Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehkää mulle suunnitelma parempaan elämään! Olen 37v,kolmen lapsen yh, ikityötön,ulosotossa 40 000e. Palkkatuloja ei 8 vuoteen.

Vierailija
12.07.2021 |

Ei ystäviä tai tukiverkostoja.
Haluaisin työn ja kavereita.

Kommentit (248)

Vierailija
141/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ihmiset, varsinkin naiset; älkää hankkiko hetken huumassa niitä lapsosia kenen tahansa 'kivan tuntuisen' miehen kanssa. Malttakaa hiukan ja katsokaa, millainen ukko se oikeasti on miehiään. Kovin moni meistä on niin lapsellinen eikä osaa ottaa yhtään vastuuta muista, hyvä jos itsestään. Sitten kun se äijä lähtee niin lapset jää teille huollettavaksi. Ihan yksin. Siinä on aika vaikeata pysyä pinnalla ilman hyviä turvaverkkoja.

Vierailija
142/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anders kirjoitti:

Hyvät ihmiset, varsinkin naiset; älkää hankkiko hetken huumassa niitä lapsosia kenen tahansa 'kivan tuntuisen' miehen kanssa. Malttakaa hiukan ja katsokaa, millainen ukko se oikeasti on miehiään. Kovin moni meistä on niin lapsellinen eikä osaa ottaa yhtään vastuuta muista, hyvä jos itsestään. Sitten kun se äijä lähtee niin lapset jää teille huollettavaksi. Ihan yksin. Siinä on aika vaikeata pysyä pinnalla ilman hyviä turvaverkkoja.

Hyvä Anders!

Mitäs kun on tullut jo sössittyä? Onko Ankkalammen filosofilla muita neuvoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

” Tai siis naisena parasta ennen päiväys mennyt, miehethän vaan paranee iän myötä.”

Satuahan tämä juttu olikin :D

Katkeran naisen itselleen valehtelua:D Ap sentään pystyy myöntämään julman totuuden, että naisen parasta ennen päivä on mennyt, mutta miehet paranevat iän myötä. 

Toki tuolla oikeassa elämässä naiset sen myöntävät, tänne palstoille kokoontuuvat harhaiset ja kateelliset naiset, jotka eivät pysty myöntämään julmaa totuutta.

Nainen voi kuitenkin lohduttautua sillä, että sen lyhyttäkin lyhyemmän huippukauden aikaan naisen suosio on niin kovaa, että komeimmatkaan miehet eivät tule lähellekkään siihen koskaan pääsemään

höpö höpö. Naiset paranevat kuin viini vanhetessaan. Jotkut miehet vanhetessaan tulevat äreiksi ja kuvittelevat iän suovan heille erityisoikeuksia käyttäytyä typerästi, komennellen. Nautin ja tunnen eläväni melkein parasta aikaa elämässäni. Lapset aikuisia, pidän itsestäni huolta, voi mennä tulla extempore ja oman ikäiseni työkaverit yms. ovat keskustelutaitoisia. Elämää jo nähnyttä ja kypsää näkemystä asioista. Että jos parasta ennen on mennyt jonkun mielestä niin loukkaavasti kirjoitettu.

Vierailija
144/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko 0/5 trollauksesi tänään?

Vierailija
145/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut antaneet jo hyviä neuvoja, mutta ehdotan lisäksi sterilaatiota/ehkäisykapselia. Kolme lasta riittää noilla premisseillä ja sitten on yksi huoli pois.

Tee suunnitelma, toteuta se, älä lipsu.

Tsemppiä, kyllä selviät. Naiset selviää asioista, joihin miehet jäävät rypemään loppuiäksi. Sulla on lapsesi ja lapsilla sinut ❤

Vierailija
146/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa on pieni trolliviba, sillä harva nainen on yhtä jumissa nettikirjoitteluiden ikärasismin kanssa kuin itse olen.

Ap:nä hakeutuisin velkajärjestelyyn ja menisin opiskelemaan hyvin työllistävää alaa, johon rahkeet riittäisivät. Ehkä etsisin jopa miesystävänkin, minkä myötä tilanne helpottuisi huomattavasti. Uskoisin miesystävän löytämisen olevan naisille melko helppoa keskimäärin (itselleni tosin se on hyvin vaikeaa).

No jos en saa hyvää miestä, niin mieluummin olen ilman.

Ahdistaa kyllä ajatus vaipanvaihdosta aikuiselle :/

Mikä muu ala on varma työllistäjä? Ap

Päiväkoti on varma työllistäjä. Lasten eritteitä varmaankin kestät kun olet kolmen lapsen äiti.

Vierailija
147/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velat vanhenevat ajan myötä. Keskity nyt lapsiisi, työnteko, etenkin pätkätyö ei ole nyt kohdallanne kovin kannustavaa. Itse aikoinaan laskin, että työnteko ei kannattanut , sillä ulosottomies olisi vienyt suurimman osan palkasta- Lisäksi asumistuki olisi vuorostaan pienentynyt. Mietin, ettei se ole lasten vika nämä velat. Eli raha ratkaisi, se, että lapsilla on pöydässä leipää.

Sitten velat vanhentuivat ja menin koulutukseen ja töihin. Lapset kasvoivat ja nyt niillä on työssäkäyvä, toimeentuleva vanhempi, joka pystyy auttamaan. Tietenkin ympäristö on minua työssäkäymättömyydestäni syyllistänyt, mutta toisaalta, olempahan saanut olla lapsien kanssa. Aika on arvokkainta, mitä voi toiselle antaa. Se läheisyys.

OLisi myös tärkeää, että saisit pidettyä itsestäsi huolta. Sinun ei tarvits tuntea syyllisyyttä ja häpeää. Häpeä masentaa. Onko meidät tarkoitettu elämässä masentumaan ? Ei. Mitä se auttaa se syyllisyys ja lamaantuminen. Sehän on yhteiskuntaakin kuormittava asia. Nyt päätät olla iloinen, mielenrauhainen ja tyytyväinen- sinulla on siihen lupa :).

Kolman lapsen vanhemmmuus yksinhuoltajana yhdistettynä työelämään ei ole mikään helppo juttu sinällään. Kaikella on aikansa. Nauti ja nauttikaa nyt tilanteesta siinä määrin kuin voitte. Tehkää asioita ja tehkää ja punnitkaa niiden laatua. Elämänlaatua voi parantaa missä tilanteessa tahansa.

Jos terveyttä on jäljellä, nauti siitä. Se on arvokas asia. Sinä kerkeät vielä vaikka mitä elämässä.

Laita lottokin vetämään viikoittain ja kohtuudella. Tietenkin villinä veikkauksena , jotta voit nostaa pienemmät voitot ilman kirjanpitoa.

Aina on toivoa, aina on mielekkyyttä. Onko sinulla kykyjä, joita voisit hyödyntää, että voisit ne valjastaa eteenpäin menoon ? Vaikka sinusta nyt tuntuu , että olet jumissa- et ole. Sinä ja rakas perheesi menette eteenpäin. Teillä on toisenne.

MOni on samassa junassa teidän kanssanne. MInäkin ja perheeni olemme olleet. Siitä selvittiin kun jaksettiin luottaa, että elämä kantaa. Ja kantoihan se- ei ole velkaa, työssä käyn ja lapset ovat ihania nuoria.

Olen kiitollinen :). Hyvää jatkoa teidän perheelle :) !!!

Vierailija
148/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin elämä kuntoon. Jos ei ole ammattia, niin sitten opiskelemaan ja sen jälkeen töihin. Hoitoalalla työllistyy, mutta saattaa olla vuorotyötä, mikä taas ei välttämättä sovi yh:lle, jolla ei ole tukiverkostoa. Avainkysymys lienee opiskelun ja työn suhteen on, että mikä ala sinua kiinnostaa? Vaikka opiskelisit seuraavat 3-4 vuotta, joudut tekemään sen alan työtä helposti 25 vuotta. Jotta jokainen aamu ei ole ponnistelua vastenmieliseen työpaikkaan, pitää alan oikeasti olla sinua kiinnostava. Muuten on suuri riski siihen, että päädyt muutaman vuoden opiskelu-/työponnisteluiden jälkeen nykyiseen elämäntilanteeseesi takaisin, eli työttömäksi kotiin.

Kun olet työelämässä, niin eiköhän sinusta ala kiinnostumaan myös ne kaipaamasi hyvät ja työssäkäyvät miehet. Siinä olet oikeassa, että nykyisessä elämäntilanteessa tuo miesryhmä ei näe sinua potentiaalisena kumppanina, ikävä kyllä. Mutta pienellä ponnistelulla saat kyllä elämäsi siihen tilanteeseen, että olet taas itse ohjaksissa. Tällä hetkellä tunnut istuvan vahvasti takapenkillä ja kuskin paikalla ei taida olla ketään. Elämänmuutos toisi sinulle varmasti takaisin oman arvon tuntemista, koska tällä hetkellä et oikein tunnu arvostavan itseäsi. Kaikki on joka tapauksessa kiinni itsestäsi. Lähde etenemään pienin askelin, koska muuten vuori tuntuu liian jyrkältä kiivetä.

Ei tarvitse olla työssäkäyvä mies, kunhan lapseton ja alle 35v.

Ap

No voi vi**u! Haluatko elämääsi muutosta vai hyväksyntään nykyiselle elämällesi? Ottamalla sen työtävieroksuvan miehen, et taatusti saa häneltä yhtään kannustusta elämänmuutokseen, päin vastoin! Ja miksei miehellä saisi olla lapsia, kun sinulla on? Kumpi ymmärtää lapsiperhearkea paremmin: lapseton 33v vai vaikka eronnut kolmen lapsen 44v isä? Miehen ikään en ota sen enempää kantaa, mutta todennäköisemmin joku ikäisesi tai muutaman vuoden sinua vanhempi mies kiinnostuu sinusta. Nuoremmat pelkästään seksimielessä.

Jos oisin itse 47v,niin voisin ottaa 44 vuotiaan miehen,jolla yli 20v lapset.

Mun ikä kuitenkin alkaa kolmosella ja tykkään nuoremmista. Ap

Ei se 44v nuorukainen halua 47v menopaussimummoa :D Jos sinulla on ikää jo yli 30v niin sinulle sopiva on 50+mies kuten Krista Kososellakin.

Ja minä en halua tässä 37v iässä mitään 44v pappaa :D

Harmillista, kun kysyntä ja tarjonta ei kohtaa. Ihmiset on sitten yksin.

Ap

Vierailija
149/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kannattaa ottaa huomioon työ- tai koulutuspaikkaa etsiessä tarkistetaanko tehtävään luottotiedot ettei tule pettymyksiä. Esimerkiksi kotisairaanhoidon työntekijöiltä tätä on vaadittu.

https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/tyonantajat-innostuivat-tutkimaan-…

Itse olen luottotiedoton lähihoitaja ja aina on töitä löytynyt. Viimeiset kaksi vuotta on ollut vakipaikka. Velat on melkein maksettu, alle 500€ enää jäljellä.

Eikös lähihoitajan kk palkka ole jotain 1400e netto. Miten varaa elää ja maksaa vuokra jos ulosotto vie puolet tuosta??

Vierailija
150/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene TÖI-HIN!

Vierailija
151/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muut antaneet jo hyviä neuvoja, mutta ehdotan lisäksi sterilaatiota/ehkäisykapselia. Kolme lasta riittää noilla premisseillä ja sitten on yksi huoli pois.

Tee suunnitelma, toteuta se, älä lipsu.

Tsemppiä, kyllä selviät. Naiset selviää asioista, joihin miehet jäävät rypemään loppuiäksi. Sulla on lapsesi ja lapsilla sinut ❤

Steriä en tee, koska en halua olla maho.

Koulutukseen hain jo eilen. Ap

Vierailija
152/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kannattaa ottaa huomioon työ- tai koulutuspaikkaa etsiessä tarkistetaanko tehtävään luottotiedot ettei tule pettymyksiä. Esimerkiksi kotisairaanhoidon työntekijöiltä tätä on vaadittu.

https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/tyonantajat-innostuivat-tutkimaan-…

Itse olen luottotiedoton lähihoitaja ja aina on töitä löytynyt. Viimeiset kaksi vuotta on ollut vakipaikka. Velat on melkein maksettu, alle 500€ enää jäljellä.

Eikös lähihoitajan kk palkka ole jotain 1400e netto. Miten varaa elää ja maksaa vuokra jos ulosotto vie puolet tuosta??

Suojaosuus kolmen lapsen yh:lla se 1400e. Eli ei tarvitse maksa vuosiin mitään.

Vierailija
153/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää ap melkoinen epeli. Saanut jo monta sivullista vastauksi, kommentteja, jne täyteen bullshittiin. Pakko antaa pojalle respaa! Muutama täällä näyttää epäilleen tarinan uskottavuutta, mun suurimpaan osaan jengiä sama scheisse uppoaa kuin häkä.

154/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karta kuitenkin helluntai- ja vapaaseurakuntia ja monia monia muita hurlumheiporukoita!

Vierailija
155/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko ap, että miten olet saanut 40 000 € ulosottoon? Ei varmaan ollut helppo ja lyhyt projekti?

Vierailija
156/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin elämä kuntoon. Jos ei ole ammattia, niin sitten opiskelemaan ja sen jälkeen töihin. Hoitoalalla työllistyy, mutta saattaa olla vuorotyötä, mikä taas ei välttämättä sovi yh:lle, jolla ei ole tukiverkostoa. Avainkysymys lienee opiskelun ja työn suhteen on, että mikä ala sinua kiinnostaa? Vaikka opiskelisit seuraavat 3-4 vuotta, joudut tekemään sen alan työtä helposti 25 vuotta. Jotta jokainen aamu ei ole ponnistelua vastenmieliseen työpaikkaan, pitää alan oikeasti olla sinua kiinnostava. Muuten on suuri riski siihen, että päädyt muutaman vuoden opiskelu-/työponnisteluiden jälkeen nykyiseen elämäntilanteeseesi takaisin, eli työttömäksi kotiin.

Kun olet työelämässä, niin eiköhän sinusta ala kiinnostumaan myös ne kaipaamasi hyvät ja työssäkäyvät miehet. Siinä olet oikeassa, että nykyisessä elämäntilanteessa tuo miesryhmä ei näe sinua potentiaalisena kumppanina, ikävä kyllä. Mutta pienellä ponnistelulla saat kyllä elämäsi siihen tilanteeseen, että olet taas itse ohjaksissa. Tällä hetkellä tunnut istuvan vahvasti takapenkillä ja kuskin paikalla ei taida olla ketään. Elämänmuutos toisi sinulle varmasti takaisin oman arvon tuntemista, koska tällä hetkellä et oikein tunnu arvostavan itseäsi. Kaikki on joka tapauksessa kiinni itsestäsi. Lähde etenemään pienin askelin, koska muuten vuori tuntuu liian jyrkältä kiivetä.

Ap

No voi vi**u! Haluatko elämääsi muutosta vai hyväksyntään nykyiselle elämällesi? Ottamalla sen työtävieroksuvan miehen, et taatusti saa häneltä yhtään kannustusta elämänmuutokseen, päin vastoin! Ja miksei miehellä saisi olla lapsia, kun sinulla on? Kumpi ymmärtää lapsiperhearkea paremmin: lapseton 33v vai vaikka eronnut kolmen lapsen 44v isä? Miehen ikään en ota sen enempää kantaa, mutta todennäköisemmin joku ikäisesi tai muutaman vuoden sinua vanhempi mies kiinnostuu sinusta. Nuoremmat pelkästään seksimielessä.

Ei se 44v nuorukainen halua 47v menopaussimummoa :D Jos sinulla on ikää jo yli 30v niin sinulle sopiva on 50+mies kuten Krista Kososellakin.

Ap

Noilla spekseillä olet sellainen pommi ettei varmana tarjonta kohtaa.

Vierailija
157/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat ensin opetella laskee sun rahat mitä kk on on laskut ensin sitten perusjuttu ruoka.Sovit pienemmät lyhennykset kk ja korjaat lasten vaatteet,siivoot huoneet ja alat harrastaa niiden kanssa liikuntaa. Sitten kun saat perustaa järjestykseen sillä mitä nyt on sitten alat vaikka siivota muutaman päivän viikossa sovittelet siten. Ja 40- vuotias on nainen parhaassa iässä kaunis ja seksikäs voi vielä synnyttää aina 50- vuotiaaksi .

Vierailija
158/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Noilla spekseillä olet sellainen pommi ettei varmana tarjonta kohtaa.

No sitten olen ilman. Mieluummin omat sormet kuin huono mies. Ap

Vierailija
159/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta päihteet. Ala käydä urheilemassa.

Opiskele tutkinto. Mene töihin.

Maksa 300 kk muutaman vuodessa.

Älä syytä muita.

Vierailija
160/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun visio, perusteluja tälle ei ole, visio kun on.

1) muuta Kreikkaan.

2) aloita työskentely paikallisessa kahvilassa.

3) tapaa paikallinen mies.

Menette miehen kanssa naimisiin, ei enää yhteistä lasta, mies ei halua. Mies on joko maanviljelijä tai hänellä on oma yritys, lopulta työllistyt hänen ammattinsa kautta. Lapset menevät kansainväliseen kouluun ja opiskelevat englannin kielellä. Lopulta muuttavat Yhdysvaltoihin opintojen perässä. Te jäätte miehen kanssa kalastajakylään vanhuuden päiviksinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi