Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsynyt ihmiseen

Vierailija
13.07.2021 |

Miksi olen niin hel kkarin väsynyt yhteen ihmiseen? Hän tuntuu ihan riippakiveltä, jota en jaksa kantaa. Kyseessä henkisesti sairas ihminen. Yritän olla empaattinen, mutta minun on todettava etten kykene siihen enää. Tilalle on tullut vit utus. Eihän se ihminen ole minulle mitään tehnyt, joten tunteeni ovat kiellettyjä ja liioiteltuja. Mikä avuksi?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat yhteydenpidon tietysti. Helppoa, jollei kyseessä ole lähisukulainen, kuten omat lapset tai vanhemmat

Vierailija
2/16 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota etäisyyttä. vai onko puoliso tai vanhempi kyseessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi tunkee jatkuvasti kylään eikä lähde millään kotia. Olen niin väsynyt häneen.

Vierailija
4/16 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän sinä valitset ihmiset elämääsi.

Vierailija
5/16 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on veljen avovaimo.

Vierailija
6/16 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi tunkee jatkuvasti kylään eikä lähde millään kotia. Olen niin väsynyt häneen.

Minulla oli kerran tuollainen naapuri. Ovikello soi aina kun tulin töistä, istui tosi kauan. Harrasti myös sitä, että tuli lauantaisin aamusta 8 aikaan soittaan ovikelloa ja jopa koputtelemaan makuuhuoneen ikkunaan.  Yritin vihjailla nätisti, mutta ei halunnut ymmärtää. Piti sitten sanoa niin suoraan, ettei tulkinnanvaraa jäänyt ollenkaan. Sen jälkeen häntä ei näkynyt. Rivitalonaapuri niin vähän oli vaikea tilanne 

Vierailija
7/16 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on veljen avovaimo.

Vaikea tilanne. Koita johdattaa johonkin aikaavievän harrastuksen pariin? Jos innostuis vaikka liikunnasta ? 

Vierailija
8/16 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et päästä kotiisi. Kai hän kuitenkin soittaa ennen kuin tuppautuu kylään? Sanot, että tänään ei nyt käy. Jos kyselee, miksei, sanot vain, että on muuta menoa. Ei tarvitse selitellä enempää. Ei käy, tänään ei sovi, on kiireitä, muuta menoa, muuta tekemistä.

Vierailija
9/16 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä omat rajasi sille milloin tapaat häntä. Sano hänelle ystävällisestimutta jämäkästi, että nyt et ehdi tavata, sopikaa vaikka kerran viikkoon kävelykenkki tms.

Vierailija
10/16 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kukaan teistä ei ole terveyden ja hoidon alalla.Hoh hoijaa taas mitä tänne kirjoitellaan.

Kuka tuollaisia jaksaa kirjoitellakkaan.😴💤💤💤

Vierailija
11/16 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku? Muuta pois ja laita estot.

Vierailija
12/16 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö tää tyyppi terapiassa? Sanot sille että menee terapiaan, kun sulla ei riitä ammattitaito sellaiseen.

Vierailija
13/16 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä itses kiireisenä ?

Vierailija
14/16 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen katkaisemaan välit etenkin jos on narsisti. Minä pääsin seinän takana äidinsä nurkissa majailevasta sekopäästä lopulta eroon kun kovan riidan jälkeen, ja hänen viestien ja soittojen jälkeen aloitin mykkäkoulun. Pahinta oli hänen siskonsa, joka tunnusti mitä mieltä on hänestä, ja tiukan paikan tullen riitojen takia ei uskaltanut suutaan aukasta. Siinä vaiheessa sanoin häirikölle suorat sanat koko sakista. Hänen paras ystävä on yhtä sekasin päästä, ja häneen myös meni välit.

Lopulta muutin ihan muualle.

Vierailija
15/16 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettette tuollaisella Asenteella Kyllä terveyden ja hoidon alalla pärjäisikään , kyllä alapeukuttajat Eivät sovellu tälle alalle ja kirjoittavat Asiattomia.

Vierailija
16/16 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on ADH.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi