Totuus on tarua ihmeelisempää - Jakakaa Kauniit ja rohkeat -tarinanne
Kerätään tähän ketjuun elävän elämän Kauniit ja rohkeat -tarinoita. Jos niitä siis on.
Kerro, jos sinulla on ollut "uskomattomia" suhteita ja kiemuroita elämässä. Suhde puolison veljeen, isään, kaveriin jne.
Kiinnostaa tietää, onko totuus todella tarua ihmeellisempää, ja tapahtuuko näitä juttuja ihan tavallisille ihmisille. Uteliaisuus vaatii, kerro kerro!
Kommentit (125)
Mulle on jäänyt lapsuudesta mieleen tosi jännä tilanne naapurustossa. Kyseessä tasokas rivitalo- ja paritaloalue sekä kaksi akateemista pariskuntaa, jotka asuivat naapureina.
Toisessa perheessä oli selvästi riitoja, mutta toinen perhe oli ihan ok. Lopulta kuitenkin alkoi naapurustossa olla kaikille selvää että ensinmainitun perheen isällä oli suhde tähän naapurin rouvaan. Vähän ajan kuluttua myös petetty vaimo ja petetty mies alkoivat suhteen ja lopulta miehet vaihtoivat päikseen asuntoja... Kamoja kannettiin ilta-aikaan takapihojen välisen aidan yli...
Eli "Virtasen setä" asuu nyt Lahtisilla ja "Lahtisen setä" Virtasilla, vaikka asiasta sinänsä ei puhuttu. Molemmissa perheissä oli myös lapsia ja perheet tietysti ilmiriidoissa keskenään, ja toki mukaan vedettiin sitten myös isovanhempia ja muita sukulaisia.
Vähän vaikea selittää, miltä tuntui sellaisen lapsen mielellä seurata sitä tapahtumasarjaa ja sitä, miten aikuiset siihen suhtautuivat. Kyse ei edes ollut mistään wt-lähiöstä, pikemminkin vähän nousukasmaisesta "paremmasta väestä", joten se asian ympärillä ollutta hiljaisuutta, vihjailua ja hymistelyä oli jännä lapsena seurata. Tilanne tosin kesti vain joitakin kuukausia, sitten toinen uuspari muutti pois.
Äidin kuoleman jälkeen sain selville, että oli valehdellut mulle hääpäivänsä vuotta aiemmaksi. Olen syntynyt uskomatonta kyllä n. 16 tunnin kuluttua vihkiäisistä, tosin 3 vkoa etuajassa. Ilmeisesti äitiä nolotti 60-luvulla tämä asia. Kumma kun kenenkään sukulaisen kanssa ei tullut äidin eläessä asia puheeksi, muutamat olivat häissäkin. Vanhempani erosivat kun olin 2 v.
Ei tämä nyt varmaan mitenkään erikoinen ole, mutta tapailin/seukkailin kevyesti ensin henkilön A kanssa. Hän esitteli minut hyvälle ystävälleen B:lle. Ihastuin häneen täysillä ja samaan aikaan A alkoi pettää minua alaikäisen pissiksen 15v. kanssa vaikka oli itse 26. A häipyi sen perään ja jätti minut vaille selityksiä ja anteeksipyyntöä. Vuoden kuluttia uskalsin pyytää B:tä kahville. Hän ämpyili päätöksensä kanssa ja eikä hänestä sen jälkeen koskaan kuulunut mitään. Olin pettynyt ja masentunut kun pitkällisen ihastuksen tunnustettuani hän viittasikin vain kintaalla ja tunsin itseni maailman surkeimmaksi ihmiseksi. Kunnes kahden vuoden kuluttua hän lähestyikin minua yllättäen fb:ssa. Hänellä oli kuulemma parempi elämäntilanne ja oli kuluneiden vuosien saatossa nerännyt rohkeutta nähdä minut kahvittelun merkeissä. Tapasinme ja aloimme oikeastaan samantien seurustella. Tuosta suivaantuneena henkilö A yritti mustamaalata minua ja sabotoida suhdettamme. Hän oli jo vuotta aikaisemmin tunkeutunut kännissä olevan B:n fb:kiin lukeaksemme minun ja B:n yksityisviestein käydyt keskustelut.. A ei kuitenkaan onnistunut erottamaan meitä ja olemme B:n kanssa edelleen yhdessä. Ongelma on vain se, että pidän A:ta paljon puoleensa vetävämpänä kuin B:ta. A on alkanut pyöriä mielessäni päivin ja öin..kuumin näkemäni mies ikinä. Käsittämätöntä että joskus minulla oli hänet otteessani mutta karkuutin hänet. Olisi pitänyt tehdä enemmän saadakseni hänet pidettyä. En voi kertoa B:lle miksi olen nykyään niin muuttunut ja vain omissa ajatuksissani.."koska minulla on vain se sun kaveris mielessä. En voi sille mitään, että päässäni pyörii himokkaita ajatuksia hänestä koko ajan." Tuskallinen tilanne.
N26
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 20:28"]
Ei tämä nyt varmaan mitenkään erikoinen ole, mutta tapailin/seukkailin kevyesti ensin henkilön A kanssa. Hän esitteli minut hyvälle ystävälleen B:lle. Ihastuin häneen täysillä ja samaan aikaan A alkoi pettää minua alaikäisen pissiksen 15v. kanssa vaikka oli itse 26. A häipyi sen perään ja jätti minut vaille selityksiä ja anteeksipyyntöä. Vuoden kuluttia uskalsin pyytää B:tä kahville. Hän ämpyili päätöksensä kanssa ja eikä hänestä sen jälkeen koskaan kuulunut mitään. Olin pettynyt ja masentunut kun pitkällisen ihastuksen tunnustettuani hän viittasikin vain kintaalla ja tunsin itseni maailman surkeimmaksi ihmiseksi. Kunnes kahden vuoden kuluttua hän lähestyikin minua yllättäen fb:ssa. Hänellä oli kuulemma parempi elämäntilanne ja oli kuluneiden vuosien saatossa nerännyt rohkeutta nähdä minut kahvittelun merkeissä. Tapasinme ja aloimme oikeastaan samantien seurustella. Tuosta suivaantuneena henkilö A yritti mustamaalata minua ja sabotoida suhdettamme. Hän oli jo vuotta aikaisemmin tunkeutunut kännissä olevan B:n fb:kiin lukeaksemme minun ja B:n yksityisviestein käydyt keskustelut.. A ei kuitenkaan onnistunut erottamaan meitä ja olemme B:n kanssa edelleen yhdessä. Ongelma on vain se, että pidän A:ta paljon puoleensa vetävämpänä kuin B:ta. A on alkanut pyöriä mielessäni päivin ja öin..kuumin näkemäni mies ikinä. Käsittämätöntä että joskus minulla oli hänet otteessani mutta karkuutin hänet. Olisi pitänyt tehdä enemmän saadakseni hänet pidettyä. En voi kertoa B:lle miksi olen nykyään niin muuttunut ja vain omissa ajatuksissani.."koska minulla on vain se sun kaveris mielessä. En voi sille mitään, että päässäni pyörii himokkaita ajatuksia hänestä koko ajan." Tuskallinen tilanne. N26
[/quote]
Jos kuviossa ei oo lapsia, niin go for it. Eli ota ero B:stä ja sitten vasta A:n syliin. Mutta varaudu samalla siihen, että joudut etsimään C:n myöhemmin, kun A löytää taas sakkolihaa.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 20:28"]
Ei tämä nyt varmaan mitenkään erikoinen ole, mutta tapailin/seukkailin kevyesti ensin henkilön A kanssa. Hän esitteli minut hyvälle ystävälleen B:lle. Ihastuin häneen täysillä ja samaan aikaan A alkoi pettää minua alaikäisen pissiksen 15v. kanssa vaikka oli itse 26. A häipyi sen perään ja jätti minut vaille selityksiä ja anteeksipyyntöä. Vuoden kuluttia uskalsin pyytää B:tä kahville. Hän ämpyili päätöksensä kanssa ja eikä hänestä sen jälkeen koskaan kuulunut mitään. Olin pettynyt ja masentunut kun pitkällisen ihastuksen tunnustettuani hän viittasikin vain kintaalla ja tunsin itseni maailman surkeimmaksi ihmiseksi. Kunnes kahden vuoden kuluttua hän lähestyikin minua yllättäen fb:ssa. Hänellä oli kuulemma parempi elämäntilanne ja oli kuluneiden vuosien saatossa nerännyt rohkeutta nähdä minut kahvittelun merkeissä. Tapasinme ja aloimme oikeastaan samantien seurustella. Tuosta suivaantuneena henkilö A yritti mustamaalata minua ja sabotoida suhdettamme. Hän oli jo vuotta aikaisemmin tunkeutunut kännissä olevan B:n fb:kiin lukeaksemme minun ja B:n yksityisviestein käydyt keskustelut.. A ei kuitenkaan onnistunut erottamaan meitä ja olemme B:n kanssa edelleen yhdessä. Ongelma on vain se, että pidän A:ta paljon puoleensa vetävämpänä kuin B:ta. A on alkanut pyöriä mielessäni päivin ja öin..kuumin näkemäni mies ikinä. Käsittämätöntä että joskus minulla oli hänet otteessani mutta karkuutin hänet. Olisi pitänyt tehdä enemmän saadakseni hänet pidettyä. En voi kertoa B:lle miksi olen nykyään niin muuttunut ja vain omissa ajatuksissani.."koska minulla on vain se sun kaveris mielessä. En voi sille mitään, että päässäni pyörii himokkaita ajatuksia hänestä koko ajan." Tuskallinen tilanne. N26
[/quote] klassinen esimerkki siitä kuinka aika kultaa muistot :)
näiden lukeminen oli nii hauskaa että jäi tän päivän oikeet kauniit ja rohkeat katsomatta!
Kyllä Ridget ja Brooket jää näistä toiseksi.. Eihän näitä voi edes uskoa todeksi :D
Mieheni serkut ovat avoliitossa, hyi helvata
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 16:27"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 16:21"]mun suku on kyllä vetää vertoja forrester-logan-spectroille. tässä vuosien saatossa on tapahtunut mm nämä:
- setäni ja hänen vaimonsa saivat esikoisensa ja muutama kuukausi ristiäisten jälkeen sedän vaimo jätti setäni poikansa kummisedän takia :D myöhemmin sedän vaimo palasi, he saivat sedän kanssa kaksi lasta lisää ja erosivat. tästä meni vuosi tai kaksi, jonka jälkeen tuo sedän vaimo karkasi esikoisen kummisedän matkaan ja menivät naimisiin kreikassa
- kummitätini mies petti häntä ja he erosivat. eron seurauksena kummitätini alkoi seurustelemaan miehensa salarakkaan miehen kanssa :D parinvaihtoa!
- äitini sedän kuoltua paljastua, että hänellä oli kaksi lasta kahden eri naisen kanssa, mutta ei ollut tunnustanut isyyttä. oli kuitenkin maksanut omaehtoista elatusapua. lisäksi kuoleman paljastui huomattavat säästöt (puhutaan useista sadoista tuhansista)
- serkkuni pappa (ei minulle sukua) oli useita vuosia kadonneena, kunnes joku serkun sukulainen näki hänen kuvansa lehdessä. tästä oli juttua useammassakin mediassa muutama vuosi sitten.
- serkkuni joutui hiihto-onnettomuuteen (tää on niin saippuasarjaklisee)
[/quote]
Tässä suvussa sais jo keksiä aikamoista, että kukaan jaksais ees ihmetellä! Helmi! :D
[/quote]
Tuli vielä mieleen se, kun ukilleni soitti mies ja sanoi olevansa hänen sotalapsena ruotsiin lähetetty veljensä. ukki kutsui miehen kylään ja miehet puhuivat asiat halki (mies osasi sanoa mm. ukin äidin koko nimen ja hänelle oli koko pieni ikä kerrottu ukin äidistä) ja kaikki kuulosti siltä että siinä oli tosiaan ukin veli. ukissa ja miehessä oli samaa näköä, mutta asia haluttiin tarkistaa vielä verikokeilla. kaikkien yllätykseksi tulos oli negatiivinen :D en tiedä onko sairaalassa ollut joku verikokeet sekoittanut brooke töissä, mutta ei se mies meille mitään sukua ollut. tästä en muista/tiedä kaikkia faktoja, koska tapahtumien aikana olin niin pieni (alle kouluikäinen) ja olen kuullut asiasta vasta jälkeen päin.
Tuttavapiiriini kuuluu noin 20-päinen ryhmä erään harvinaisen alan asiantuntijoita. Jokainen on ollut moninkertaisesti jokaisen kanssa. Kaikki ovat hyvissä väleissä enkä mä ketään tuomitse, mutta itsestä tuntuis kyllä hassulta olla esim. joissain pikku kemuissa niin, että paikalla on yhdeksän exää. :D
Meillä selvisi vasta sukututkimusta tehtäessä, että kaikki mummon "serkut" ovatkin hänen sisarpuoliaan. Mummon isä on siittänyt paitsi mummon äidin, myös kaikki mummon äidin siskot. Taas aika vaikea samastua...
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 16:14"]Menin Las Vegasissa Elviksen vihkimänä naimisiin silloisen avomieheni serkun kanssa.
[/quote]
Ainiin kyllähän meidän suvusta muutakin löytyy, siskoni pani juuri ennen häitään miehensä bestmania ja tuli tälle raskaaksi.
Ja tätini oli useita vuosia salasuhteessa erään perheellisen miehen kanssa. Sai tämän kanssa lapsenkin.
Tuttavani erosi nuoruudenavioliitostaan, jonka jälkeen molemmat löysivät uudet puolisot. Paljastui, että nämä uudet puolisot olivat olleet pari pidemmän aikaa vielä hetki ennen eroa. Parinvaihtoa parhaimmillaan siis. Nyt lapsia molemmilla uusilla pareilla.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 16:14"]Menin Las Vegasissa Elviksen vihkimänä naimisiin silloisen avomieheni serkun kanssa.
[/quote]
Ainiin kyllähän meidän suvusta muutakin löytyy, siskoni pani juuri ennen häitään miehensä bestmania ja tuli tälle raskaaksi.
Ja tätini oli useita vuosia salasuhteessa erään perheellisen miehen kanssa. Sai tämän kanssa lapsenkin.
[/quote]
Mites siskon avioliiton kävi? Tuliko häitä ja pysyikö bestman virassaan?
Äitini ja hänen uuden miehensä hääyönä panin tämän miehen pojan kanssa. Äiti ei ollut iloinen :D
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 16:14"]Menin Las Vegasissa Elviksen vihkimänä naimisiin silloisen avomieheni serkun kanssa.
[/quote]
[/quote]
Mites siskon avioliiton kävi? Tuliko häitä ja pysyikö bestman virassaan?
[/quote]
Tuli häät ja pysyi bestman, asia selvisi siskon miehelle vasta pari vuotta myöhemmin ja sitten tuli ero.
Minulla oli juttua erään miehen kanssa, mutta koska se ei toiminut haluamallani tavalla vaihdoin lennosta tämän veljeen. Kumma kyllä kaikille, jopa näiden veljesten vanhemmille tämä oli heti täysin ok.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 19:59"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 19:48"] Mieheni oli viikon työmatkalla Helsingissä ja ajattelin piristää häntä ja seksielämäämme tekemällä pienen yllätysvisiitin hänen hotelliinsa. Hyppäsin Oulusta junaan mekossa, nahkasaappaissa ja trenssissä, mutta hyppäsin Helsingissä junasta pois vain nahkasaappaissa ja trenssissä ;) No menin miehen hotellille, etsin oikean hotellihuoneen (ollaan samassa firmassa töissä ja meillä on kyseisessä hotellissa ns. omat huoneet joten olin muuten vain kysellyt mieheltä että missäs huoneessa majailet tällä kertaa). Koputin. Kului hetki ja mies tuli pyyhe lanteillaan avaamaan ja pyyhkeen seutu turpeana. No en ollut milläänsäkkäään (lähinnä innoistuin!) sillä tiedän mieheni harrastavan moista suihkussa. No avasin trenssin, riisuin häneltä pyyhkeen ja vedettiin muutamat varvit.... Tämän jälkeen menin vessaan tarkoituksenani intiimihygienian hoito, mutta WC:ssä olikin joku parikymppinen silikonibimbo käsiraudoissa! Että sellainen työmatka nykyisellä exällä [/quote] Sama työpaikka... mites töissä suhtautuivat? [/quote] Oliko tämän jälkeen vielä sama työpaikka, oliko kiusallista?
[/quote]
Mies sai/otti/pyysi siirron Helsinkiin, minä jäin Ouluun
[/quote]
Noi firman vakihuoneet... mä olen Oulusta ja tiedän teidät. Mutta lohdutukseksi sulle, se silikonibimbo ei ollu eka syrjähyppy. En ollu mäkään.
[/quote]
No joo sanohan ala millä työskennellään ;) Veikkaan että et todellakaan tiedä.