloinkin niin että on kunnolla hiki. Helle, pakkanen, väsymys, jne ei ole mulle mikään syy jättää treenejä välistä.

Vierailija
48/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän linuxia.

Kuorin keitetyt kananmunat ujuttamalla teelusikkaa kuoren alle. Nopeaa ja siistiä, ikinä ei tarvi nyppiä kuorenpalasia valkuaisesta.

Vierailija
49/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan hygieenisesti. Minulla on eri rätit eri paikkoihin. En koskaan lattiarätin kanssa nouse listoja ylemmäs. Pyyhin myös keittiön alakaapin ovet eri rätillä kuin yläkaapit ja tasot. Tavallaan lantio on raja, jolloin vaihtuu rätti. Keittiön rätillä ei koskaan pyyhitä olohuoneen pöytää, muualle taloon on sitten omat yleisliinat.

Siivoan myös kerran pari vuodessa huolellisesti hammasharjaa käyttäen kolosia ja rakosia, kuten lattialistojen ja lattian välistä. Sieltä tulee yllättävän ruskeaa vettä aina! 

Moni siivoaa samalla rätillä kaikki pinnat ja tasot ja olen pitänyt tätä aina ällöttävänä. Jos ikinä erehdyn kertomaan siivoavani lattialistojen kolosia hammasharjalla, minua pidetään hulluna.

Vierailija
50/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kahvin kotona aina kerman kera ja ilman sokeria.

Vierailija
51/51 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi