Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo tarjoaa mahdollisuutta avioliiton ulkopuoliseen seksiin. Asiallisia kommentteja kaivataan?

Vierailija
12.07.2021 |

Olemme nelikymppinen, pääpiirteissään onnellisessa parisuhteessa elävä pariskunta. Ainoa merkittävästi suhdetta kuormittava tekijä on kovin eripariset halut: siinä missä minä haluan/tarvitsen seksiä kerran viikossa (ja tämä ei mielestäni ole paljon), hänelle riittää hyvin kerran kuukaudessa. Muina aikoina suhteessamme ei erotiikkaa tai jännitettä ole, vaan se aina "unohtuu" arjen kiireiden alle. Seksi, silloin harvoin kun sitä harrastetaan, on erittäin hyvää. Vaimo on esimerkiksi aina saanut todella helposti orgasmeja - tästäkin syystä en voi tajuta, miksi hän ei niitä enemmän halua.

Olen yrittänyt puhua vaimolle, että minä kärsin paljon siitä etten juuri koskaan saa tuntea oloani halutuksi miehenä. Lisäksi kärsin siitä, että tämä eroottinen jännite loistaa poissaolollaan suhteessamme 99% ajasta. Olen sanonut vaimolle, että tätä voi ylläpitää muutenkin kuin seksiä harrastamalla, mutta jostakin syystä tämä ei vaan häneltä luontaisesti onnistu. Itse koen, että ainakin minulle tämä jännite on elämässä erittäin suuri voimavara, jonka avulla arjen kuormituksen kestää paljon paremmin.

Vaimoni on sanonut, että hän "haluaisi haluta enemmän", mutta ei pysty/osaa. Aina kun on mitä tahansa muuta stressiä, seksihalut häviävät. Nyt, eilen asiasta keskustellessamme vaimoni ehdotti järjestestelyä, jossa minulle taattaisiin mahdollisuus toteuttaa seksuaalisuuttani avioliiton ulkopuolella. Perusteeksi tälle vaimo kertoi sen, että nykyinen tilanne tuottaa hänelle niin suurta riittämättömyyden ja syyllisyyden tunnetta, että hän olisi valmis tämän takia sallimaan tämän järjestelyn.

Lähtökohtaisesti ongelma on siinä, että minä en halua seksiä muiden naisten kuin oman vaimoni kanssa. Pidän häntä vielä 20 vuoden jälkeen maailman kiihoittavimpana naisena. Toisaalta ihan oikeasti kärsin siitä, että en saa käytännössä koskaan positiivista palautetta viehätysvoimastani enkä saa kokea olevani haluttu. Vaimoni saa kokea nämä molemmat joka elämänsä päivänä.

Ja jotta kenenkään ei tarvitse tilanteeseemme selitykseksi sitä, että olen kaljamahainen ällöttävä sohvalla runkkaaja, niin en ole, vaan olen ikäisekseni erittäin hyväkuntoinen ja monien naisten mielestä viehättävä mies.

Millaisia ajatuksia tämä teissä herättää?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

6v ilman. V i t u t t a a joka päivä

Vierailija
22/49 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kutakuinkin vastaava kehityskulku ja tarina. Erona sellainen, että vaimo ehdotettuaan outsourssattua asian hoitamista sanoi kuitenkin, että en saisi ryhtyä mihinkään toiseen suhteeseen. Keskustelu jatkui siis ehdotuksella, että voin käydä maksullisten palveluiden äärellä.

Seksi on kuitenkin jopa meille miehillekin sellainen aihe kaikessa hienosäätöisyydessään, että se hienous on jossain muualla kuin puolen tunnin visiitillä tsekkitytön luona voi mahdollistua - vaikka nuo ilotytöt voivat olla hyvinkin puoleensavetävän näköisiä.

Noh, arvostan ihan tosi korkealle vaimoni tapaa ajatella, joka alleviivaa hänen haluaan mahdollistaa mulle nautinnollista elämää riippumatta hänen kyvystään kaikkea haluamaani tuottaa.

Toistaiseksi olen pysynyt käteenvedon puolella, mutta ehkä jatkan asian tunnustelua vielä ja jatkan myös vaimoni kanssa asiasta keskusteluja

Tietynlainen ongelma voi myöskin olla se että sitä omaa halua ikään kuin vähätellään sillä että annetaan armollisesti lupa käyttää ilotytön palveluita mikä ei kyllä sitä perusongelmaa välttämättä korjaa eli oman puolison haluamista ja halutuksi tulemista. Toisaalta vakioasiakassuhde saman taitavan ilotytön kanssa pidemmäksi aikaa voi kyllä auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena tosi vaikeata tajuta, että noinkin voi olla. Meillä kymmenien vuosien parisuhe, jonka kulku meni kutakuinkin seuraavasti; alkuun toki oli seksiä paljon, sittentuli petettyä, mies oikein suunnitelmallisesti, ja minä tein sitten samat. Sitten yritystä -onnistumista, ja kauhea stressi, jolloin mies ei antanut sitten millään, itkin vierässään öisin. Sitten jotain outoa tapahtui, kauan sitten, ja meidän seksi alkoi muuttumaan niin täydellisen ihanaksi ja kiihkeäkksi ettei rajaakaan! Mutta, meillä oli kokoajan suurta rakkautta ja intohimoa...ehkä siksi olikin toisen rajojen kokeilua yms. Nyt sitten seksiä on joka päivä...ja se on aivan upeeta. Miesei joka päivä halua saada, mutta antaa minulle kyllä. Joskus hänkin haluaa jokapäivä, useimmiten jokatoinen itselleen. Siis seksiä on, mutta hän vetää käteni kalultaan, ja sanoo, että hui nyt ei enempää, en halua vielä laueta.

Mitä tapahtui meille? En tiedä vieläkään, muutakuin todellinen vetovoima + mies todella upea rakastaja, seikka joka varmasti vaikuttaa naiseen.

Zemppiä heille joilla  on vaikeuksia seksissä.

Vierailija
24/49 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupa tehdä homoa vaimon luvalla on hieno juttu.

Vierailija
25/49 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättääpä mitä herättää. Kehno sepitelmä.

Vierailija
26/49 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama tilanne mutta niin päin että mies on se, jolta eroottinen vire katoaa johonkin arjen pyörittämisen ja stressin alle.

Ratkaistiin tämä avaamalla suhde. Kertaalleen olen käynyt "muissa" ja näyttipä tuo omakin vähän asiasta innostuneen ainakin reaktion perusteella.

Suurta hattua nostan niille jotka pystyvät olemaan sen kanssa sinut ettei ole kahden ihmisen välistä kiihkoa. Itse en kestä enkä kyllä haluakaan mutta olen kumppanille tästä kyllä rehellinen. Pettäminen on arvojeni vastaista.

Vierailija
27/49 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

syökö naisesi terveellisesti? sitä myöten uni kuntoon ja jo baana aukee

Vierailija
28/49 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kutakuinkin vastaava kehityskulku ja tarina. Erona sellainen, että vaimo ehdotettuaan outsourssattua asian hoitamista sanoi kuitenkin, että en saisi ryhtyä mihinkään toiseen suhteeseen. Keskustelu jatkui siis ehdotuksella, että voin käydä maksullisten palveluiden äärellä.

Seksi on kuitenkin jopa meille miehillekin sellainen aihe kaikessa hienosäätöisyydessään, että se hienous on jossain muualla kuin puolen tunnin visiitillä tsekkitytön luona voi mahdollistua - vaikka nuo ilotytöt voivat olla hyvinkin puoleensavetävän näköisiä.

Noh, arvostan ihan tosi korkealle vaimoni tapaa ajatella, joka alleviivaa hänen haluaan mahdollistaa mulle nautinnollista elämää riippumatta hänen kyvystään kaikkea haluamaani tuottaa.

Toistaiseksi olen pysynyt käteenvedon puolella, mutta ehkä jatkan asian tunnustelua vielä ja jatkan myös vaimoni kanssa asiasta keskusteluja

Hanki sellainen sugardaddyjärjestely. Maksaa ehkä pikkasen enempi, mutta siihen yhdistyy nuo puhumanne toiveet

Vierailija
29/49 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo puheitten perusteella "halukas" mutta ei tee minkäänlaista aloitetta asian suhteen..eli käytännössä jos en tee aloitetta niin meillä ei ole seksiä koskaan. Turhauttaa todella paljon kun ei koskaan saa tuntea itse olevansa se ketä joku haluaa.

Vierailija
30/49 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa juuri samalta kuin meidän tilanteemme aikoinaan. Vaimoni mulle antoi luvan vieraisiin, koska olin aina se enemmän halukas. Kai hän oletti, että osaisin pitää järjestelyn ja itseni aisoissa. En osannut. Lopuksi luulin rakastuneeni yhteen hoidoistani, ja avioliitto ja perhe särkyi. Nyt, vuosia myöhemmin, kun mitään paluuta ei enää ole, tiedän tehneeni valtavan virheen, ja kadun ja häpeän kaikkea loppuelämäni. Menetin ainoan ihmisen jota ihan oikeasti olen rakastanut sekä perheeni. Siksi neuvoisinkin aloittajaa ja muitakin olemaan lähtemättä tälle tielle. Sen loppuun kulkeminen ei kannata.

Vierailija
31/49 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä sanoa, mutta vaikuttaa siltä, että sun vaimo ei halua sua, ja tuo on "helppo" tapa päättää avioliitto. Antaa luvan, eli toisin sanoen toivoo, että etsit itsellesi uuden.

Tai sitten siltä vaimolta on halut hävinneet. Jännä homma kun ex-vaimoa ei seksi kiinnostanut, mutta sitten terapiassa itki ja sepusti kuinka paljon rakasti jne.

Vierailija
32/49 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa erota. Tuo vain katkeroittaa vaimoa edelleen. Ja ap katkeroituu jos jää seksittömään elämään.

Vierailija
33/49 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samassa tilanteessa kuin ap. Sitten vihdoin otin eron ja nyt on uskomaton kiihkeä naisystävä. 

Vierailija
34/49 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa juuri samalta kuin meidän tilanteemme aikoinaan. Vaimoni mulle antoi luvan vieraisiin, koska olin aina se enemmän halukas. Kai hän oletti, että osaisin pitää järjestelyn ja itseni aisoissa. En osannut. Lopuksi luulin rakastuneeni yhteen hoidoistani, ja avioliitto ja perhe särkyi. Nyt, vuosia myöhemmin, kun mitään paluuta ei enää ole, tiedän tehneeni valtavan virheen, ja kadun ja häpeän kaikkea loppuelämäni. Menetin ainoan ihmisen jota ihan oikeasti olen rakastanut sekä perheeni. Siksi neuvoisinkin aloittajaa ja muitakin olemaan lähtemättä tälle tielle. Sen loppuun kulkeminen ei kannata.

Eli kannattaa ihan suosiolla erota ensin. 

Vierailija
35/49 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman alkutilanteesta kanssa olen itsekin paininut kohta jo 20 vuotta. Vaimoa ei tunnu seksi kiinnostavan, vaikka mitä tekisin. Nauttii seksistä kyllä (näyttäisivät ja itsekin näin väittää), mutta ei ainakaan tee itse mitään asian eteen. Suunnittelin jo aivan tosissani avioeroa, mutta en sitten uskaltanut keikuttaa venettä, ja riskeerata kuitenkin muuten suhteellisen hyvää elämää. Olen siis pakotettu käsitöihin 2-3 kertaa viikossa. Vituttaa ja häpeän itseäni saamattomuuteni takia. Ehkäpä sitten kun lapset ovat tarpeeksi varmasti omillaan, voin vapautua tästä hirttosilmukasta?

Eroko on parempi vaihtoehto kuin pettäminen?Suhteen avaaminen ei käy vaimolle?

Ero on AINA parempi vaihtoehto kun pettäminen. Joka ikinen kerta. 

Vierailija
36/49 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman alkutilanteesta kanssa olen itsekin paininut kohta jo 20 vuotta. Vaimoa ei tunnu seksi kiinnostavan, vaikka mitä tekisin. Nauttii seksistä kyllä (näyttäisivät ja itsekin näin väittää), mutta ei ainakaan tee itse mitään asian eteen. Suunnittelin jo aivan tosissani avioeroa, mutta en sitten uskaltanut keikuttaa venettä, ja riskeerata kuitenkin muuten suhteellisen hyvää elämää. Olen siis pakotettu käsitöihin 2-3 kertaa viikossa. Vituttaa ja häpeän itseäni saamattomuuteni takia. Ehkäpä sitten kun lapset ovat tarpeeksi varmasti omillaan, voin vapautua tästä hirttosilmukasta?

Eroko on parempi vaihtoehto kuin pettäminen?Suhteen avaaminen ei käy vaimolle?

Ero on AINA parempi vaihtoehto kun pettäminen. Joka ikinen kerta. 

Öö. Ei ole.

Vierailija
37/49 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on alhaista, ja kun siitä jää kiinni, mikään ei ole enää ennallan, koskaan. Jättää niin syvät haavat, että jos toisen panee maksamaan sen hinnan hetken mielihyvästä on se todella itsekästä.

Done that been there. Selvisin teholta kotiin, mutta kaikki muuttunut.

Vierailija
38/49 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se avioliiton ulkopuolinen seksi sitten olisi? Lataat tinderin? Lähdet baareihin notkumaan? Meet h uo riin? Niin tai näin niin vaikka pussit saa tyhjäksi niin olo on taatusti ihan yhtä p aska kun ilman kotiseksiäkin. Voin ihan kokemuksella sanoa. Kaksi vaihtoehtoa, eroa ja etsi uusi suhde tai tyydy tilanteeseen.

Vierailija
39/49 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on minusta erittäin ymmärtäväinen vaimo.

Minun mieheni ei ole halunnut kanssani seksiä 2,5 vuoteen, mutta ei suostu myöskään avoimeen suhteeseen, eikä halua erotakaan, suuttui, kun ehdotin.

Vierailija
40/49 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, vaimosi haluaisi haluta, mutta kun ei ole haluja, ei ole seksiä. Mikä ihmeen irrallinen asia seksi on parisuhteessa? Itsekin haluaisin haluta imuroida. En imuroi, kun ei voi mitään, kun ei ole sitä halua. 

Seksillä on joku ihmeellinen erityisasema parisuhteessa. Kaikkea muuta pitää tehdä, vaikka ei haluaisi, mutta seksiä ei. Vaikka seksi on se miksi parisuhteessa ollaan. Vai asuuko heterot yleensä saman sukupuolen kanssa yhdessä? Ota ero.

M46