Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soittaako teille huoltomies ,kun tulee käymään ?

Vierailija
13.07.2021 |

Edellinen huoltomies soitti , että tunnin päästä tullaan!

Tämä uusi kävi kattomassa viikko sitten ja sanoi, että tullaan käymään , ei ilmoiteta etukäteen!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hänelle, että parempi olisi soittaa. Sinulla on ghetto-refleksit, ja jos joku tulee omilla avaimilla sisään, niin ensin tulee paistinpannulla päähän ja sitten vasta katsotaan, kuka tuli.

Vierailija
2/11 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaa kahdesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne koskaan soita. Pari kertaa rimpauttaa ovikelloa ja sitten tunkevat avaimilla sisään.

Vierailija
4/11 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soittaa kahdesti

postimies

Vierailija
5/11 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaa jos niin sovitaan. Jos taas olen luvannut tulla yleisavaimilla sisään niin sitten rimpauttaa vain ovikelloa olenko kotona ja jos en niin sitten avaimilla sisään.

Vierailija
6/11 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kerran kun olin just herännyt tulin vessasta 1 vuotias helmassa kiinni, kun ovi aukesi ja neljä miestä olisi tullut sisälle, sanoin ei tänne just nyt voi tulla!

Vierailija
7/11 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin on kun ilmoittaa viasta eikä tiedä milloin joku tulee katsomaan sitä, viikon päästä vai muutaman kuukauden päästä. Sitten soitetaan ovikelloa joskus monen viikon päästä aikaisin aamulla ja tullaan samantien avaimilla sisään kun olen nukkumassa, ei ehdi edes pukea päälle kun jo ovi aukeaa.

Jos tietäisi edes milloin ollaan tulossa niin voisi varautua mutta kun aina ei edes kuukauden tarkkuudella tiedetä milloin ehditään.

Vierailija
8/11 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaa kaksi kertaa - 1) puhelu: käymme huomenna/ensi viikolla ..... 2) puhelu: olemme tulossa non puolen tunnin kuluessa, onko ketään kotona....

Vierailija
9/11 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, Postimies soittaa aina kahdesti.

Vierailija
10/11 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on sovittu, että soittaa kun meillä on koira.

Vierailija
11/11 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, riippuu tilanteesta. Jos on käyvät jonkin syyn takia kaikissa asunnoissa, niin tästä käynnistä ilmoitetaan etukäteen jokaiseen asuntoon, kirjallisesti. 

Jos taas olet itse jonkin syyn vuoksi pyytänyt huoltoa käymään asunnossasi, niin kyllä siitä pitäisi tulla soitto, että mites ootko kotona ja sopiiko tulla, tai sitten siinä vaiheessa, kun olet tilauksen tehnyt, niin sulta on kysytty, saako käyttää yleisavainta. Jos olet antanut luvan yleisavaimen käyttöön, niin sitten saattaa käydä niin, että tulevat erikseen soittelematta, toki ovikelloa pitää rimpauttaa parikin kertaa ennen kuin sisään tullaan... Sillä lailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi