Totuus on tarua ihmeelisempää - Jakakaa Kauniit ja rohkeat -tarinanne
Kerätään tähän ketjuun elävän elämän Kauniit ja rohkeat -tarinoita. Jos niitä siis on.
Kerro, jos sinulla on ollut "uskomattomia" suhteita ja kiemuroita elämässä. Suhde puolison veljeen, isään, kaveriin jne.
Kiinnostaa tietää, onko totuus todella tarua ihmeellisempää, ja tapahtuuko näitä juttuja ihan tavallisille ihmisille. Uteliaisuus vaatii, kerro kerro!
Kommentit (125)
Päädyin touhuamaan ammatijalkapalloilijan kanssa, josta myöhemmin selvisi, että oli kihloissa. Joutui poistamaan netistä ja muualta kaikki tiedot itsestään ettei työpaikka menisi huhujen mukana.
Äitini neljä siskoa on olleet 5 veljeksen kanssa ja luonnollisesti heidän lapsensa ovat serkkuja keskenään sekä isän että äidin puolelta. Enää näistä liitoista on pystyssä yksi, jossa siinäkin miehellä ollut sama rakastajar viimeiset 30 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 10:29"]
Päädyin touhuamaan ammatijalkapalloilijan kanssa, josta myöhemmin selvisi, että oli kihloissa. Joutui poistamaan netistä ja muualta kaikki tiedot itsestään ettei työpaikka menisi huhujen mukana.
[/quote]
Koska netistä voi kaikki tiedot poistaa.
Kyseessä oli Beckham, eikö niin?
Isäni petti äitiäni erään naisen kanssa kun olin alle teini-ikäinen (jäivät rysän päältä kiinni). Vanhempani erosivat tämän jälkeen. Isäni ryhtyi seurustelemaan eron jälkeen tämän naisen kanssa, jonka kanssa oli pettänyt äitiäni. En oikein koskaan pitänyt tästä naisesta. Meni vuosia, yli kymmenisen vuotta kun tapasin ensimmäistä kertaa sattumalta tämän isäni naisystävän pojan, jotain kipinää taisi tuolloin syntyä. Ryhdyin seurustelemaan isäni naisystävän pojan kanssa, sinnittelimme pidemmän aikaa yhdessä, vaikka suhde ei sitten kuitenkaan pidemmän päälle toiminut (petin tätä miestä melkoisesti ja tämä mieskin vonkasi muita naisia melko ahkerasti selkäni takana). Ihastuin salaa miehen kaveriin. Tilanne ratkesi kuin itsestään, sillä mies iski kenetpä muutkaan kuin parhaan ystävättäreni. Erosimme, exäni ja (ex-) paras ystävättäreni ryhtyivät seurustelemaan. Itse puolestaan olen nykyään onnellisesti yhdessä exäni kaverin kanssa. Nykyinen suhteeni on sujunut draamoitta, tosin nykyisen mieheni eräs suht läheinen sukulainen on kertonut olevansa rakastunut minuun, mutta ei mitään kummempaa. Jos joku kysyy minulta tai mieheltäni kuinka tavattiin, meillä on molemmilla sama keksitty tarina joka kerrotaan joka kerta, kun noita wt touhuja ei sattuneesta syystä tee mieli kovin huudella.
Huojentavaa lukea näitä muiden tarinoita.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 15:44"]
Mä olen monesti kertonut ja aina se on ollut porvoosta päivää. Ei jengi usko mun elämääni todeksi. :D
[/quote]
Eihän kun 17v teini Etu-Töölöstä päivää, niin ala nyt heti kertoa tarinoitasi
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 16:38"]
Tuttavapiiriini kuuluu noin 20-päinen ryhmä erään harvinaisen alan asiantuntijoita. Jokainen on ollut moninkertaisesti jokaisen kanssa. Kaikki ovat hyvissä väleissä enkä mä ketään tuomitse, mutta itsestä tuntuis kyllä hassulta olla esim. joissain pikku kemuissa niin, että paikalla on yhdeksän exää. :D
Meillä selvisi vasta sukututkimusta tehtäessä, että kaikki mummon "serkut" ovatkin hänen sisarpuoliaan. Mummon isä on siittänyt paitsi mummon äidin, myös kaikki mummon äidin siskot. Taas aika vaikea samastua...
[/quote]
Varmasti muusikoita tai näyttelijöitä.
Harrastin kimppakivaa mieheni ja hänen ystävänsä kanssa ja kuinkas ollakaan, tulin raskaaksi. Mahdollisuus, että lapsemme ei olekaan mieheni, on pieni, mutta olemassa. Miestäni ei kiinnosta varmistaa asiaa.
Nyt tulee stoorien stoori, mutta en osaa kertoa tätä lyhemmin. Ihan tarkkaa faktaa mulla ei ole, mutta nämä jutut on yhdistelty mun vanhempien kertomista jutuista ja tädin teini-iän päiväkirjoista, jotka löytyi mummolan ullakolta.
Äitini ja isäni ovat seurustelleet teini-ikäisistä asti (eli n. 40 vuotta). Samaan aikaan kuin vanhempani tapasivat, myös tätini (Marjukka) ja isäni paras kaveri (Jouko) tapasivat ja rakastuivat. Jouko ja Marjukka viettivät aikaa yhdessä, ja kai siinä jotain intiimiäkin oli jo mukana. Sitten Joukon entinen tyttöystävä kertoi olevansa raskaana Joukolle, joten Jouko yritti kantaa asiasta vastuun palaamalla yhteen raskaana olevansa exän kanssa. Suhde oli tuhoon tuomittu (pariskunta yhdessä vain lapsen takia ja mies rakastunut toiseen), mutta he sinnittelvät yhdessä n. 1,5v (eli n. vuoden vauvan syntymästä). Raskausaikana Jouko ja Marjukka viettivät muutaman yön yhdessä mutta vauvan synnyttyä Jouko skarppasi.
No, Jouko erosi lapsensa äidistä ja ymmärsi rakastavansa Marjukkaa, vaan Marjukallapa olikin jo uusi mies. Koska Jouko oli isäni paras ystävä ja Marjukka äitini sisko, he olivat pakostakin toistensa kanssa tekemisissä. Marjukka seurusteli uuden miehensä kanssa muutaman vuoden, jonka jälkeen he päätyivät Joukon kanssa taas samaan punkkaan. Marjukka kertoi miehelleen ja mies jätti hänet. Marjukka ja Jouko alkoivat seurustelemaan, mutta pian tämän jälkeen Marjukka huomasi olevansa raskaana - totta kai ex-miehelleen. No Marjukka ja ex-mies päättivät yrittää vielä kerran ja aloittaa ihan kunnolla alusta, joten he muuttivat Ruotsiin (kauas pois Joukosta). Meni vuosia ja Marjukka perheineen asui onnellisesti Ruotsissa.
Vuosien jälkeen, varmaan kun Marjukan esikoinen oli jo 10-vuotias Marjukka lapsineen muutti kesäajaksi Suomeen, mummoni luo sillä pappani oli juuri kuollut ja mummo kaipasi seuraa ja apua. Marjukan ja Joukon tiet kohtasivat taas ja Jouko vannoi rakkauttaan Marjukalle. (Tässä vaiheessa uskon heidän taas päätyneen samaan sänkyyn). Kesä vaihtui syksyyn ja Marjukka lapsineen lähti takaisin Ruotsiin ja sai seuraavana keväänä lapsen. Marjukka ja vauva tulivat kesäksi taas Suomeen. (Tässä on taas omaa spekulaatiota, mutta oon aika varma että Marjukan mies laski raskauden ja sen alullepanon ajankohdassa 1+1 ja niille tuli riiitaa/ero/tsjp.). Tämän kesän aikana Marjukka ja Jouko oli jo puolijulkisesti yhdessä (esim. vanhempieni nähden) ja Marjukka ja vauva viettivät paljon aikaa Joukon asunnolla. No, tämäkin kesä vaihtui syksyksi ja Marjukka lähti vauvansa kanssa Ruotsiin. Vaan eipä mennyt aikaakaan kun Marjukka soitti äidilleni (ja varmaan Joukollekin :D) että nyt on erottu ja hän muuttaa takaisin Suomeen. Isäni ja Jouko lähtivät hakemaan Marjukkaa ja vauvaa (tai no ei se enään mikään vauva ollut [mutta vahvistaa epäilyni Joukon isyydestä, miksi muut lapset jäivät isälleen ja vauva ei?]) yhdessä Satamasta ja veivät mummolleni, johon Marjukka asettui aluksi. Marjukka järjesteli asioitaan ja viettivät Joukon kanssa "perhe-elämää". Yhtenä päivänä Joukon piti tulla hakemaan Marjukkaa ja mennä katsomaan yhdessä asuntoja, mutta Joukoa ei kuulunut. Joukoa ei kuulunut koko päivänä ja Marjukka alkoi huolestumaan ja meni Joukon talolle, josta jouko löytyi kuolleena. Jouko oli liukastunut/kaatunut autotalliin menevillä betonirappusilla ja lyönyt päänsä/niskansa ja kuollut.
Parikymmentä vuotta seilailevaa on-off-suhdetta, syrjähyppyjä ja niistä syntyneitä lapsia ja sitten kun olisi aika ja paikka olla yhdessä niin toinen kuolee.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 23:49"]
Mieheni serkut ovat avoliitossa, hyi helvata
[/quote]
onko ihan suomalaisia?
Luulin, että äidin naapurilla on vain 2 lasta. Sitten kuulin, että 2 vanhinta on adoptoitu 70-luvulla. Muutamien sukulaisteni oikea isä on selvinnyt vasta vanhempana. Lapsena en asiaa sen kummemmin ajatellut, eikä kukaan puhunut asiasta. Mummon siskolla on lapsi saksalaisen sotilaan kanssa, vaikka on aina ollut aviomiehen nimissä. Samoin erään nuoremman sukulaisen lapsen isä ei ole aviomies. Aviomies oli mukana synnytyksessäkin ja on aina ollut esimerkillinen isä.
Oon seurustellut/ollut sängyssä kolmen veljeksen kanssa ja asia paljastui mulle vasta kun istuttiin kaikki neljä samaan ruokapöytään. Ekan kanssa "seurusteltiin" hetki (n. 2kk) lukioaikoina, ei mitään vakavaa. Sit fetusvuonna yliopistossa yksiltä sitseiltä lähdin pienessä sievässä yhden vanhemman opiskelijan mukaan, yhdenillanjuttu. No tästä sitsisekoilusta kului pari vuotta kun tapasin ihanan miehen, niin ihanan että jutusta tuli vakavaa. Ja mikäs olisikaan parempi paikka esitellä uus tyttöystävä äidille kuin äidin syntymäpäivä..... Tultiin poikaystävän kanssa vielä tyylikkäästi myöhässä ravintolaan. Se illallinen oli täyttä kidutusta, en oo ikinä hävennyt mitään niin paljon :D Onneks anoppi ei vieläkään tiedä tästä mitään.
ettei viestin 27 ja 28 kirjottajat ois kälyjä ;)
Isäni isä pani äitini äitin paksuksi. Olen äidinäitini adoptoima. Jeesus. Ei mulla muuta.
Isän suvussa on tapahtunut kaikenlaista, mutta eniten nyt jo edesmenneiden sukupolvien aikana.
Yksi sukulaisnainen sai kaksi lasta naimattomana, ja kasvatti heidät synnyinkodissaan, eikä koskaan paljastanut edes näille lapsille kuka heidän isänsä on, se oli aika hyvin kun pieni paikkakunta kyseessä. Nämä lapset ovat nyt jotain seitsemänkymppisiä luulisin.
Isoäitini äiti tapasi "hienon" ruotsinkielisen perheen pojan kun tämä oli kesälomilla maalla, ja he menivät naimisiin, isoisoäiti ei sopeutunut Helsinkiin ja ruotsinkieliseen hienosteluun, ja lähti takaisin kotiseudulle ja meni tehtaaseen töihin. Helsinkiin jäi kaksi poikaa ja nuorimmainen tytär. Tytär oli teini-ikäisenä sitten karannut Helsingistä ja mennyt äitinsä luo, ja poliisit hakivat hänet sieltä takaisin isän luo. Isä oli suostunut eroon vain sillä ehdolla että lapset jää hänelle. Sitten tytär (isoäitini) koulut käytyään muutti äitinsä luo, isänsä äiti sanoi että jos menet sinne, takaisin ei ole koskaan tulemista. Isoäitini meni samaan tehtaaseen kuin äitinsä, ja olis siellä koko ikänsä töissä, hänellä kun oli hyvä koulutus, osasi neljää kieltäkin, se oli siihen aikaan harvinaista naisilla.
Isoisäni tarina taas oli sellainen, että hänen äitinsä kuoli kun hän oli pieni, ja hänen isänsä laittoi kolme vanhinta poikaa huutolaisiksi, ja otti nuorimman lapsen mukaansa, löysi uuden naisen jonka kanssa meni naimisiin, tämä nainenkin oli leski ja hänellä yksi lapsi, he saivat yhden yhteisen lapsenkin. Tämä perhe lähti sitten kuulopuheiden mukaan Neuvostoliittoon ja hävisivät koko perhe sen tien. Kuulopuhetta on ollut että olisivat pyrkineen jollain veneellä Viron kautta sinne ja vene olisi uponnut ja kaikki hukkuneet. Näitä asioita selvisi kun tein sukututkimusta. Minä kyllä epäilen kun olen tuon ajan juttuja lukenut, että he ovat varmaan päässeet Neuvostoliiton puolelle, ja heidät on siellä joko ammuttu heti kysymättä mitään, tai passitettu jonnekin ja sitten tapettu, koska mitään tietoja mistään ei löydy. Isoisää oli ensimmäisesssä huutolaispaikassa kohdeltu kaltoin, mutta onneksi sitten sai uuden paikan paremmasta perheestä ja selvisi niistä ajoista.
Sukututkimuksessa selvisi myös sellainen että tietylla sukunimellä olevat isäni isän sukulaiset eivät olleetkaan sen miehen lapsia joiden sukunimi heillä oli, kaikki eloon jääneet perheen lapset olivat syntyneet perheen isän kuoleman jälkeen :) Tästä sukuhaarasta on myös yksi pikkuserkkuni joka on laulaja, hän tosin ei ollut sillä sukunimellä vaan oli äitinsä tyttönimi, mutta kyllä sekin pieni järkytys oli toki vanhemmalle polvelle.
Niin että on sitä ennenvanhaankin osattu.
Äidin täti on tunnettu näyttelijätär suomifilmien kulta-ajalta ja on useampaan otteeseen kertonut, että meni miehensä kanssa naimisiin vain ja ainoastaan uransa takia. Tädin mies oli siis elokuva-alan vaikuttajia. Heillä on myös kaksi lasta, joista toinen annettii adoptioon.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 09:55"]
Tiedän tapauksen jossa paritalossa asuneet toisen perheen äiti ja toisen isä aloittivat suhteen.Potkaisivat puolisot pois ja yhdistivät kämpät seinään tehdyllä oviaukolla.Sukset menivät myöhemmin ristiin,erosivat ja aukko muurattiin uudestaan umpeen.Asuvat edelleen uusien kumppaneiden kanssa samaisessa talossa.
[/quote]
Melkein eniten ihmettelen noita uusia puolisoita, jotka ovat suostuneet taloon muuttamaan. :D