Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tehkää mulle suunnitelma parempaan elämään! Olen 37v,kolmen lapsen yh, ikityötön,ulosotossa 40 000e. Palkkatuloja ei 8 vuoteen.

Vierailija
12.07.2021 |

Ei ystäviä tai tukiverkostoja.
Haluaisin työn ja kavereita.

Kommentit (248)

Vierailija
121/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulunkäynnin ohjaajaksi? Ei eritteitä, lyhyet päivät kuten lapsillakin koulussa. Illaksi muutaman kerran viikossa siivousta?

Vierailija
122/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on selvä provo. Valitettavasti hänen kaltaisiaan yhteiskunnan elättejä on entistä enemmän. Todennäköisesti ap tuntee tällaisen tai ainakin näkee suht läheltä kyseisen ihmisen elämää ja ammentaa täällä siitä tarinaa. Ap on onnistunut itse asiassa ottamaan monia klassisia elementtejä hahmoonsa: tuilla elämisen, tyytymättömyyden ja periksi antamisen, epärealistisen asenteen esim. elämänkumppania ajatellen omaan tilanteeseen peilaten sekä sen, että jonkun muun pitäisi tehdä omasta puolesta asiat. Myös naisen ikä- ja ulkonäkökriisi on saatu sisällytettyä hahmoon, kuten myös se, että velkaa on helppo tehdä, mutta miksi niitä omia kulujaan pitäisi maksaa, kun joku muu voi sen tehdä. Klassikon aineksia tässä hahmossa!

Joku taloustutkija reilu vuosi sitten totesi, että Suomeen on muodostunut uusi yhteiskuntaluokka: tuilla eläjät. Demarit ja vasemmisto etunenässä suuttuivat tästä ihmisten "leimaamisesta". Ko. tutkimuksessa tuilla eläjien kriteereihin kuului mm. se, että elää tuilla nimen omaan omasta tahdostaan, ei niinkään olosuhteiden pakosta. Nykyisin on ok olla tekemättä mitään ja itkeä, kun yhteiskunta ei auta tarpeeksi, kun työssä käydällä naapurilla on enemmän rahaa käytettävissä. Työssäkäyvien kukkarolla tämä ap:n kehittämä hahmokin käy koko ajan. Jos opiskelu tai työssä käynti ei nappaa, niin ei muuta kuin kotiin makaamaan, vaikka lapsetkin ovat jo koululaisia. Joskus hävettää olla suomalainen, kun katsoo, mihin tämä maa on menossa! Ei sitä turhaan sanota, että Suomi on Euroopan kommunistisin valtio ja ihan kärkipaikoilla koko maailman mittakaavassakin.

Ihan hyvää settiä ap:lta. Annan 4/5, sillä välillä tuo provoaminen on liian läpinäkyvää.

Euroopassa sosialistiset maa tSuomea lukuunottamatta kaatuivat jo 90-luvulla. Nyt Kuubassa jo kapinoidaan. Globaalista sosialismista on jäljellä kohta enää Suomi ja Pohjois-Korea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvata lapsesi oikein ja että heistä tulee sellaisia ihmisiä, jotka työskentelevät kokoajan. Sitten sinulla on mahdollisuus saada varakkaita lapsia aikuisena jotka voivat sinua auttaa

Sosiaalinen huono-osaisuus tunnetusti periintyy. Yhteiskunta on siis saanut sinulta lisäksesi kolme ylläpidettävää luukku-luuseria lisää.

Vierailija
124/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ap sama tyyppi, joka muutaman kk:n välein kehittelee näitä 37v naisen tarinoita siitä, kuin elämä potkii päähän? Ainakin kaikki tarinat ovat aina ns. samasta puusta veistettyjä ja suunnilleen samat elementit on myös joka tarinassa mukana. Ihan mukavia, sanoisinkin interaktiivisia pakinoita suorastaan. Käsikirjoitus elää sen mukaan, miten ihmiset kommentoivat.

125/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne velat on tullut? Täytyy roinaa olla ainakin riittävästi.

Vierailija
126/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, missä päin suomee asut tai asuthan suomessa? Vaikutat unelma naiselta ihan tulee perhoisia vatsaan, kun ajattelenkin sua. Olisi kiva tutustua sunhun hieman paremmin kun oot varmasti niin ihana! Ikävää että elämä on ollut sulle törkeä ja julma mutta mä en oo. Tehtäisiinkö tästä vielä rakkauden kesä meille molemmille sulle ja mulle? Ootan vastaustasi.

Jari

Mixet vastaa mulle? Olen hyvämies.

Jari

Vierailija
127/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä18499 kirjoitti:

Mistä ne velat on tullut? Täytyy roinaa olla ainakin riittävästi.

Ei kukaan pysty ostamaan roinaa 40 000 €:lla ostoksia velaksi. Ei taida kestää päivänvaloa ne puuhat, joista tuollaiset ulosottosummat ovat kertyneet.

Vierailija
128/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vielä melko nuori, paljon mahdollisuuksia. Kaverit ja tukiverkot ei kaikkea ratkaise.

Kiitos :) ja varmasti mullekin löytyy vielä lapseton, alle 35v laatumies :)

Kaikkea hyvää sinulle

Ap

Vierailija
129/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin elämä kuntoon. Jos ei ole ammattia, niin sitten opiskelemaan ja sen jälkeen töihin. Hoitoalalla työllistyy, mutta saattaa olla vuorotyötä, mikä taas ei välttämättä sovi yh:lle, jolla ei ole tukiverkostoa. Avainkysymys lienee opiskelun ja työn suhteen on, että mikä ala sinua kiinnostaa? Vaikka opiskelisit seuraavat 3-4 vuotta, joudut tekemään sen alan työtä helposti 25 vuotta. Jotta jokainen aamu ei ole ponnistelua vastenmieliseen työpaikkaan, pitää alan oikeasti olla sinua kiinnostava. Muuten on suuri riski siihen, että päädyt muutaman vuoden opiskelu-/työponnisteluiden jälkeen nykyiseen elämäntilanteeseesi takaisin, eli työttömäksi kotiin.

Kun olet työelämässä, niin eiköhän sinusta ala kiinnostumaan myös ne kaipaamasi hyvät ja työssäkäyvät miehet. Siinä olet oikeassa, että nykyisessä elämäntilanteessa tuo miesryhmä ei näe sinua potentiaalisena kumppanina, ikävä kyllä. Mutta pienellä ponnistelulla saat kyllä elämäsi siihen tilanteeseen, että olet taas itse ohjaksissa. Tällä hetkellä tunnut istuvan vahvasti takapenkillä ja kuskin paikalla ei taida olla ketään. Elämänmuutos toisi sinulle varmasti takaisin oman arvon tuntemista, koska tällä hetkellä et oikein tunnu arvostavan itseäsi. Kaikki on joka tapauksessa kiinni itsestäsi. Lähde etenemään pienin askelin, koska muuten vuori tuntuu liian jyrkältä kiivetä.

Ei tarvitse olla työssäkäyvä mies, kunhan lapseton ja alle 35v.

Ap

No voi vi**u! Haluatko elämääsi muutosta vai hyväksyntään nykyiselle elämällesi? Ottamalla sen työtävieroksuvan miehen, et taatusti saa häneltä yhtään kannustusta elämänmuutokseen, päin vastoin! Ja miksei miehellä saisi olla lapsia, kun sinulla on? Kumpi ymmärtää lapsiperhearkea paremmin: lapseton 33v vai vaikka eronnut kolmen lapsen 44v isä? Miehen ikään en ota sen enempää kantaa, mutta todennäköisemmin joku ikäisesi tai muutaman vuoden sinua vanhempi mies kiinnostuu sinusta. Nuoremmat pelkästään seksimielessä.

Jos oisin itse 47v,niin voisin ottaa 44 vuotiaan miehen,jolla yli 20v lapset.

Mun ikä kuitenkin alkaa kolmosella ja tykkään nuoremmista. Ap

Vierailija
130/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikärasisti.

Ahdistaa kovasti oma ikä.

Miehet katsoo minun teiniä eikä minua, kun ollaan esim kaupungilla. Kyllä se sattuu.

Välillä toivon olevani 97 vuotta, jotta tämä kaikki olisi pian ohi.

Ap

Ja se vika on sinussa, kun miehet ovat kakkapäitä? Mietipä uudestaan.

Vierailija
131/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä ap sama tyyppi, joka muutaman kk:n välein kehittelee näitä 37v naisen tarinoita siitä, kuin elämä potkii päähän? Ainakin kaikki tarinat ovat aina ns. samasta puusta veistettyjä ja suunnilleen samat elementit on myös joka tarinassa mukana. Ihan mukavia, sanoisinkin interaktiivisia pakinoita suorastaan. Käsikirjoitus elää sen mukaan, miten ihmiset kommentoivat.

Jollain satuilullahan se on päivänsä täytettävä.

Vierailija
132/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollain satuilullahan se on päivänsä täytettävä.

No tämä on ihan tosi elämää, ikävä kyllä

Ap

Vierailija
133/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu et täällä haukutaan yhtä mun tuttua. Olenko oikeassa?

Onneksi hän ei pääse vauvikselle. Säälittävää kiusaamista.

Vierailija
134/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat exän exältä, joka on kasvattanut 3 lasta exän huidellessa millon missäkin ja elareista saanut riidellä, kun ukko on kaamee. Hyvin on nsinen tuon homman hoitanut.

Sulla on vielä aikaa löytää oma tie. Lähihoitajia suuntautuu moneen, on muitakin ammatteja, mutta tuota kautta varma työllistyminen. Päiväkodeissakkn on lähihoitajia.

Ulosotto lopulta vanhenee, joten älä siitä stressaa. Ala opiskella ja tsemppaa eteenpäin. Kasvata lapsista työorientoituneita ja ohjaa hakemaan 16 vuoden jälkeen mäkki sun muita nuorten töitä.

Vierailija
135/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

” Tai siis naisena parasta ennen päiväys mennyt, miehethän vaan paranee iän myötä.”

Satuahan tämä juttu olikin :D

Katkeran naisen itselleen valehtelua:D Ap sentään pystyy myöntämään julman totuuden, että naisen parasta ennen päivä on mennyt, mutta miehet paranevat iän myötä. 

Toki tuolla oikeassa elämässä naiset sen myöntävät, tänne palstoille kokoontuuvat harhaiset ja kateelliset naiset, jotka eivät pysty myöntämään julmaa totuutta.

Nainen voi kuitenkin lohduttautua sillä, että sen lyhyttäkin lyhyemmän huippukauden aikaan naisen suosio on niin kovaa, että komeimmatkaan miehet eivät tule lähellekkään siihen koskaan pääsemään

Vierailija
136/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin elämä kuntoon. Jos ei ole ammattia, niin sitten opiskelemaan ja sen jälkeen töihin. Hoitoalalla työllistyy, mutta saattaa olla vuorotyötä, mikä taas ei välttämättä sovi yh:lle, jolla ei ole tukiverkostoa. Avainkysymys lienee opiskelun ja työn suhteen on, että mikä ala sinua kiinnostaa? Vaikka opiskelisit seuraavat 3-4 vuotta, joudut tekemään sen alan työtä helposti 25 vuotta. Jotta jokainen aamu ei ole ponnistelua vastenmieliseen työpaikkaan, pitää alan oikeasti olla sinua kiinnostava. Muuten on suuri riski siihen, että päädyt muutaman vuoden opiskelu-/työponnisteluiden jälkeen nykyiseen elämäntilanteeseesi takaisin, eli työttömäksi kotiin.

Kun olet työelämässä, niin eiköhän sinusta ala kiinnostumaan myös ne kaipaamasi hyvät ja työssäkäyvät miehet. Siinä olet oikeassa, että nykyisessä elämäntilanteessa tuo miesryhmä ei näe sinua potentiaalisena kumppanina, ikävä kyllä. Mutta pienellä ponnistelulla saat kyllä elämäsi siihen tilanteeseen, että olet taas itse ohjaksissa. Tällä hetkellä tunnut istuvan vahvasti takapenkillä ja kuskin paikalla ei taida olla ketään. Elämänmuutos toisi sinulle varmasti takaisin oman arvon tuntemista, koska tällä hetkellä et oikein tunnu arvostavan itseäsi. Kaikki on joka tapauksessa kiinni itsestäsi. Lähde etenemään pienin askelin, koska muuten vuori tuntuu liian jyrkältä kiivetä.

Ei tarvitse olla työssäkäyvä mies, kunhan lapseton ja alle 35v.

Ap

No voi vi**u! Haluatko elämääsi muutosta vai hyväksyntään nykyiselle elämällesi? Ottamalla sen työtävieroksuvan miehen, et taatusti saa häneltä yhtään kannustusta elämänmuutokseen, päin vastoin! Ja miksei miehellä saisi olla lapsia, kun sinulla on? Kumpi ymmärtää lapsiperhearkea paremmin: lapseton 33v vai vaikka eronnut kolmen lapsen 44v isä? Miehen ikään en ota sen enempää kantaa, mutta todennäköisemmin joku ikäisesi tai muutaman vuoden sinua vanhempi mies kiinnostuu sinusta. Nuoremmat pelkästään seksimielessä.

Jos oisin itse 47v,niin voisin ottaa 44 vuotiaan miehen,jolla yli 20v lapset.

Mun ikä kuitenkin alkaa kolmosella ja tykkään nuoremmista. Ap

Ei se 44v nuorukainen halua 47v menopaussimummoa :D Jos sinulla on ikää jo yli 30v niin sinulle sopiva on 50+mies kuten Krista Kososellakin.

Vierailija
137/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, me kaikki tunnetaan sinut ja sun tuttusi.

Vierailija
138/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus on tarua julmempaa keski-ikäiselle naiselle. Jos kyseessä olisi 22v nainen hän voisi saada varakkaamman vanhemman miehen.

Vierailija
139/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laajennettu itse murha.

Paras neuvo, kiitos!

Vierailija
140/248 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, me kaikki tunnetaan sinut ja sun tuttusi.

Miten?