Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tehkää mulle suunnitelma parempaan elämään! Olen 37v,kolmen lapsen yh, ikityötön,ulosotossa 40 000e. Palkkatuloja ei 8 vuoteen.

Vierailija
12.07.2021 |

Ei ystäviä tai tukiverkostoja.
Haluaisin työn ja kavereita.

Kommentit (248)

Vierailija
161/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama tilanne. Ainoa ero on, että minulla on ainoastaan opintovelkaa ja velka on puolet pienempi. Mitään töitä en ole saanut korkeakoulutuksesta huolimatta. Täällä ehdotettuihinkaan töihin en ole päässyt.

Huomaa, että täälläkin on vastaajilla tietynlaisia asenteita.

En käytä mitään päihteitä. Sterilisaatiota en tarvitse, koska minulla on kierukka. En ole tapaillut miehiä vuosiin. En ole masentunut.

Vierailija
162/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anders kirjoitti:

Hyvät ihmiset, varsinkin naiset; älkää hankkiko hetken huumassa niitä lapsosia kenen tahansa 'kivan tuntuisen' miehen kanssa. Malttakaa hiukan ja katsokaa, millainen ukko se oikeasti on miehiään. Kovin moni meistä on niin lapsellinen eikä osaa ottaa yhtään vastuuta muista, hyvä jos itsestään. Sitten kun se äijä lähtee niin lapset jää teille huollettavaksi. Ihan yksin. Siinä on aika vaikeata pysyä pinnalla ilman hyviä turvaverkkoja.

Parempi siis olisi, ettei ap olisi tehnyt lapsia ja olisi nyt työtön ja jäisi myös ehkä kokonaan lapsettomaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anders kirjoitti:

Hyvät ihmiset, varsinkin naiset; älkää hankkiko hetken huumassa niitä lapsosia kenen tahansa 'kivan tuntuisen' miehen kanssa. Malttakaa hiukan ja katsokaa, millainen ukko se oikeasti on miehiään. Kovin moni meistä on niin lapsellinen eikä osaa ottaa yhtään vastuuta muista, hyvä jos itsestään. Sitten kun se äijä lähtee niin lapset jää teille huollettavaksi. Ihan yksin. Siinä on aika vaikeata pysyä pinnalla ilman hyviä turvaverkkoja.

Parempi siis olisi, ettei ap olisi tehnyt lapsia ja olisi nyt työtön ja jäisi myös ehkä kokonaan lapsettomaksi?

Kyllä. Ei tämä maa tuollaisen ihmisen lapsia kaipaa.

Vierailija
164/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anders kirjoitti:

Onko sinulla itselläsi lapsia?

Vierailija
165/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Käy velkaneuvojalla.

2. Hae syksyn yhteishaussa/työvoimapoliittisena koulutuksena opiskelemaan lähihoitajaksi aikuispuolelle.

3. Opiskele ammatti n. 2-3 vuotta.

4. Käy töissä ja maksa ulosottovelkaa/velkajärjestelyn lyhennyksiä n. 3-5 vuotta

5. Olet velaton, työssä ja todennäköisesti myös saanut vähintään työkavereita n. 42-45 vuotiaana. Ehdit vielä kerryttää eläkettä, säästää ja hankkia omistusasunnon 20 työvuoden aikana.

Tämä olisi hyvä. Miettinyt lähihoitajaksi opiskelua, vaikka hirveä yökötys eritteisiin.

Kauhea ikäkriisi, pelkään tuota 40v rajapyykkiä, tuntuu, että sen jälkeen elämä täysin ohi. Tai siis naisena parasta ennen päiväys mennyt, miehethän vaan paranee iän myötä.

Tuntuu, että elämää Ei tuon jälkeen enää ole.

Ap

Hyvä AP! Lopeta tuo itsesi halveeraus. Negatiiviset ajatukset ruokkivat ja lisäävät pahaa oloasi. Elämä on tässä ja nyt ja olet arvokas ja kaunis juuri sellaisena kuin olet. Sinulla on vaikka kuinka paljon elämää jäljellä, hyvää elämää. Aurinkoa ja lämpöä päiviisi ja elämään. Muista hymyillä ja pitää lippu korkealla. Tuntuu ehkä typerältä idealta, mutta mene vaikka vessan peilin eteen, katso itseäsi silmiin ja lausu seuraavat sanat: Minä olen kaunis, vahva ja pystyn mihin tahansa! Toista päivittäin niin kauan kunnes alat uskoa siihen. Tsemppiä! <3

Vierailija
166/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anders kirjoitti:

Onko sinulla itselläsi lapsia?

Ei.

Vierailija
167/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tyypillinen vasemmiston edustaja. Vielä kun saataisiin se kansalaispalkka, niin voisi lopettaa ajankäytön tuhlaamisen näihin työ- ja koulutuskotkotuksiin ja voisi keskittyä täysipäiväisesti vauva.fi:ssä trollaamiseen.

Vierailija
168/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Käy velkaneuvojalla.

2. Hae syksyn yhteishaussa/työvoimapoliittisena koulutuksena opiskelemaan lähihoitajaksi aikuispuolelle.

4. Käy töissä ja maksa ulosottovelkaa/velkajärjestelyn lyhennyksiä n. 3-5 vuotta

5. Olet velaton, työssä ja todennäköisesti myös saanut vähintään työkavereita n. 42-45 vuotiaana. Ehdit vielä kerryttää eläkettä, säästää ja hankkia omistusasunnon 20 työvuoden aikana.

Tämä olisi hyvä. Miettinyt lähihoitajaksi opiskelua, vaikka hirveä yökötys eritteisiin.

Kauhea ikäkriisi, pelkään tuota 40v rajapyykkiä, tuntuu, että sen jälkeen elämä täysin ohi. Tai siis naisena parasta ennen päiväys mennyt, miehethän vaan paranee iän myötä.

Ap

Hyvä AP! Lopeta tuo itsesi halveeraus. Negatiiviset ajatukset ruokkivat ja lisäävät pahaa oloasi. Elämä on tässä ja nyt ja olet arvokas ja kaunis juuri sellaisena kuin olet. Sinulla on vaikka kuinka paljon elämää jäljellä, hyvää elämää. Aurinkoa ja lämpöä päiviisi ja elämään. Muista hymyillä ja pitää lippu korkealla. Tuntuu ehkä typerältä idealta, mutta mene vaikka vessan peilin eteen, katso itseäsi silmiin ja lausu seuraavat sanat: Minä olen kaunis, vahva ja pystyn mihin tahansa! Toista päivittäin niin kauan kunnes alat uskoa siihen. Tsemppiä! <3

Sinä olet kaunis

Vierailija
169/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, täysin keksittyä shaibaa ap:ltä. Täytyy sitä tietysti kehitellä kesälomaksi jotain tekemistä.

Vierailija
170/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä hyvä visio.

Otat joka ilta yhden sokerideittailijan kylään kun lapset nukkuu. Makkari lukkoon ettei kersat pääse sinne jos sattuu heräämään. Veloitat vähintään 150e.

Työskentelet ma-la ja tienaat 3600e puhtaana käteen. Jos kakkoshommat kiinnostaa niin vielä paljon enemmän.

Hakeudu velkajärjestelyyn.

Rahat voit käyttää kaikkeen mitä saa käteisellä ostettua.

Ala sivussa opiskella jotain mikä kiinnostaa.

Vierailija
171/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinulla mitään hätää rahallisesti kuitenkaan ole kun lapsia, saat kuitenkin ilmaisen asumisen ja perustoimeentulon. Pärjäät rahallisesti varmasti paremmin kuin lastesi isä joka elatusvelvollinen, sillä hän joutuu kuitenkin maksamaan sinunkin osuuden elatuksesta.

Vierailija
172/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes viitsi lukea tän ketjun kommentteja, mutta jos oisin lottovoittaja ja ap. ei sattumalta oliskaan provo, niin ainakin tietäisin kenen ulosottovelat maksaisin ja ostain koko perheelle jotain kivaa.

Vierailija
173/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae oppisopimuksella opiskelemaan lähihoitajaksi.

Näin tein itsekin ja ikää on pian 50 vuotta. Pääsinkin oppisopimuskoulutukseen ja ulosotto on ohi vielä tämän vuoden puolella. Valitsen seurani tarkasti, ei viinaan meneviä miehiä tai henkisesti huonon olon aiheuttavia miehiä/naisia, olen tarkka omasta alkoholin käytöstäni (joskus oli ongelmaa sen kanssa).  Mun lapset on tosin jo aikuisia. Menneisyyteen en voi enää vaikuttaa, tähän hetkeen ja tulevaisuuteen kyllä.

Vierailija
174/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Käy velkaneuvojalla.

Ap

Hyi hitto miehet eivät todellakaan parane iän myötä. Tuolla itseväheksynnällä tyydyt vielä johonkin hirvitykseen.

Vierailija
175/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä hyvä visio.

Otat joka ilta yhden sokerideittailijan kylään kun lapset nukkuu. Makkari lukkoon ettei kersat pääse sinne jos sattuu heräämään. Veloitat vähintään 150e.

Työskentelet ma-la ja tienaat 3600e puhtaana käteen. Jos kakkoshommat kiinnostaa niin vielä paljon enemmän.

Hakeudu velkajärjestelyyn.

Rahat voit käyttää kaikkeen mitä saa käteisellä ostettua.

Ala sivussa opiskella jotain mikä kiinnostaa.

Paska visio. Kotiin ja varsinkaan sellaiseen missä on lapsia paikalla, ei pyydetä mitään epämääräisiä äijiä.

Vierailija
176/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kannattaa ottaa huomioon työ- tai koulutuspaikkaa etsiessä tarkistetaanko tehtävään luottotiedot ettei tule pettymyksiä. Esimerkiksi kotisairaanhoidon työntekijöiltä tätä on vaadittu.

https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/tyonantajat-innostuivat-tutkimaan-…

Itse olen luottotiedoton lähihoitaja ja aina on töitä löytynyt. Viimeiset kaksi vuotta on ollut vakipaikka. Velat on melkein maksettu, alle 500€ enää jäljellä.

Eikös lähihoitajan kk palkka ole jotain 1400e netto. Miten varaa elää ja maksaa vuokra jos ulosotto vie puolet tuosta??

Jos tekee vuorotyötä niin lähihoitajan palkka on isompi ja keikkaa voi tehdä aina

Vierailija
177/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavia kommentteja nämä prostituution kannattajat.

Vierailija
178/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa pelkäämästä turhia, älä sen takia aseta itsellesi turhia rajoitteita. Ällistyttää, miten joku erityislapsi (tai useampi) on joillekin kynnys kouluttautua tai hakea töitä. Meillä töissäkäyvillä on myös erityislapsia, minullakin. Vaikka ne ois kiva pitää sylissä ja itse suojella aina vaan, toki, meillä on myös hyviä palveluja ja ihan kaikki niiden tarvittavien pariin pääsee. Luota. Ehkä ette ole kokeillut jotain, ehkä on huonoja kokemuksia jostain, mutta se erityislapsikin kasvaa, ehkä se joku juttu voi nyt onnistua vaikkei silloin joskus.

Teen itse siis vammaistyötä, huomaan monen vanhemman juuttuneen menneeseen, ilman katsetta tulevaan.

Vierailija
179/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos en saa hyvää miestä, niin olen sitten ilman. Hyvä mies=lapseton alle 35v mies.

Sain nuorenakin hyviä miehiä, miksi nyt yhtäkkiä miesmaku muuttuisi? Vai meinaatko, että naisen pitäisi laskea rimaa, kun vanhenee? Ei kiitos.

Ap

Heh, heh. Tämä kommentti kyllä varmisti sen, että kyseessä on trolli tai useampi trolli, jotka kirjoittavat ap:n puolesta. Menkääs nyt pojat syömään ja sitten ulos leikkimään kavereitten kanssa. Iltapäivällä sitten taas lisää ruutuaikaa.

Kyllä se vaan pitää paikkansa. En laske rimaani. Ap.

Vierailija
180/248 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö mällit

M34