Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sitä paheksutaan, että nainen haluaa hyvin tienaavan miehen?

Vierailija
12.07.2021 |

Olen nuori nainen ja opiskelen parhaillaan lähihoitajaksi. Haluaisin mennä naimisiin ja perustaa perheen joskus tulevaisuudessa, mutta lähihoitajan palkka ei ole kovin suuri.
Minun on siis käytännössä pakko valita sellainen mies, joka tienaa paremmin kuin minä. Työtön tai pienituloinen olisi taloudellisesti täysi mahdottomuus.
En ole gold digger tai rikkaiden miesten perään, vaan joku "perus" 3000€/kk tienaava duunarimies olisi juuri sopiva.
Miksi tällaista paheksutaan? Kukaan ei tuomitse nelikymppistä miestä joka haluaa nuoremman naisen voidakseen saada lapsia, mutta nainen ei saisi haluta parempituloista miestä jotta olisi taloudellisesti mahdollista perustaa perhe?

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on jostain syystä  pienituloinen ,  kai hän  voi myös myydä reikäänsä parempituloiselle, että saa niitä  lisätuloja.    Sitten  pärjää paremmin  vaimonhaussa. Miksi vain  naista kehotetaan huoraamaan.   Amsterdamiin Dammille vaan.

Vierailija
102/110 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauva-palstaa kun lukee, on ihan tyytyväinen siihen että on sinkku ja pysyn tarkoituksella täysin pois pariutumismarkkinoilta.

Näitä standardeja kun katsoo, ei löydy yhtälöä jolla kaltaiseni mies löytäisi naista. AMK-koulutus sote-alalla, tienaan sen verran mitä naisten ammateissa tienaa, mutta en voi saada parempituloista puolisoa koska se ei nyt vain mene niin, ja alemmin koulutetut naiset tienaavat enemmän kuin minä duunariammateissaan.

Mistä ihmiset sitten nykyaikana parisuhteensa muodostavat kun kuitenkin noita pariskuntia, myös nuoria on paljon?

51% pariskunnista on jo ennen lapsia sellaisia joissa mies tienaa merkittävästi naista enemmän. Vain 29% on jokseenkin tasa-arvoisia eli about samassa tuloluokassa tai naapureissa.

Sitten jos sä tienaat 8k niin voi löytää lääkärinaisen joka tienaa 10k. Niitä on sen 20% pariskunnista.

Ikävää mutta näin se maailma pyörii.

Eli toisin sanoen olen tehnyt oikean ratkaisun ja pysyn pois parisuhdemarkkinoilta. Kaltaiselleni AMK-koulutetulle, naisten alalla työskentelevälle keskituloiselle miehelle (vuositulot 35-40k) ei näköjään ole mahdollista löytää kumppania koska duunarit tienaavat enemmän (ja duunarinaisia on vähän) ja saman verran tienaavat eivät kelpuuta. Pitää sitten kehittää jotain muuta sisältöä kuin parisuhteen etsintä, en vain jaksa ihmisten kyselyitä siitä, miksi minulla ei ole naista kun tuo tuntuu hyvin monia naispuolisia kollegoitani kiinnostavan.

Olen muutaman vuoden ajan käynyt hyvin paljon sairaalassa päivystyksessä, osastoilla, labrassa, terveyskeskuksen vuodeosastolla ja hoivakodissa. Hoitajina on nykyään paljon miehiä ja hyvin monella näkyi olevan sormus nimettömässä vaikkei kai niitä saisi töissä pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauva-palstaa kun lukee, on ihan tyytyväinen siihen että on sinkku ja pysyn tarkoituksella täysin pois pariutumismarkkinoilta.

Näitä standardeja kun katsoo, ei löydy yhtälöä jolla kaltaiseni mies löytäisi naista. AMK-koulutus sote-alalla, tienaan sen verran mitä naisten ammateissa tienaa, mutta en voi saada parempituloista puolisoa koska se ei nyt vain mene niin, ja alemmin koulutetut naiset tienaavat enemmän kuin minä duunariammateissaan.

Mistä ihmiset sitten nykyaikana parisuhteensa muodostavat kun kuitenkin noita pariskuntia, myös nuoria on paljon?

51% pariskunnista on jo ennen lapsia sellaisia joissa mies tienaa merkittävästi naista enemmän. Vain 29% on jokseenkin tasa-arvoisia eli about samassa tuloluokassa tai naapureissa.

Sitten jos sä tienaat 8k niin voi löytää lääkärinaisen joka tienaa 10k. Niitä on sen 20% pariskunnista.

Ikävää mutta näin se maailma pyörii.

Eli toisin sanoen olen tehnyt oikean ratkaisun ja pysyn pois parisuhdemarkkinoilta. Kaltaiselleni AMK-koulutetulle, naisten alalla työskentelevälle keskituloiselle miehelle (vuositulot 35-40k) ei näköjään ole mahdollista löytää kumppania koska duunarit tienaavat enemmän (ja duunarinaisia on vähän) ja saman verran tienaavat eivät kelpuuta. Pitää sitten kehittää jotain muuta sisältöä kuin parisuhteen etsintä, en vain jaksa ihmisten kyselyitä siitä, miksi minulla ei ole naista kun tuo tuntuu hyvin monia naispuolisia kollegoitani kiinnostavan.

Olen muutaman vuoden ajan käynyt hyvin paljon sairaalassa päivystyksessä, osastoilla, labrassa, terveyskeskuksen vuodeosastolla ja hoivakodissa. Hoitajina on nykyään paljon miehiä ja hyvin monella näkyi olevan sormus nimettömässä vaikkei kai niitä saisi töissä pitää.

Homoja

Vierailija
104/110 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu nainen katsoo eteensä ja perustaa perheen sellaisen miehen kanssa, jolla on jotain annettavaa riippumatta siitä mitä annettavaa naisella on. Vaikka naisella olisi paljon annettavaa, miksi ihmeessä hän katselisi miestä, jolla on vain vähän annettavaa. Köyhällä miehellä ei tee mitään. Miehet ovat laiskoja tekemään osaansa kotitöistä, vauvojen hoidosta jne. Jos mies pystyy edes katsomaan ettei joka senttiä tarvitse laskea. tämä auttaa sietämään miesten laiskuutta.

Vierailija
105/110 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei halua yhtä paljon ansaitsevaa naista, koska menettäisi mahdollisuutensa taloudelliseen vallankäyttöön.

Tätä en usko. Raha helpottaa elämää, oli se kenen tienaamaa tahansa.

Samaa mieltä. Kyllä minun elämääni on helpottanut että vaimo on onnistunut urallaan etenemään korkeisiin palkkoihin. Itsekin tienaan ihan ok, ei sillä että joutuisin mitenkään kärvistelemään. Vaimo halusi kuitenkin ostaa sen verran kalliin asunnon, ettei minulla ollut mahdollisuutta 50% osuuteen, joten vaimo omistaa kämpästä nyt 75%, minä 25%. 5 vuotta nyt asuttu tässä enkä olisi näin hulppeilla mestoilla omilla tuloillani, joten ei kiinnosta mikään vallan käyttö. 

Vaimosi on se joka käyttää nyt valtaa. Se pitäisi olla 50/50 riippumatta siitä kuka sen maksaa.

Se olin minä joka sanoin että omistus menee siinä suhteessa kuinka paljon rahaa asuntoon laitetaan.  Vaimo ehdotti 50/50.

Vierailija
106/110 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tuo itsensä myyminen aina ollut vähän arveluttavaa. Maine kasvaa ja kunnia menee.

Vierailija
107/110 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu nainen katsoo eteensä ja perustaa perheen sellaisen miehen kanssa, jolla on jotain annettavaa riippumatta siitä mitä annettavaa naisella on. Vaikka naisella olisi paljon annettavaa, miksi ihmeessä hän katselisi miestä, jolla on vain vähän annettavaa. Köyhällä miehellä ei tee mitään. Miehet ovat laiskoja tekemään osaansa kotitöistä, vauvojen hoidosta jne. Jos mies pystyy edes katsomaan ettei joka senttiä tarvitse laskea. tämä auttaa sietämään miesten laiskuutta.

Samoin jos miehellä on paljon annettavaa, miksi hän katsoisi muijaa jolla on vain vähän annettavaa.

Vierailija
108/110 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lähihoitaja ja tienaan enemmän kuin mieheni joka ulosotossa. Silti perhe perustettu ja pärjätään

Olet harvinaisuus ja sä tiedät sen

Tässä ei mitään harvinaisuutta

Vierailija
109/110 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku voisi ajatella että eikö nainen voisi itse tienata tarvitsemansa rahat.

Aikamoista. Kuinka joku julkeaa noin ajatella.

Jotkut feministit hakee tasa-arvoa miehen tilipussilla vierailemalla

Vierailija
110/110 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse miehenä en näe siinä mitään pahaa jos nainen haluaa hyvätuloisen miehen.

Tuohan se hyvätuloinen mies turvaa naiselle ja mahdolliselle jälkikasvulle sekä mahdollistaa paljon asioita.

Niin ja en itse ole edes mikään hyvätuloinen vaan tavallinen duunari noin 3000e/kk bruttoansioilla mutta jos tienaisin tuplat tuon niin varmasti saisin naisen helpommin.

Äijä90

Niin eli se nainen alkaisi olemaan sun kanssa vain sun taloudellisen tilanteen takia. Itse olen hyvätuloinen ja haluan nauttia rahoistani yksin ilman naista:)

Mitenköhän sinä nautit rahoista? Pystyn kyllä ymmärtämään että esimerkiksi tilillä oleva suuri numerosarja tuo mielihyvää, mutta minulle rahoista nauttiminen tarkoittaa rahan kuluttamista. Jos minä teen luettelon asoista mistä nautin eniten, niin suurimpaan osaan nästä tarvitaan vaimo, tyttöystävä tai edes lyhyempi naispuolinen tuttavuus. Suurimpaan osaan nautinnonlähteistä joihin ei liity vastakkainen sukupuoli ei edes kulu paljoa rahaa... joten minä olen kiinnostunut tekemään työtä rahasta, jotta voisin nauttia siitä naisen seurassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi