Minkälainen on huono suihinotto..?
Eli mitä pitää tehdä väärin? Pelkään olevani huono ja tekeväni jotain, mistä mies ei nauti :D
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo eivät kyllä yllä siihen kaameeseen runnomiseen, mitä jotkut miehet tekevät antaessaa suuseksiä naiselle.
Kyllä se naisten perussuoritus taitaa aika vastaava olla. Terskassa tuntuu vain kipua. Ei mitään hellää kiusoittelua, ei vartta saati herkkää terskan alapintaa huomioida lainkaan.
Taitaa olla sika universaalia. Huonot on huonoja sängyssä. Puuttuuko empatiaa ja/tai kykyä ylipäänsä aistia toisen tuntemuksia. Varmaan lähinnä ettei se toisen nautinto vain kiinnosta. Tai ollaan aivan väärän ihmisen kanssa sängyssä tai…
Etköhän sitten pane kuin itse haluat; tuskin siellä pillussa kukaan munaasi puraisee. Mutta nainesi, se voi jäädä ilma niin ovin useasti, eikö?
Ei, naiseni eivät ole jääneet kertaakaan ilman. Ensimmäisessä avioliitossa se oli aina työn takana, mutta silti aina jotain keksittiin. Eron jälkeen kun itsetunto parani, niin ollut pikemminkin aikamoista ilotulitusta. Olen tietysti paljon opiskellut, kokeillut ja jutellut kumppanien kanssa seksistä avoimesti, mutta siten minäkin opin nauttimaan vihdoin seksistä itsekin (toisten kautta).
Näin vertaistukena... itseä jännitti hirveästi ottaa ekan kerran suihin mieheltä, kun eksän kanssa sitä ei harrastettu ja uudelle halusin sen kuitenkin tehdä. Luin jotain ohjeitakin, suurin osa niistä tuntuu kyllä olevan suunnattu kokeneelle ja jo hieman taitavalle naiselle, vakituiseen parisuhteeseen. Uuden kumppanin kanssa ja nollatilanteesta lähtö on kuitenkin hieman haastavampaa. Itelle ehkä mieleenpainuvimmat neuvot oli että:
Älä kiirehdi, tutustu siihen kumppanisi elimeen ihan rauhassa. Ensin sitä voi hieman pusutella, nuolla ja hyväillä suulla ja kielellä hellästi.
PALJON kuolaa, tuntuu molemmista mukavammalta niin. Varo hampaita.
Hyväile ensin terskaa suulla ja ime sitä, ja siitä etene sitten pikkuhiljaa kohti tyveä. Älä ime liian kovaa. Liikuta huulia ylös ja alas kunnes löydät sopivan rytmin. Välillä voi palata takaisin kielellä/käsillä hyväilyyn ja sit taas takas ja nopeuttaa rytmiä.. paina samalla kielellä vartta ja terskaa kitalakea kohti jos mies tykkää. Käsillä voi välillä auttaa ja välillä jättää ne pois, voi myös hyväillä hellästi kiveksiä ja välilihaa jos mies vaikuttaa siitä pitävän.
En kyllä saanut mitään palautetta taidoistani, mutta ainakin huokailuja ja käsi sieltä laskeutui pään päälle etten lopettaisi. Ja pyyntönä aina suihinotto.
Enkä todellakaan ole ekalla tai edes ekoilla kerroilla miettinyt mitään syväkurkkuja tai miehen silmiin katsomista (päinvastoin, olin väärinpäin, hieman kuin 69:ssä koska muuten olisi jännittänyt liikaa) tai otanko loppuun ja mitä sitten. Kaikki aikanaan... toki jos tuntuu heti siinä luontevalta niin antaa palaa. Jos mies on fiksu niin arvostaa edes sun yritystä ja innokkuutta, ja antaa sitten hellästi ohjeita jos meinaa mennä ihan pieleen.
Olen kirjoittanut ennenkin, mutta eräs osasi ottaa suihin niin ettei muna osunut suun sisäpintoihin. Se oli aika huono.
Jos hampaat osuu niin, että sattuu. Liian kuiva suu. Pahin on se, jos näkee, että nainen ei nauti. Tähän mennessä aina löytynyt sit molemmille mukavampiakin juttuja.
Etköhän sitten pane kuin itse haluat; tuskin siellä pillussa kukaan munaasi puraisee. Mutta nainesi, se voi jäädä ilma niin ovin useasti, eikö?