Härnääjämiehet
Täällä niitä on paljon tai se yksi on todella aktiivinen. Pyritään siis jankkaamalla ja väittämällä saamaan reaktio aikaan tai kiusaamalla.
Mikä tällaisia miehiä vaivaa? Ala-asteella pojat käyttäytyivät noin, yläasteella enää ne jotka eivät olleet ihan penaalin terävimmästä päästä.
Luin täältä kommentin jossa väitettiin, että ärsyttäminen saa naisen kiinnostumaan ja siitä syntyy kipinää. Eli joku ihan oikeasti kuvittelee, että se kun nainen vastaa tällaiseen se tarkoittaa, että nainen on kiinnostunut!
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aloittaja, mutta kommenttejani viesteihin ei hyväksytä. Saa nähdä meneekö läpi kun kommentoin perään vain.
Se on totta, että naiset pahoinpitelevät lapsia eniten. Mutta niin eivät kuitenkaan tee kaikki äidit, vaan se on harvinaista. Kai sitten omien kokemusten yleistäminen kaikkiin vastakkaisen sukupuolen ihmisiin on kovinkin yleistä.
Lasketaanko henkinen pahoinpitely?
Sinne katosi harvinaisuus.
Onko sinun äitisi pahoinpidellyt, henkisesti tai fyysisesti? Ja siksi et pidä naisista?
Kyllä ja kyllä.
Äläkä väitä etten pidä naisista. Totuus teistä vain on yleensä kovin erilainen kuin annatte ymmärtää.
Ajattelet siis ihan oikeasti tietäväsi totuuden kaikista maailman naisista?
Minä kysyin pidätkö sinä naisista, en väittänyt mitään.
Täällähän on ainakin yksi mies, joka on itse kertonut olevansa homoseksuaali, joka inhoaa naisia, joten oletko sinä hän vai onko heitä enemmän? Vai oletko heteroseksuaali, joka inhoaa naisia? Silloinhan kyseessä on aika hankala ristiriita, inhota ja haluta samanaikaisesti, jota naisten härnääminen kenties lievittää?
Voit tietysti ohittaa nämä kysymykset erilaisin knoppailuin, mutta kysyn ihan tosissani tiedonhaluisena. Ja olen hyvin pahoillani siitä, että äitisi on pahoinpidellyt sinua. Uskon, että se on vaikuttanut elämääsi monin tavoin tuhoisasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aloittaja, mutta kommenttejani viesteihin ei hyväksytä. Saa nähdä meneekö läpi kun kommentoin perään vain.
Se on totta, että naiset pahoinpitelevät lapsia eniten. Mutta niin eivät kuitenkaan tee kaikki äidit, vaan se on harvinaista. Kai sitten omien kokemusten yleistäminen kaikkiin vastakkaisen sukupuolen ihmisiin on kovinkin yleistä.
Onko sinun äitisi pahoinpidellyt, henkisesti tai fyysisesti? Ja siksi et pidä naisista?
Kyllä ja kyllä.
Äläkä väitä etten pidä naisista. Totuus teistä vain on yleensä kovin erilainen kuin annatte ymmärtää.
Täällähän on ainakin yksi mies, joka on itse kertonut olevansa homoseksuaali, joka inhoaa naisia, joten oletko sinä hän vai onko heitä enemmän? Vai oletko heteroseksuaali, joka inhoaa naisia? Silloinhan kyseessä on aika hankala ristiriita, inhota ja haluta samanaikaisesti, jota naisten härnääminen kenties lievittää?
Voit tietysti ohittaa nämä kysymykset erilaisin knoppailuin, mutta kysyn ihan tosissani tiedonhaluisena. Ja olen hyvin pahoillani siitä, että äitisi on pahoinpidellyt sinua. Uskon, että se on vaikuttanut elämääsi monin tavoin tuhoisasti.
Vihjailet eli kyllä sä esität väitteitä. "ja siksi et pidä naisista" on väite etten pidä naisista ja sinua kiinnostaa lähinnä syy.
Nyt kun kysyt olenko se homoseksuaali joka inhoaa naisia vai onko heitä enemmän... ajatteletko että olen homo ja joko inhoan tai olen inhoamatta naisia? Ilmeisesti olet päätellyt että inhoan naisia koska seuraavaksi kysyt "vai oletko hetero joka inhoaa"
Kuule kyllä nuo minusta kuulostavat väitteiltä eikä tiedonjanolta.
Koska olen nyt sillä tuulella että vastaan vaikka kusipäiselle räkähu oralle joka luulee olevansa nokkela:
1. olen hetero
2. en vihaa naisia
Oliko jotain muita oletuksia joihin tarvitset korjauksia vai riittikö tuo täyttämään pikkupaskan kusilut kan tiedonjanon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja kyllä.
Voit tietysti ohittaa nämä kysymykset erilaisin knoppailuin, mutta kysyn ihan tosissani tiedonhaluisena. Ja olen hyvin pahoillani siitä, että äitisi on pahoinpidellyt sinua. Uskon, että se on vaikuttanut elämääsi monin tavoin tuhoisasti.Vihjailet eli kyllä sä esität väitteitä. "ja siksi et pidä naisista" on väite etten pidä naisista ja sinua kiinnostaa lähinnä syy.
Nyt kun kysyt olenko se homoseksuaali joka inhoaa naisia vai onko heitä enemmän... ajatteletko että olen homo ja joko inhoan tai olen inhoamatta naisia? Ilmeisesti olet päätellyt että inhoan naisia koska seuraavaksi kysyt "vai oletko hetero joka inhoaa"
Kuule kyllä nuo minusta kuulostavat väitteiltä eikä tiedonjanolta.
Koska olen nyt sillä tuulella että vastaan vaikka kusipäiselle räkähu oralle joka luulee olevansa nokkela:
1. olen hetero
2. en vihaa naisia
Oliko jotain muita oletuksia joihin tarvitset korjauksia vai riittikö tuo täyttämään pikkupaskan kusilut kan tiedonjanon?
Ok. Olet oikeassa tuossa, että ne todellakin kuulostavat oletuksilta nyt kun luen uudelleen. Pyydän anteeksi, koska ne olivat epäkunnioittavia, kenties loukkaavia oletuksia, vaikken niitä sellaisiksi tarkoittanutkaan.
ns kunnon miehet eivät löydä kunnon naisia kun nämä ALFA urokset vievät ne. tatuoitu pelle tai konkka insinööri saa naiset kostumaan.