Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Härnääjämiehet

Vierailija
13.07.2021 |

Täällä niitä on paljon tai se yksi on todella aktiivinen. Pyritään siis jankkaamalla ja väittämällä saamaan reaktio aikaan tai kiusaamalla.

Mikä tällaisia miehiä vaivaa? Ala-asteella pojat käyttäytyivät noin, yläasteella enää ne jotka eivät olleet ihan penaalin terävimmästä päästä.

Luin täältä kommentin jossa väitettiin, että ärsyttäminen saa naisen kiinnostumaan ja siitä syntyy kipinää. Eli joku ihan oikeasti kuvittelee, että se kun nainen vastaa tällaiseen se tarkoittaa, että nainen on kiinnostunut!

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne irl kuin yhden. Entisen kaverini poikaystävä, joka oli tyhmä kuin saapas ja tykkäsi väitellä tyhmistä jutuistaan. Oli pannut entisen naisystävänsä kirjoittamaan lopputyönsä, siihenkään hänestä ei ollut, oli myös väkivaltainen ja juopahtava. Tykkäsi käyttää sivistyssanoja, joiden merkitystä ei tiennyt.

Puistattava tapaus, joka pelkäsi minua :D  Muuten tilanteessa ei mitään huvittavaa ollutkaan, koska tilanteeseen liittyi pieni lapsi, joka katseli ryyppäämistä ja tappelemista. Harmittaa vieläkin, kun lasu jäi tekemättä, mutta sain kuitenkin autettua naisen tuosta tilanteesta viimein pois. Onneksi lapsi on jo nykyisin omillaan.

Vierailija
2/84 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän jo itse kerroit mikä heitä vaivaa. Eli alhainen ÄO.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän jo itse kerroit mikä heitä vaivaa. Eli alhainen ÄO.

Kyllä siihen varmaan jotain muutakin liittyy. Mutta todennäköisesti tämä aloitus poistetaan, ainakin yritetään.

Vierailija
4/84 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sellainen upea kombo kuin persoonallisuushäiriö, mt-ongelmat ja syrjäytyminen. Ei kukaan normaali ehdi kirjoittelemaan ilkeyksiä nettiin päivät pitkät tai halua tehdä niin.

Vierailija
5/84 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sellainen upea kombo kuin persoonallisuushäiriö, mt-ongelmat ja syrjäytyminen. Ei kukaan normaali ehdi kirjoittelemaan ilkeyksiä nettiin päivät pitkät tai halua tehdä niin.

Näillä tapauksilla on ihan tutkitustikin usein persoonallisuushäiriöitä (narsismi, psykopatia), netistä löytyy googlaamalla artikkeleita liittyen tutkimuksiin (englanniksi). Täytyy ajatella että parempi että nämä tyypit ovat täällä virtuaalisesti koulukiusaamassa kuin että kiusaisivat jotain naista IRL.

Vierailija
6/84 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päihdeongelmainen oli tuo irl tapaus mistä kerroin ja itse asiassa tiedän toisenkin vastaavanlaisen, nyt tuli mieleen. Hänkin oli muuten saanut tyttöystävänsä kirjoittamaan jonkun seminaarityön, mutta jäi siitä kiinni eikä koskaan valmistunut, opiskelukaveri oli hän. Alkuun antoi itsestään miellyttävän vaikutelman, mutta vähitellen jutuista huomasi, ettei kaikki ole kohdallaan. 

Jotain naisia tämmöisellä pystyy saamaankin. Eli jos esimerkiksi naisella on huono itsetunto, vaikeuksia elämässä ja on itse suht vähän koulutettu, että tuollaiset pseudosivistyssanailut menevät läpi sen sijaan, että niitä katsoisi huuli pyöreänä ja poistuisi vähin äänin paikalta. 

Vierailija
7/84 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillä tapauksilla on ihan tutkitustikin usein persoonallisuushäiriöitä (narsismi, psykopatia), netistä löytyy googlaamalla artikkeleita liittyen tutkimuksiin (englanniksi). Täytyy ajatella että parempi että nämä tyypit ovat täällä virtuaalisesti koulukiusaamassa kuin että kiusaisivat jotain naista IRL.

Jostain lehdestä luin, että hyvä keino saada selville kenellä on narsistinen persoonallisuushäiriö on kysyä häneltä itseltään, koska narsistin mielestä narsismissa ei ole mitään hävettävää. Että tuolla kysymyksellä on yhtä hyvä todistusarvo kuin pitkillä narsismitesteillä, joita psykiatri tekee. Lehdessä oli sitten haastattelukin miehestä, jolla oli todettu ja joka kehuskeli sillä lehtijutussa. Hänen mielestään narsismi on parasta ikinä, merkki paremmuudesta yms. eli kuvitti kyllä tuota toista juttua täydellisesti.

Vierailija
8/84 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meno vuonna 2021:

"miehet" = triggered

Vierailija
9/84 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meno vuonna 2021:

"miehet" = triggered

Ei tässä puhuttu kaikista miehistä. Harvinaista tuollainen on, en tunne yhtäkään vastaavasti käyttäytyvää irl.

Vierailija
10/84 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkö se mies siellä jankkaa?

Vierailija
11/84 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meno vuonna 2021:

"miehet" = triggered

Charlotte Haysin mukaan "radikaalifeminismin miesvastaisuus on suodattunut laajalti kulttuurimme...tämä asenne on niin läpitunkeva, että tuskin enää huomaamme sitä."

Vierailija
12/84 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla on niin paljon häiriintyneitä, naisia ja miehiä. Ei pysty sanoon, onko mies vai nainen.

Vierailija
13/84 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä palstalla löytyy aina joku vastaamaan noihin, kun porukkaa on paljon. Mutta irl olen törmännyt tuollaiseen joskus yläasteella ja silloinhan se härnääjä oli siinä luokassa eikä eroon pääse, jos ei onnistu sanomaan jotain sellaista, että härnääminen loppuu tai jotenkin vaikenemaan sen kuoliaaksi.

Jos työpaikalle osuu tällainen härnääjä, joka esimerkiksi esittää seksistisiä tai ulkonäköön puuttuvia juttuja, niin nykyisin siihen varmaan puuttuu esimies. Ei ole työpaikallakaan onneksi tullut tällaista vastaan.

Vierailija
14/84 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, todistin tilannetta parikymppisillä, että mies härnäsi ja kiusasi naista. Nainen oli ei-tykkäävinään ja ärsyyntyvinään. Sitten oltiin saunaillassa ja otettiin vähän alkoa, tää nainen oli himoissaan härnääjämiehen kimpussa. Kylläpä se vaan näyttää joillain toimivan.

Vierailija
15/84 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä palstalla löytyy aina joku vastaamaan noihin, kun porukkaa on paljon. Mutta irl olen törmännyt tuollaiseen joskus yläasteella ja silloinhan se härnääjä oli siinä luokassa eikä eroon pääse, jos ei onnistu sanomaan jotain sellaista, että härnääminen loppuu tai jotenkin vaikenemaan sen kuoliaaksi.

Jos työpaikalle osuu tällainen härnääjä, joka esimerkiksi esittää seksistisiä tai ulkonäköön puuttuvia juttuja, niin nykyisin siihen varmaan puuttuu esimies. Ei ole työpaikallakaan onneksi tullut tällaista vastaan.

ok ja naiset tietävät keskustelevansa yhden miesjankkaajan kanssa koska...? Eiku mä tiedän tän: naiset haistaa katkeran palstapeikon kaukaa, sillä samalla tutkalla joka ei tunnista väkivaltaista puolisoa tai miestä joka ei osallistu kotitöihin.

Vierailija
16/84 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ok ja naiset tietävät keskustelevansa yhden miesjankkaajan kanssa koska...? Eiku mä tiedän tän: naiset haistaa katkeran palstapeikon kaukaa, sillä samalla tutkalla joka ei tunnista väkivaltaista puolisoa tai miestä joka ei osallistu kotitöihin.

Onko sulla lukemisen ymmärtämisessä vaikeuksia? Ilmeisesti olen aika hyvin tunnistanut ja välttänyt, kun en ole moisiin törmännyt irl.

Vierailija
17/84 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla lukemisen ymmärtämisessä vaikeuksia? Ilmeisesti olen aika hyvin tunnistanut ja välttänyt, kun en ole moisiin törmännyt irl.

Oletko sinä viestissä mainittu "naiset" ?

Ja kirjoitat lukemisen ymmärtämisestä... 

Vierailija
18/84 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen yhden palstajankkaajan ainakin tunnistaa jo kaukaa. Käyttää jatkuvasti samoja fraaseja kirjoituksissaan ja on juuri sitä tyyppiä, joka oikein hakemalla hakee riitaa. Osallistuu aina kirjoituksiin, jossa mainitaan sana "mies".

Vierailija
19/84 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä viestissä mainittu "naiset" ?

Ja kirjoitat lukemisen ymmärtämisestä... 

Joko se jankkaaminen taas alkaa :D

Vierailija
20/84 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Hyvin tyypillinen tapaus on se, että baarissa joku tunkeutuu seurueeseen ja alkaa ihan yhtäkkiä väitellä seurueen jäsenten ammateista, harrastuksista tai muusta erikoisosaamisesta, vaikka ei selvästikään tiedä aiheesta mitään. En halua tyypitellä, mutta nämä tekijät ovat oman kokemukseni mukaan olleet 100-prosenttisesti miehiä. Kai se on joku pick up-tekniikka, mutta aika heikkoja ovat olleet tulokset. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän