Kerro jokin asia, jonka teet eri tavalla kuin valtaosa ihmisistä?
Esimerkiksi itse laitan suihkussa hoitoaineen hiuksiin ensin ja vasta sitten shampoon. Jostain syystä vähentää sähköisyyttä.
Yläpeukku = teen itsekin näin
Alapeukku = en tee näin
Yksi asia per viesti, niin on helpompi peukuttaa
Kommentit (51)
Jauhan kotona omat tuoreet jauhot. Kaikki maistuu paremmalta ja sisältää enemmän hyviä ravintoaineita :)
Puen rintsikat sujauttamalla pään yli, enkä kiinnitä hakasia erikseen, vaan ne ovat siis aina kiinni.
Leikkaan saksilla vasemmalla kädellä.
En juo alkoholipitoisia juomia ja se on minusta luonnollista.
Puen topin (sellainen naruolkaintoppi) ja naruolkainmekon kuin hameen. En siis pujota pään yli vaan astun vaatteen sisään ja kiskon ylös.
Laitan leivän päälle joko juustoa tai leikkelettä, en kumpaakin.
Vierailija kirjoitti:
Leikkaan saksilla vasemmalla kädellä.
Fiskarsin oransseilla kynsisaksilla pystyy leikkaamaan vasemmalla kädellä oikean käden kynnet vaikka muuten suosisi oikeaa kättä mm. kirjoittaessa käsin ja käyttäessä tietokoneen hiirtä.
Vaikka olen itse pääosin oikeakätinen olen tietoisesti pyrkinyt kehittämään myös vasemman käden motoriikkaa. Ambidekstrinen tarkoittaa että olisi molempikätinen.
Ratkon kryptoristikoita ilman kynää, siis katson sitä ristikkoa ja päättelen mikä kirjain tulee mihinkin, mutta en merkitse niitä näkyviin.
Laitan ketsuppia jokaiseen (suolaiseen) ruokaan, myös keittoihin
Ettei ole mitään erityistä, tuosta voidaan raivostua. Alapeukut vaikka kysytään persoonallista asiaa.????????
Kun mies pyytää sängyssä jotain, suostun vaikken haluaisi. Esim. sitomiseen, suun tukkimiseen, kuristamiseen.
Laitan jäätelööni rusinoita. Siis en tarkoita, että ostaisin jotain rommirusina-makua (en tykkää) vaan ihan vanilja, mansikka- ja suklaajäätelöön.
En ole koskaan, enkä koskaan haluakaan, harrastanut seksiä.
Ostan uuden vaatteen/kengät vasta kun edellinen on kirjaimellisesti kulunut puhki niin pahasti, ettei sitä enää voi paikata.
Vierailija kirjoitti:
Ettei ole mitään erityistä, tuosta voidaan raivostua. Alapeukut vaikka kysytään persoonallista asiaa.????????
Kuten aloittaja ohjeisti, tässä ketjussa alapeukku tarkoittaa "en tee itse näin". Siis tehdään gallupia, kuinka moni lukija tekee viestissä mainitun asian ja kuinka moni ei.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä sekoilet? Tämä on ihan normaali peukutusketju. Aloituksessa jo eritelty että alapeukku tarkoittaa, en tee näin. Ei raivostumista. Yläpeukulla taas komppaat että kuuluu tapoihin.
Nyt vaan peukuttelemaan :)
En omista älykännykkää enkä aio hankkia sellaista. Hoidat verkkoasiat tietokoneella.
Laitan hoitoainetta kaikkialle hiuksiin, tyvestä latvoihin.