Totuus on tarua ihmeelisempää - Jakakaa Kauniit ja rohkeat -tarinanne
Kerätään tähän ketjuun elävän elämän Kauniit ja rohkeat -tarinoita. Jos niitä siis on.
Kerro, jos sinulla on ollut "uskomattomia" suhteita ja kiemuroita elämässä. Suhde puolison veljeen, isään, kaveriin jne.
Kiinnostaa tietää, onko totuus todella tarua ihmeellisempää, ja tapahtuuko näitä juttuja ihan tavallisille ihmisille. Uteliaisuus vaatii, kerro kerro!
Kommentit (125)
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 18:39"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:34"]Nyt tulee stoorien stoori, mutta en osaa kertoa tätä lyhemmin. Ihan tarkkaa faktaa mulla ei ole, mutta nämä jutut on yhdistelty mun vanhempien kertomista jutuista ja tädin teini-iän päiväkirjoista, jotka löytyi mummolan ullakolta.
Äitini ja isäni ovat seurustelleet teini-ikäisistä asti (eli n. 40 vuotta). Samaan aikaan kuin vanhempani tapasivat, myös tätini (Marjukka) ja isäni paras kaveri (Jouko) tapasivat ja rakastuivat. Jouko ja Marjukka viettivät aikaa yhdessä, ja kai siinä jotain intiimiäkin oli jo mukana. Sitten Joukon entinen tyttöystävä kertoi olevansa raskaana Joukolle, joten Jouko yritti kantaa asiasta vastuun palaamalla yhteen raskaana olevansa exän kanssa. Suhde oli tuhoon tuomittu (pariskunta yhdessä vain lapsen takia ja mies rakastunut toiseen), mutta he sinnittelvät yhdessä n. 1,5v (eli n. vuoden vauvan syntymästä). Raskausaikana Jouko ja Marjukka viettivät muutaman yön yhdessä mutta vauvan synnyttyä Jouko skarppasi.
No, Jouko erosi lapsensa äidistä ja ymmärsi rakastavansa Marjukkaa, vaan Marjukallapa olikin jo uusi mies. Koska Jouko oli isäni paras ystävä ja Marjukka äitini sisko, he olivat pakostakin toistensa kanssa tekemisissä. Marjukka seurusteli uuden miehensä kanssa muutaman vuoden, jonka jälkeen he päätyivät Joukon kanssa taas samaan punkkaan. Marjukka kertoi miehelleen ja mies jätti hänet. Marjukka ja Jouko alkoivat seurustelemaan, mutta pian tämän jälkeen Marjukka huomasi olevansa raskaana - totta kai ex-miehelleen. No Marjukka ja ex-mies päättivät yrittää vielä kerran ja aloittaa ihan kunnolla alusta, joten he muuttivat Ruotsiin (kauas pois Joukosta). Meni vuosia ja Marjukka perheineen asui onnellisesti Ruotsissa.
Vuosien jälkeen, varmaan kun Marjukan esikoinen oli jo 10-vuotias Marjukka lapsineen muutti kesäajaksi Suomeen, mummoni luo sillä pappani oli juuri kuollut ja mummo kaipasi seuraa ja apua. Marjukan ja Joukon tiet kohtasivat taas ja Jouko vannoi rakkauttaan Marjukalle. (Tässä vaiheessa uskon heidän taas päätyneen samaan sänkyyn). Kesä vaihtui syksyyn ja Marjukka lapsineen lähti takaisin Ruotsiin ja sai seuraavana keväänä lapsen. Marjukka ja vauva tulivat kesäksi taas Suomeen. (Tässä on taas omaa spekulaatiota, mutta oon aika varma että Marjukan mies laski raskauden ja sen alullepanon ajankohdassa 1+1 ja niille tuli riiitaa/ero/tsjp.). Tämän kesän aikana Marjukka ja Jouko oli jo puolijulkisesti yhdessä (esim. vanhempieni nähden) ja Marjukka ja vauva viettivät paljon aikaa Joukon asunnolla. No, tämäkin kesä vaihtui syksyksi ja Marjukka lähti vauvansa kanssa Ruotsiin. Vaan eipä mennyt aikaakaan kun Marjukka soitti äidilleni (ja varmaan Joukollekin :D) että nyt on erottu ja hän muuttaa takaisin Suomeen. Isäni ja Jouko lähtivät hakemaan Marjukkaa ja vauvaa (tai no ei se enään mikään vauva ollut [mutta vahvistaa epäilyni Joukon isyydestä, miksi muut lapset jäivät isälleen ja vauva ei?]) yhdessä Satamasta ja veivät mummolleni, johon Marjukka asettui aluksi. Marjukka järjesteli asioitaan ja viettivät Joukon kanssa "perhe-elämää". Yhtenä päivänä Joukon piti tulla hakemaan Marjukkaa ja mennä katsomaan yhdessä asuntoja, mutta Joukoa ei kuulunut. Joukoa ei kuulunut koko päivänä ja Marjukka alkoi huolestumaan ja meni Joukon talolle, josta jouko löytyi kuolleena. Jouko oli liukastunut/kaatunut autotalliin menevillä betonirappusilla ja lyönyt päänsä/niskansa ja kuollut.
Parikymmentä vuotta seilailevaa on-off-suhdetta, syrjähyppyjä ja niistä syntyneitä lapsia ja sitten kun olisi aika ja paikka olla yhdessä niin toinen kuolee. [/quote] Karma
[/quote]
Tää itketti :'(
Tää on enemmänkin Greyn anatomia-juttu, mutta kerron silti. Olen ammatiltani opettaja ja olin työn perässä muuttanut uudelle paikkakunnalle. Oli perjantai ja opettajien oli tarkoitus aloittaa työt seuraavan viikonkeskiviikkona, joten olihan se pakko lähteä viihteelle viettämään viimeistä kesälomaviikonloppua. No baarista mukaan tarttui itseäni n. 10 vuotta vanhempi mies, jonka kanssa vietimme miellyttävän yön pahvilaatikkoja täynnä olleen asuntoni keskellä. Kenenkään kanssa en ole harrastanut niin antaumuksellista seksiä. :D
No Greyn anatomiaa seuraavat arvaavat miten juttu jatkuu. Ensimmäisenä työpäivänä istun kahvipöydässä, kas vain kuka istuukaan vastapäätäni. Siinä uutena opettajana teen muodolliset kättely ja olen niinkuin en tuntisikaan, vaikka oikeasti muistelin melkein pikkarit märkinä edellisperjantaita :D Me ei olla tuon yhden kerran jälkeen oltu sängyssä, mutta ollaan nykyisin hyviä ystäviä. Hän on keksimmäisen lapseni kummi yhdessä vaimonsa kanssa.
(Hauska juttu oli myös se, että tämä tapahtui vuonna 2006 eli samana vuonna kun Greyn anatomia alkoi :D).
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 18:58"]
Tää on enemmänkin Greyn anatomia-juttu, mutta kerron silti. Olen ammatiltani opettaja ja olin työn perässä muuttanut uudelle paikkakunnalle. Oli perjantai ja opettajien oli tarkoitus aloittaa työt seuraavan viikonkeskiviikkona, joten olihan se pakko lähteä viihteelle viettämään viimeistä kesälomaviikonloppua. No baarista mukaan tarttui itseäni n. 10 vuotta vanhempi mies, jonka kanssa vietimme miellyttävän yön pahvilaatikkoja täynnä olleen asuntoni keskellä. Kenenkään kanssa en ole harrastanut niin antaumuksellista seksiä. :D
No Greyn anatomiaa seuraavat arvaavat miten juttu jatkuu. Ensimmäisenä työpäivänä istun kahvipöydässä, kas vain kuka istuukaan vastapäätäni. Siinä uutena opettajana teen muodolliset kättely ja olen niinkuin en tuntisikaan, vaikka oikeasti muistelin melkein pikkarit märkinä edellisperjantaita :D Me ei olla tuon yhden kerran jälkeen oltu sängyssä, mutta ollaan nykyisin hyviä ystäviä. Hän on keksimmäisen lapseni kummi yhdessä vaimonsa kanssa.
(Hauska juttu oli myös se, että tämä tapahtui vuonna 2006 eli samana vuonna kun Greyn anatomia alkoi :D).
[/quote]
Olitteko silloin kesälomaperjantaina vielä sinkkuja molemmat? Greyn anatomian mukaisesti homma ois kyllä jatkunut....
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 18:25"]
Teininä laitoin vain poikaystävälle tarkoitettuja kuvia vahingossa poikaystävän isälle ("Raimo" ja "Rakas" oli peräkkäin numerolistassa). Siinä sitten poikaystävä ninjaili isänsä puhelimen haltuunsa ja poisti kuvat. Onneksi. :D
[/quote]
melkein sama!! :D meillä kävi vaan huonompi tuuri. mun vanhemmat oli ollut kaks viikkoo lomalla ja seuraavana viikonloppuna isän veljet perheineen tuli meille katsomaan lomakuvia, jotka isä heijasti kameralta jonkun johdon kautta telkkariin... no vanhempien paluun ja viikonlopun välissä minä ja poikaystävä (nykyinen mies) oltiin lainattu kameraa intiimeihin touhuihin ja poikaystävän oli pitönyt ottaa kuvat ja videot meille talteen ja poistaa muistikortilta. no ei muistanut poistaa, joten siinä koko isänpuolen suku näki kun minä pienen enkelin edlkein vedin poikaystävän melko kookasta munaa syväkurkkuun :D ja isä meni vielä paniikkiin eikä tajunnut sulkea kameraa vaan painoi muutaman kerran edemmäs lomakuvien toivossa
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 19:04"]
[/quote]
Olitteko silloin kesälomaperjantaina vielä sinkkuja molemmat? Greyn anatomian mukaisesti homma ois kyllä jatkunut....
[/quote]
Minä olin, mies ei. Siinä varmasti yksi syy jatkumattomuudelle.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 19:12"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Niinhän se meni Greyn anatomiassakin. Oliko mies sun häissä? Jos sulla on useampi lapsi, niin oot varmaan jotkut häätkin viettänyt?
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 19:15"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Niinhän se meni Greyn anatomiassakin. Oliko mies sun häissä? Jos sulla on useampi lapsi, niin oot varmaan jotkut häätkin viettänyt?
[/quote]
Ootko aatellu ottaa joskus uusiksi? Onko vaikka perheriitojen aikaan käyny mielessä tai jotain?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Häät on ollut, mies oli niissäkin :D Ja lapsia on kolme. Tämä työkaveri mies ja aviomieheni on hyviä ystäviä nykyään.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 19:17"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ootko aatellu ottaa joskus uusiksi? Onko vaikka perheriitojen aikaan käyny mielessä tai jotain?
[/quote]
no jumalauta alottakaa ny oma keskustelu aiheesta ku noin paljon kiinnostaa :D
Oman elämänsä Meredith Greyn jatkaa: valehtelisin jos väittäisin ettei se mies oo koskaan ollut mielessä siinä mielessä (varsinkin sinkkuaikoina), mutta ei olla ottamassa uusiksi.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 19:11"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 18:25"]
Teininä laitoin vain poikaystävälle tarkoitettuja kuvia vahingossa poikaystävän isälle ("Raimo" ja "Rakas" oli peräkkäin numerolistassa). Siinä sitten poikaystävä ninjaili isänsä puhelimen haltuunsa ja poisti kuvat. Onneksi. :D
[/quote]
melkein sama!! :D meillä kävi vaan huonompi tuuri. mun vanhemmat oli ollut kaks viikkoo lomalla ja seuraavana viikonloppuna isän veljet perheineen tuli meille katsomaan lomakuvia, jotka isä heijasti kameralta jonkun johdon kautta telkkariin... no vanhempien paluun ja viikonlopun välissä minä ja poikaystävä (nykyinen mies) oltiin lainattu kameraa intiimeihin touhuihin ja poikaystävän oli pitönyt ottaa kuvat ja videot meille talteen ja poistaa muistikortilta. no ei muistanut poistaa, joten siinä koko isänpuolen suku näki kun minä pienen enkelin edlkein vedin poikaystävän melko kookasta munaa syväkurkkuun :D ja isä meni vielä paniikkiin eikä tajunnut sulkea kameraa vaan painoi muutaman kerran edemmäs lomakuvien toivossa
[/quote]
ei helvetti :''''''DDDDD
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 19:17"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
no jumalauta alottakaa ny oma keskustelu aiheesta ku noin paljon kiinnostaa :D
[/quote]
No totta hitossa kiinnostaa, opettajatkin on vaan ihmisiä, ja tää oli esimerkki siitä, että tarina voi jatkua ystävyystasolla. Sitä paitsi tossa on Greyn anatomian lisäksi selkee Kauniit ja Rohkeat -taso, kun se on kerran kummisetä ja miehenkin kaveri. Ihan kaunareiksi tuo menis, jos se kummisetä ois kummilapsensa isä, eli salaa olis otettu uusiksi jossain vaiheessa.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 18:42"]
Seurustelin, meni poikki, ja vehtasin miehen serkun kanssa. Kumpaakaan en kyllä pannut, oltiin vielä nuoria. Serkun kanssa paneminen oli kyllä lähempänä kuin seurustelukaverin kanssa. Toki myöhemmin seurustelukaveri muutti mun luo väliaikaisesti, ja taas oltiin niinkun ennen vanhaan, mutta ei pantu.
No, rakastuin mansikanpominnassa varattuun. Asuttiin eri paikkakunnilla, ja se mies tuli kaveriporukassa tapaamaan mua. Sen kaverit näytteli, niin että luulin mun ihastuksen tyttökaverin(!) seurustelevan toisen poitsun kanssa. Myöhemmin seurustelin hetken tuon illan isännän kanssa (joka siis asui samalla paikkakunnalla kun minä), mutta sitten aloin seurustelemaan sen tyypin kanssa, jonka kanssa luulin ihastukseni tyttökaverin seurustelevan (ja joka muutti mun paikkakunnalle). Tuon ihastuksen kanssa sitten pantiin vuosia myöhemmin siinä samassa kämpässä, jossa asuin tuon edellisen kappaleen poikakaverin kanssa, tosin se oli jo muutanut pois. Edelleenkin mietin, miksi se ihastus tuli mua tapaamaan, jo se kerta seurusteli. No, niillä meni kanssa poikkia muutaman vuoden jälkeen. Niin joo, se kaveri, jonka kanssa luulin ihastuksen tyttökaverin seurustelevan, meinas sitten meidän suhteen loputtua hakata edellisen kappaleen poikakaverin, kun oli vienyt mut siltä (vaikka olin sinkku puolisen vuotta). Ja joo, olen aika varma, että se edellisen kappaleen poikaystävä on homo, se tais olla kaikista em. mainituista miehistä ainut, jota en ole ikinä pannut.
Seurustelin luokkakevrini kanssa (jolla oli iso, ja jonka kanssa oli kiva panna). Jätin sen kumminkin, kun aloin uudestaan ekan kappaleen poikakaverin kanssa. Myöhemmin eksyin vielä uudestaan luokkakaverin sänkyyn, oltiin sillon jo opiskelupaikkakunnalla.
Seurustellessani ekan kappaleen poikakaverin kanssa tapasin yökerhossa aivan ihanan miehen ja illan aikana sen osoite selvis. Menin yöksi sen ekan kappaleen poikakaverin luo, ja aamulla sitten käväisin kylässä sen ihaan miehen kanssa. Ei pantu. Aloin kirjoittelemaan sen kanssa, ja loppujen lopuksi kun ekan kappaleen poikakaverin kanssa meni poikki, lähdin sen ihanan miehen luo, ja aloimme seurustelemaan. Kaukosuhde kesti vuoden (se mies vaihto paikkakuntaa), ja sinä aikana en pannu sitten kenenkään kanssa. Sitten meille tuli ero ja eksyin siis sen vanhan luokkakaverin sänkyyn ja muutamaan muuhunkin.
Tääpä on sekavaa, kun ei voi mainita paikkakuntia ja nimiä. Jossain vaiheessa itsekin muutin toiselle paikkakunnalle, ja onneksi piirit vähän vaihtu. Tässä oli murto-osa mun suhteista, mutta kietoutuivat aika kivasti yhteen. Vielä tosiaan ennen kun seurustelin sen luokkakaverin kanssa, olin ihastunut toiseen luokkakaveriin ja vielä 20 vuoden jälkeenkin mietin, millaista olis ollu panna sen toisen luokkakaverin kanssa. Ja joo, vaikka paneminen on korostunut tässä, niin olin noihin aikoihin alkaen ysiluokasta aikamoinen kilttityttö, keskiarvo oli päälle ysin ja kirjoituksista tuli älliä aika kasa. Maine ei siis syntynyt panemisesta, luultavasti pitivät mua porukan kilteimpänä. Tosin olisin älyttömästi halunnut panna matikanopettajan kanssa, ja sen poika ois halunnu panna mua (ja se oli kanssa mun opettaja). Opettajafantasian kyllä sitten toteutin, mutta se oli yliopiston proffa, jonka kanssa mulla oli uudella paikkakunnalla lyhyt suhde. Ja tottakai mun kaverilla oli suhde saman proffan kanssa heti perään...
[/quote]
Onhan mullakin vielä lisää... Opiskeluaikanen pano, jonka kanssa vehdattiin pidempäänkin, ilmesty kuin tyhjästä pyöräretkellä vierelle. Molemmilla samanikäiset tytöt pakkarilla, ja asutaan melkein naapurissa... Eli yhdessä vaiheessa meidän lapset oli parhaita kavereita, ja luultavasti kummankaan puolisot ei tiedä menneisyydestä. Tosin sillon oltiin sinkkuja molemmat. Nyt lapset on edelleen saman ikäisiä, mutta ei niin hyviä kavereita keskenään. Mun mies on kyllä kaveri sen mun entisen panon kanssa.
Ja joo, välillä käyn kuumana paritalonaapuriin... Mutta jää toteuttamatta.
Mieheni oli viikon työmatkalla Helsingissä ja ajattelin piristää häntä ja seksielämäämme tekemällä pienen yllätysvisiitin hänen hotelliinsa. Hyppäsin Oulusta junaan mekossa, nahkasaappaissa ja trenssissä, mutta hyppäsin Helsingissä junasta pois vain nahkasaappaissa ja trenssissä ;) No menin miehen hotellille, etsin oikean hotellihuoneen (ollaan samassa firmassa töissä ja meillä on kyseisessä hotellissa ns. omat huoneet joten olin muuten vain kysellyt mieheltä että missäs huoneessa majailet tällä kertaa). Koputin. Kului hetki ja mies tuli pyyhe lanteillaan avaamaan ja pyyhkeen seutu turpeana. No en ollut milläänsäkkäään (lähinnä innoistuin!) sillä tiedän mieheni harrastavan moista suihkussa. No avasin trenssin, riisuin häneltä pyyhkeen ja vedettiin muutamat varvit.... Tämän jälkeen menin vessaan tarkoituksenani intiimihygienian hoito, mutta WC:ssä olikin joku parikymppinen silikonibimbo käsiraudoissa! Että sellainen työmatka nykyisellä exällä
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 19:48"]
Mieheni oli viikon työmatkalla Helsingissä ja ajattelin piristää häntä ja seksielämäämme tekemällä pienen yllätysvisiitin hänen hotelliinsa. Hyppäsin Oulusta junaan mekossa, nahkasaappaissa ja trenssissä, mutta hyppäsin Helsingissä junasta pois vain nahkasaappaissa ja trenssissä ;) No menin miehen hotellille, etsin oikean hotellihuoneen (ollaan samassa firmassa töissä ja meillä on kyseisessä hotellissa ns. omat huoneet joten olin muuten vain kysellyt mieheltä että missäs huoneessa majailet tällä kertaa). Koputin. Kului hetki ja mies tuli pyyhe lanteillaan avaamaan ja pyyhkeen seutu turpeana. No en ollut milläänsäkkäään (lähinnä innoistuin!) sillä tiedän mieheni harrastavan moista suihkussa. No avasin trenssin, riisuin häneltä pyyhkeen ja vedettiin muutamat varvit.... Tämän jälkeen menin vessaan tarkoituksenani intiimihygienian hoito, mutta WC:ssä olikin joku parikymppinen silikonibimbo käsiraudoissa! Että sellainen työmatka nykyisellä exällä
[/quote]
Sama työpaikka... mites töissä suhtautuivat?
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 19:48"]
[/quote]
Sama työpaikka... mites töissä suhtautuivat?
[/quote]
Oliko tämän jälkeen vielä sama työpaikka, oliko kiusallista?
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 19:48"] Mieheni oli viikon työmatkalla Helsingissä ja ajattelin piristää häntä ja seksielämäämme tekemällä pienen yllätysvisiitin hänen hotelliinsa. Hyppäsin Oulusta junaan mekossa, nahkasaappaissa ja trenssissä, mutta hyppäsin Helsingissä junasta pois vain nahkasaappaissa ja trenssissä ;) No menin miehen hotellille, etsin oikean hotellihuoneen (ollaan samassa firmassa töissä ja meillä on kyseisessä hotellissa ns. omat huoneet joten olin muuten vain kysellyt mieheltä että missäs huoneessa majailet tällä kertaa). Koputin. Kului hetki ja mies tuli pyyhe lanteillaan avaamaan ja pyyhkeen seutu turpeana. No en ollut milläänsäkkäään (lähinnä innoistuin!) sillä tiedän mieheni harrastavan moista suihkussa. No avasin trenssin, riisuin häneltä pyyhkeen ja vedettiin muutamat varvit.... Tämän jälkeen menin vessaan tarkoituksenani intiimihygienian hoito, mutta WC:ssä olikin joku parikymppinen silikonibimbo käsiraudoissa! Että sellainen työmatka nykyisellä exällä [/quote] Sama työpaikka... mites töissä suhtautuivat? [/quote] Oliko tämän jälkeen vielä sama työpaikka, oliko kiusallista?
[/quote]
Mies sai/otti/pyysi siirron Helsinkiin, minä jäin Ouluun
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 19:48"] Mieheni oli viikon työmatkalla Helsingissä ja ajattelin piristää häntä ja seksielämäämme tekemällä pienen yllätysvisiitin hänen hotelliinsa. Hyppäsin Oulusta junaan mekossa, nahkasaappaissa ja trenssissä, mutta hyppäsin Helsingissä junasta pois vain nahkasaappaissa ja trenssissä ;) No menin miehen hotellille, etsin oikean hotellihuoneen (ollaan samassa firmassa töissä ja meillä on kyseisessä hotellissa ns. omat huoneet joten olin muuten vain kysellyt mieheltä että missäs huoneessa majailet tällä kertaa). Koputin. Kului hetki ja mies tuli pyyhe lanteillaan avaamaan ja pyyhkeen seutu turpeana. No en ollut milläänsäkkäään (lähinnä innoistuin!) sillä tiedän mieheni harrastavan moista suihkussa. No avasin trenssin, riisuin häneltä pyyhkeen ja vedettiin muutamat varvit.... Tämän jälkeen menin vessaan tarkoituksenani intiimihygienian hoito, mutta WC:ssä olikin joku parikymppinen silikonibimbo käsiraudoissa! Että sellainen työmatka nykyisellä exällä [/quote] Sama työpaikka... mites töissä suhtautuivat? [/quote] Oliko tämän jälkeen vielä sama työpaikka, oliko kiusallista?
[/quote]
Mies sai/otti/pyysi siirron Helsinkiin, minä jäin Ouluun
[/quote]
Noi firman vakihuoneet... mä olen Oulusta ja tiedän teidät. Mutta lohdutukseksi sulle, se silikonibimbo ei ollu eka syrjähyppy. En ollu mäkään.
Äitini serkun mies pyöritti kahta perhettä 90-luvulla. Serkun luona oli viikonloput (maalaispaikkakunnalla) ja lähti viikoksi aina töihin n. 100 km:n päässä olevaan kaupunkiin, jossa siis oli avovaimo ja lapsia. Tämä paljastui vahingossa työasunnolle tehdyllä "yllätysvisiitillä", siihen asti siis kumpikaan nainen ei tiennyt toisesta. Muistaakseni mies jatkoi avokin kanssa, avioero ainakin tuli.
Isäni täti taas adoptoi erään Miss Suomi -perintöprinsessan lapsen. Tällä naisella oli useita lapsia, kaikki eri miesten kanssa ja kaikki huostaanotettu tai annettu adoptioon.
Seurustelin, meni poikki, ja vehtasin miehen serkun kanssa. Kumpaakaan en kyllä pannut, oltiin vielä nuoria. Serkun kanssa paneminen oli kyllä lähempänä kuin seurustelukaverin kanssa. Toki myöhemmin seurustelukaveri muutti mun luo väliaikaisesti, ja taas oltiin niinkun ennen vanhaan, mutta ei pantu.
No, rakastuin mansikanpominnassa varattuun. Asuttiin eri paikkakunnilla, ja se mies tuli kaveriporukassa tapaamaan mua. Sen kaverit näytteli, niin että luulin mun ihastuksen tyttökaverin(!) seurustelevan toisen poitsun kanssa. Myöhemmin seurustelin hetken tuon illan isännän kanssa (joka siis asui samalla paikkakunnalla kun minä), mutta sitten aloin seurustelemaan sen tyypin kanssa, jonka kanssa luulin ihastukseni tyttökaverin seurustelevan (ja joka muutti mun paikkakunnalle). Tuon ihastuksen kanssa sitten pantiin vuosia myöhemmin siinä samassa kämpässä, jossa asuin tuon edellisen kappaleen poikakaverin kanssa, tosin se oli jo muutanut pois. Edelleenkin mietin, miksi se ihastus tuli mua tapaamaan, jo se kerta seurusteli. No, niillä meni kanssa poikkia muutaman vuoden jälkeen. Niin joo, se kaveri, jonka kanssa luulin ihastuksen tyttökaverin seurustelevan, meinas sitten meidän suhteen loputtua hakata edellisen kappaleen poikakaverin, kun oli vienyt mut siltä (vaikka olin sinkku puolisen vuotta). Ja joo, olen aika varma, että se edellisen kappaleen poikaystävä on homo, se tais olla kaikista em. mainituista miehistä ainut, jota en ole ikinä pannut.
Seurustelin luokkakevrini kanssa (jolla oli iso, ja jonka kanssa oli kiva panna). Jätin sen kumminkin, kun aloin uudestaan ekan kappaleen poikakaverin kanssa. Myöhemmin eksyin vielä uudestaan luokkakaverin sänkyyn, oltiin sillon jo opiskelupaikkakunnalla.
Seurustellessani ekan kappaleen poikakaverin kanssa tapasin yökerhossa aivan ihanan miehen ja illan aikana sen osoite selvis. Menin yöksi sen ekan kappaleen poikakaverin luo, ja aamulla sitten käväisin kylässä sen ihaan miehen kanssa. Ei pantu. Aloin kirjoittelemaan sen kanssa, ja loppujen lopuksi kun ekan kappaleen poikakaverin kanssa meni poikki, lähdin sen ihanan miehen luo, ja aloimme seurustelemaan. Kaukosuhde kesti vuoden (se mies vaihto paikkakuntaa), ja sinä aikana en pannu sitten kenenkään kanssa. Sitten meille tuli ero ja eksyin siis sen vanhan luokkakaverin sänkyyn ja muutamaan muuhunkin.
Tääpä on sekavaa, kun ei voi mainita paikkakuntia ja nimiä. Jossain vaiheessa itsekin muutin toiselle paikkakunnalle, ja onneksi piirit vähän vaihtu. Tässä oli murto-osa mun suhteista, mutta kietoutuivat aika kivasti yhteen. Vielä tosiaan ennen kun seurustelin sen luokkakaverin kanssa, olin ihastunut toiseen luokkakaveriin ja vielä 20 vuoden jälkeenkin mietin, millaista olis ollu panna sen toisen luokkakaverin kanssa. Ja joo, vaikka paneminen on korostunut tässä, niin olin noihin aikoihin alkaen ysiluokasta aikamoinen kilttityttö, keskiarvo oli päälle ysin ja kirjoituksista tuli älliä aika kasa. Maine ei siis syntynyt panemisesta, luultavasti pitivät mua porukan kilteimpänä. Tosin olisin älyttömästi halunnut panna matikanopettajan kanssa, ja sen poika ois halunnu panna mua (ja se oli kanssa mun opettaja). Opettajafantasian kyllä sitten toteutin, mutta se oli yliopiston proffa, jonka kanssa mulla oli uudella paikkakunnalla lyhyt suhde. Ja tottakai mun kaverilla oli suhde saman proffan kanssa heti perään...