Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Totuus on tarua ihmeelisempää - Jakakaa Kauniit ja rohkeat -tarinanne

Vierailija
15.07.2014 |

Kerätään tähän ketjuun elävän elämän Kauniit ja rohkeat -tarinoita. Jos niitä siis on.

Kerro, jos sinulla on ollut "uskomattomia" suhteita ja kiemuroita elämässä. Suhde puolison veljeen, isään, kaveriin jne.

Kiinnostaa tietää, onko totuus todella tarua ihmeellisempää, ja tapahtuuko näitä juttuja ihan tavallisille ihmisille. Uteliaisuus vaatii, kerro kerro!

Kommentit (125)

Vierailija
41/125 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 16:16"]Harrastin seksiä avopuolisoni siskon kanssa.

Paneskelin pomoni kanssa (ihastuksen tunteita molemmilla) ja muutamaa yötä myöhemmin räkäkännissä päädyin hänen sänkyynsä naimaan tämän pikkuveljeä. Aamulla järkytys oli molemminpuolinen. Pikkuveli ei tiennyt tästä mitään vaan iloisesti toivotti jäämään grillaamaan heidän kanssaan. En jäänyt.

[/quote]

Pikkuveli ei tiennyt mitään sinun panemisestasi vaikka oli pannut sinua? Mikä mulla meni ohi?

Vierailija
42/125 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baari-illan jälkeen aamuviideltä kaverini kysyi, kuka minun isäni on, kun ei olla ikinä puhuttu siitä. Kerroin, etten ole ikinä tavannut isääni, mutta kerroin nimen ja hän kertoi meidän olevan pikkuserkkuja. Luetteli oikeastaan aikki isäni puolen sukulaiset, joita en tiennyt. Osa nimistä oli tuttuja ja he olivat vanhoja koulukavereitani. Olin järkyttynyt.

Toisella kerralla menin tämän pikkuserkkuni kanssa lavatansseihin. Pikkuserkkuni tuli kertomaan, että isäni veli on siellä ja osoitti miesten riviä. Hain setäni tanssimaan naisten haulla ja sössötin nimeni ja kysyin tietääkö kuka olen. Sanoi tietävänsä, mutta epäilen ymmärsikö hän kuitenkaan mitä tarkoitin. Kaksi pakollista tanssittiin ja lähdimme eri teille.

Seuraavana aamuna kuulin, että myös isäni oli ollut samoissa lavatansseissa, mutta kukaan ei tullut kertomaan. Ehkä kävelin isäni ohi. En ole ikinä tavannut häntä, joten en voinut tunnistaa. En edelleenkään ole tavannut isääni. Kaksissa lavatansseissa eri paikkakunnilla olemme kuulemma olleet yhtä aikaa tietämättämme... ehkä en ikinä tapaa isääni... :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/125 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyin vanhempieni kolmanneksi lapseksi 80-luvun lopulla. Itseasiassa vain pari vuotta ennen heidän avioeroaan. Mutta isä pysyi silti meidän elämässämme tiiviisti, kunnes kuoli syöpään kun olin 12-vuotias. Jostain syystä, kun olin 20, äitini päätti kertoa minulle ettei mies, jota olin kutsunut isäksi, ollut biologinen isäni. Hän kertoi että biologinen isäni oli eräs hänen entinen työkaverinsa, jonka kanssa oli ollut lyhyt suhde. Jonkin ajan päästä laitoin tälle miehelle viestiä facebookissa. Selitin kuka olen ja kuka äitini on. Tapasimme noin kahden viikon kuluttua tästä viestistä. Nykyään tekstaamme ja soittelemme viikottain

Vierailija
44/125 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelukaverit Matti ja Teppo olivat ylimmät ystävykset. Matti löysi itselleen mukavan naisen, Hansun, ja myös Teppo alkoi seurustelemaan Pirren kanssa. Parin vuoden seurustelun jälkeen kummatkin pariskunnat muuttivat yhteen, lähes toistensa naapureihin. Matti ja Hansu menivät naimisiin, ja kaikki neljä olivat oikein hyvää pataa keskenään, tekivät yhdessä ruokaa & viettivät paljon aikaa yhdessä. Sitten jossain vaiheessa selvisikin, että Tepolla ja Hansulla oli ollut jo kuukausia suhde. Matille ja Hansulle tuli avioero, Pirre muutti pois Tepon luota ja Teppo ja Hansu muuttivat saman katon alle. Matti ja Teppo eivät todellakaan ole enää puheväleissä. (Nimet on muutettu, jos joku ei vielä sitä tajunnut.)

Vierailija
45/125 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abiristeilyllä päädyin tietämättäni naimaan serkkuni kanssa. Isälläni on paljon sisaruksia, enkä ollut tavannut monia isän puolen serkuista vuosiin. Jälkikäteen ällötti, kun sukulaisuus selvisi. Poika ei ollut moksiskaan, olisi halunnut jatkaa tapailua. Minä en halunnut enää nähdä häntä, mutta toisin kävi... Kun pääsin opiskelemaan, muutin soluasuntoon, ja pari kk myöhemmin kämppikseni toi uuden poikaystävänsä näytille. Yllätys yllätys, kämppiksen poikkis olikin tämä serkkupoika. Tilanne tuntui silloin ihan hirveälle, mutta onneksi kämppiksen ja serkun suhde ei kestänyt paria kuukautta kauempaa...

Vierailija
46/125 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni esikoinen oli syntynyt ennenkuin hän tapasi pappani, oli siis avioliiton ulkopuolinen eikä niin hyvin hyväksytty niinä aikoina kun oli muutenkin ruuasta pulaa. Mummoni kuitenkin huolehti pojasta, hän ei koskaan kertonut kenellekään kuka lapsen isä oli ennenkuin oli kuolinvuoteellaan ja kertoi sen tälle esikoiselleen privaatisti. Siitä repesikin sitten "riemu". Mummoni oli tullut raskaaksi alaikäisenä naimisissa olevalle miehelle, joka oli suuressa virassa kaupungissa jossa he asuivat. Esikoinen tämän kuultuaan paineli tämän vielä elossa olevan miehen ovelle. 60 vuotta myöhemmin selvisi hänen perheelleen tälläinen pieni juttu. 

Ei kuulemma ollut liioin iloinen jälleenkohtaaminen.

Vierailija
47/125 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on salainen lapsi josta ei tiedä kukaan muu kuin minä, mies ja tuo nainen jonka kanssa lapsi. Mies ei tiedä tietääkö lapsi kuka hänen isänsä on. Mies on kerran nähnyt lapsen synnyttyään. Hassua on, että miehellä on lapsi myös ex-vaimon kanssa, mutta exä ei tiedä vaan luulee lapsensa olevan suvun ainoa perillinen. Salainen lapsi sai alkunsa ennen heidän suhdettaan joten kyse ei ole pettämisjutuista. Ymmärsin exän olevan sen tyylinen mimmi ettei sille voinut kertoa eo, asiaa. Itselleni kerrottiin jo heti suhteen alussa. Minulle on annettu ohjeet kertoa anopille ja apille tästä lapsesta jos puolisoni sattuisi kuolemaan heitä ennen. Enpä tiedä hakuaisinko ko. Draaman kokea telkkaruudun tällä puolen. Miehet ex pettyisi varmaan rajuimmin :D

Vierailija
48/125 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänä vuonna olin juuri eronnut aggrressiivisesta exästäni, ja aloin tapailla mukavaa miestä, tapailua kesti noin pari kuukautta ja sitten riitelimme. Hyppäsin saman tien sänkyyn pitkäaikaisen ihastukseni kanssa, kyseessä oli vain yhden yön juttu. Loppuvuodesta tapasin nykyisen poikaystäväni. Tulin sitten poikaystäväni kanssa eräisiin bileisiin, jossa exäni, deittini ja yhden yön juttu istuivat kaikki samassa pöydässä! Kävelimme poikaystäväni kanssa vahingossa heidän lähelleen ja jouduin tervehtimään...

Helotin niin punaisena ettei se voinut jäädä keneltäkään huomaamatta. Lisättäköön vielä, että kaikki miehet ovat huomattavan samannäköisiä piirteiltään, mikä pahensi tilannetta. Poikaystäväni onneksi otti tilanteen huumorilla.

Vierailija
49/125 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni ollessa n. 10v oli heidän kotitalolleen tullut saksalainen mies etsimään lastaan. Mies paljastui mummoni äitin ensimmäisen lapsen isäksi. Mummon äiti ja isä olivat olleet tuolloin naimisissa.

Isosetäni (eli tämän mummoni veli) meni naimisiin. Lasta ei kuulunut, joten tämä vaimo otti ja pani jokaista veljeä. Ei tullut siitäkään lasta. Kun isosetäni kuoli, tämä vaimo yritti suostutella vuoronperään jokaista hengissä olevaa veljestä muuttamaan kotiinsa.

Äitini serkkupoika on koko elämänsä ajan tunnustanut rakkautta äitiäni kohtaan. Tällä serkulla on vaimo ja iso perhe, asuvat toisella puolella suomea. Mies tulee aina yksin mökkeilemään synnyinpaikalleen, äitini ei ole koskaan tavannut tätä vaimoa.

Toisen serkkunsa kanssa äidilläni oli ollut suhde joskus teininä.

Isäni mummon edesmenneellä siskolla oli 5 aviotonta lasta, kaikki nähtävästi eri isille. Kukaan ei tiennyt näiden lasten isiä, ja naisen epäiltiin olevan ilotyttö. Kaksi lapsista tappoi itsensä, loput katosivat maailmalle ja ovat katkaisseet välit sukuun.

Isäni äidin veli otti vaimokseen naisen, jolla oli teini-ikäinen lapsi. Tämä teini tuli raskaaksi isäni äidin toiselle veljelle, ja myöhemmin he menivät naimisiin. Tämä teinin äiti ja teinin isäpuoli raskautuivat samoihin aikoihin, mutta äiti kuoli synnytyksessä. Vauva kuoli 6kk iässä, kuolinsyy jäi epäselväksi.

Sedälläni on avioton lapsi, josta hänen vaimonsa ei tiedä. Setäni on myös tuomittu teinitytön raiskauksesta joskus 90-luvun lopussa.

Tätini miehellä on myös avioton lapsi. Vain tätini, hänen miehensä ja lapsen äiti tiesivät että tämä mies oli lapsen isä. Lapset esiteltiin toisilleen serkkuina, sillä tällä tätini miehellä oli poikamiehenä kuollut veli. Totuus selvisi kun tämän lapsen äiti veti kännit ja alkoi soitella kaikille kertoen asiasta, mm äitilleni.

Siskoni seurusteli 15-v vanhemman miehen kanssa. He muuttivat yhteen, ja siskoni tapasi tämän miehen vanhimman lapsen. Lapsi oli siskoani 3v nuorempi, mutta käsittääkseni samalla viikolla päätyivät sänkyyn. Nyt sisko on jo eronnut kummastakin ja on mennyt naimisiin.

Ai niin ja äitini ja isäni ovat olleet 3 kertaa naimisissa. :D siis toistensa kanssa.

T. Pohjois-Pohjanmaallakin osataan

Vierailija
50/125 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkuun todettava, että olen lähes koko ikäni asunut ulkomaillla.

Eli: Olen antanut nuorena julmat pakit yhden maan prinssille, joka oli muka niiiiiin rakastunut minuun, että olisi halunnut mennä kanssani naimisiin. Todellisuudessa epäilin hänen iskeneen silmänsä veljeeni, joka oli hänen paras ystävänsä. Vain veljeni tietää lisäkseni asian todellisen laidan.

Vierailija
51/125 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isi pyöritti nuorena kahta muijaa samaan aikaan. Nämä kaksi asuivat samalla paikkakunnalla, mutta eivät tunteneet toisiaan.

Myöhemmin nämä tytöt olivat lähteneet opiskelemaan ja muuttivat samaan soluasuntoon. Olivat sitten laittaneet isille kortin, jossa luki "kyllä maailma on pieni"

Vierailija
52/125 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavia tarinoita :D

Vierailija
53/125 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsellä alkoi miehen isä kiinnostamaan liikaa. Onneksi en uskaltanut toimia, joten sinällään ei mitään kerrottavaa... Onneksi.

Vierailija
54/125 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen monesti kertonut ja aina se on ollut porvoosta päivää. Ei jengi usko mun elämääni todeksi. :D

Vierailija
55/125 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 15:44"]Mä olen monesti kertonut ja aina se on ollut porvoosta päivää. Ei jengi usko mun elämääni todeksi. :D

[/quote]

Anna palaa tässä ketjussa, lupaan uskoa :D

Vierailija
56/125 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin kaksi komeaa veljestä ja aloin seurustella heistä toisen kanssa. Poikaystävä asui toisella paikkakunnalla ja yhtenä iltana olimme kaveriporukalla juhlimassa ja mukana oli myös komean poikakaverini komea veli. Menimme parvekkeelle tupakalla ja yhtäkkiä innostuimme suutelemaan kiihkeästi. Seurustelua kesti ehkä vuoden verran ja näitä pussailuhetkiä veljen kanssa oli myöhemminkin. Pitemmälle ei menty, eikä jääty kiinni. 

Vierailija
57/125 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut elämäni parasta seksiä isäni kaverilta, joka on siis isääkin vanhempi. Ko mies on myös avopuolisoni tuttava. Haluaisin lisää, mutta tämä herrasmies panikoitui kiinni jäämisestä :)

Vierailija
58/125 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 16:02"]Olen saanut elämäni parasta seksiä isäni kaverilta, joka on siis isääkin vanhempi. Ko mies on myös avopuolisoni tuttava. Haluaisin lisää, mutta tämä herrasmies panikoitui kiinni jäämisestä :)

[/quote]

Mikä johti seksiin? Ts. oliko hetken huuma vai pohjustettu tekstareilla jne.?

Vierailija
59/125 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yksi vuosi kuin sadusta. Sain niin paljon kaikenlaista huomiota osakseni. Esim. Kukkalähetyksiä tuli monta kertaa,  mm. Syntymäpäivänäni vuosimäärän verran ruusuja. Puheluja aivan tolkuttomasti, suorastasn elimme puheluiden kautta. Se oli mulla vielä lankappuhelinaikaa, miehellä oli jo peräti kännykkä ( harvinainen silloin). Puheluita sain ulkomailtakin amerikkaa myöten aina, kun mies kävi siellä. Monenlaisia muistoja, joista kukaan ei tiedä mitään....

Vierailija
60/125 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyk. mieheni, silloinen tuore poikaystäväni otti kämppiksekseen ex-säätöni. Taustat tietäen.