Kerro jokin asia, jonka teet eri tavalla kuin valtaosa ihmisistä?
Esimerkiksi itse laitan suihkussa hoitoaineen hiuksiin ensin ja vasta sitten shampoon. Jostain syystä vähentää sähköisyyttä.
Yläpeukku = teen itsekin näin
Alapeukku = en tee näin
Yksi asia per viesti, niin on helpompi peukuttaa
Kommentit (51)
En käytä hoitoainetta ollenkaan pitkissä hiuksissani. En edes mitään hiuksiin jätettäviä. Katson myös ettei shampoot sisällä esim sulfaatteja, joita käytetään autonpesuaineissa.
Jos joku ottaa minusta valokuvan, hymyilen luonnollisesti. En törröttele ankkahuuli-ilmeillä.
Kirjoitan kymmensormijärjestelmällä katsomatta näppäimistöä.
Syön kotona niin epäsiististi ja sottaisesti, että vaihdan aina päälle kotipaidan ennen ruokailua.
Vietän juhlapyhät yksin (siis omasta halustani).
Vierailija kirjoitti:
Käytän omia aivojani!
Tämä on hieman turha maininta. Eipä kukaan meistä voi kenenkään toisen aivoja käyttää.
Siinä tietenkin on eroja, mihin kenenkin aivokapasiteetti riittää.
Siivoan ammattisiivouksen puhdistusaineilla ja välineillä.
Katson asioita myös toisten näkökulmasta. Ymmärrän, että asioilla on kaksi puolta.
Käytän sujuvasti kännykkäsovelluksia asioiden hoitamiseen. Esimerkiksi parkkihalliin mennessä maksu hoituu sovelluksella eikä millään lipukkeilla.
En ole koskaan tehnyt asioita muodin mukaan, en edes teininä. Silloinkin oikein valkkasin sen halvimman markettirepun, koska minua olisi hävettänyt näyttäytyä se sama reppu päällä mikä oli kahdeksalla tytöstä kymmenellä.
Kylllä mä pidän noin yleisesti sitä hyvänä että ajatttelee asiat omalla järjelllä ja on utelias ja sellanen että kiiinnostuu helposti asioista.
Vierailija kirjoitti:
Kylllä mä pidän noin yleisesti sitä hyvänä että ajatttelee asiat omalla järjelllä ja on utelias ja sellanen että kiiinnostuu helposti asioista.
Muttta tavallaan se että kykenee poimimaaan kaikesta sen olennnaisimman niin sitä pidän tärkeänä. Mikä on olennaista ja mikä vähempipätöiistä mutta voi olla toki huomioon otettavaaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muttta tavallaan se että kykenee poimimaaan kaikesta sen olennnaisimman niin sitä pidän tärkeänä. Mikä on olennaista ja mikä vähempipätöiistä mutta voi olla toki huomioon otettavaaa.
Se tavallaaan peliä ihmisen kapasiteettin kansssa mikä on sekin rajallinen.
Juon näin helteellä mieluiten kuumia juomia, kuten yrttiteetä. Ne edesauttavat hikoilua ja täten sekä viilentävät oloa että ehkäisevät turvotusta. Lämpimät juomat eivät aiheuta itselleni myöskään sitä surullisenkuuluisaa helleripulia.
Tuntuu kuin ajattelisin joka asian eri tavalla kuin 'kaikki' suomalaiset enkä sovi tähän yhteiskuntaan.
Säilytän banaanit jääkaapissa ja syön ne vain kylmänä. Mieluiten vielä aavistuksen vihertävinä. Lämpimiin tai ylikypsiin en koske.