Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksyisitkö uskottomuuden tässä tilanteessa?

Tomppa
12.07.2021 |

Olen 40-vuotias mies, naimisissa kaksi lasta.
Kaikki hyvin suhteessa, mutta vaimosta on kuoriutunut jonkin sortin A-seksuaali ja seksiä ei juurikaan ole. Itse taas tykkäisin...sanotaanko nyt että minimissään viikottain heiluttaa peittoa. Nyt kun vaimo ”antautuu” kerran kuussa tai harvemmin tunnen saavani jonkinlaisen armopalan.

Sanotaan nyt vielä, muuten keskustelu, arki yms. sujuu hyvin, olen hyvässä kunnossa ja raha-asiat on kunnossa.

Asiasta ollaan toki puhuttu mutta ilman pikäaikaisia tuloksia. Olen alkanut kallistumaan ratkaisuun, jossa hommaan itselleni seksikumppanin. Ajattelin ehdottaa tätä avoimesti vaimolle: ”jos Sinua nämä hommat ei kiinnosta, niin eikös ole kaikille parasta että hoidan nämä jutut jatkossa muualla”.

Sanottakoon vielä, että ero ei ole vaihtoehto lasten vuoksi - eikä muutenkaan koska muuten kaikki sujuu hyvin.

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, miksi sun pitäis pettää vaimoasi? Etkö arvosta vaimoasi ihmisenä? Etkö arvosta lapsiasi, jotka olet halunnut?

Onko todella niin, ettei miehen maailmaan kuulu henkinen tasapaino ja perheen arvostus, jonka ihan itse on halunnut perustaa, omilla siittiöillään?

Oletko todella miettinyt pettämisestä johtuvat seuraukset, oikeasti? Haluatko repiä lastesi elämän, vaimosi elämän, oman elämäsi? Hajotat elämäsi suvun, tuttavien, työpaikan….ym. suhteen, vain siksi, että petät vaimoasi ja itseäsi?

Mietitkö koskaan mitä vaimosi saa seksin suhteen? Huonoja pikapanoja, pilkkaa ja ivaa ulkonäöstä sinun taholtasi? Oletko itse jumalainen adonis isolla munalla? Et.

Niin, kyllä miehenä laitat reippaasti elämäsi hajalleen vain siksi, että pääset nusaisemaan vierasta. Hetken helpotus, koko elämän syyllisyys revitystä perheestä:avioero, asunnon myynti, lasten viikonloppuhuoltajuus, riidat, itku, suru…tätäkö haluat?

Miksi edes menit naimisiin, jos sinusta ei ole AIKUISENA ? miehenä siihen? Olisit pysynyt sinkkuna, etkä vedättänyt ja valehdellut vaimollesi, että olet vastuuntuntoinen AIKUINEN MIES.

Herää todellisuuteen kukkahattutäti!

Pettäjän todellisuuteenko? No, se on kusinen ja repaleinen.

Vierailija
82/96 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy, etkä sinäkään jos tietäisit minkä helvetin olet elämääsi kutsumassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks hullu jatkaa yksinpuheluaan..

Vierailija
84/96 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäkää jo se kissa ulos!!

Vierailija
85/96 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt niitä jäitä hattuun. Ilman seksiä voi elää ihan yhtä onnellisen elämän kuin seksin kanssa, eikä seksin puutteesta aiheudu mitään oikeita ongelmia ("turhautuminen" on keksitty vaiva).

Kannattaa nyt vain hyväksyä että seksiä on harvemmin kuin sinä haluat ja olla kiitollinen siitä että sitä kuitenkin on.

Se ei tarkoita sitä, että jos sinä voit, niin kaikki muutkin. Itse en voisi elää yhtä onnellisena ilman seksiä.

Vierailija
86/96 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät on henkisesti tunnevammaisia, narskutaipuvaisia, joille omatunto on olematon, tyhjä kuori.

Ovat kuin zombeja, joilla aina se OMA totuus oikeuttaa repimään muiden ihmisten elämän.

Tunnekehityksessä lapsen/teinin tasolla.

Vierailija
87/96 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole oikein että vaimo päättää kieltäytyä seksistä.

Se on täysin oikein. Jos ei tee mieli, ei tarvitse suostua. Vastentahtoinen seksi aiheuttaa pahoja seurauksia ihmiselle.

Totta. Eipä tarvitse suostua imuroimaankaan, tai ruokaa laittamaankaan, jos ei tee mieli. Eikä missään tapauksessa kannata suostua rakentamaan rouvalle mitään kasvihuoneita ym., jos ei huvita.

Vierailija
88/96 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAAKO VAIMOSI myös pettää sinua?

Jos näin sovitte, silloin ok.

Vierailija
89/96 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prioriteetit kuntoon, mies! Onko se pillun saaminen tärkeämpää kuin se, että kaikki sujuu hyvin ja perhe on koossa? 

Minulla oli aika, jolloin haluttomuus jylläsi, ja kysyin mieheltä pärjääkö se vai lähteekö hakemaan muualta. Sanoi pärjäävänsä, kun itse voi hoitaa paineidenpurun. Nyttemmin tilanne onkin muuttunut ja seksi maistuu taas kummallekin. Tuskin maistuisi, jos mies olisi lähtenyt aikanaan vieraisiin.

Mutta tietysti jos se munan upottelu oli se asia, mitä ilman ei voi elää, niin sehän täytyy jotenkin järjestää.

Miten itse suhtautuisit, jos mieheltäsi loppuisi nyht halut? Jos parin vuoden päästä ei vielä olisi muutosta näköpiirissä, niin pärjäisitkö vai lähtisitkö hakemaan muualta?

Niinpä. Minä luulen, että moni mies kestää ilman seksiä pitkiäkin aikoja, jos tietää mistä on kyse ja muuta läheisyyttä on. Mutta jos aiheesta ei voi edes kunnolla puhua, vaimo ei näytä tekevän mitään asian eteen niin tulee helposti tunne, ettei tämä tule koskaan muuttumaan. Silloin aletaan hakemaan muita vaihtoehtoja. 

Vierailija
90/96 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en itse haluaisi seksiä, mies olisi totta kai vapaa hakemaan sen muualta. En omista häntä, enkä ole itsekäs.

Vierailija
91/96 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 50+ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko vielä puhua? Tai siis onko vaimollasi joku syy miksi ei innostu seksistä? Haluttomuus toki voi olla monestakin syystä johtuvaa mutta usein siihenkin on ratkaisuja ja jos saa uutta vipinää vällyjen väliin ni se voi piristää

Jos ei mitenkää onnistu et olis enemmän ku 1 krt kuukaudessa niin voithan toki ehdottaa tuota mitä kirjoitit mutta itse esittäisin tämän todella hienovaraisesti

Tyyliin

Kulta olen miettinyt... en tiedä mitä tehdä,, mutta mitä mieltä sinä olisit tällaisesta ajatuksesta koska en jaksa elää jatkuvassa puutteessa , eikä vaan pläjäyttää päi pläsiä et joo oon päättäny käydä vieraissa

Itse olen yrittänyt ylianalysoida omaa halumattomuuttani, mutta lopulta tyydyin siihen, että minua ei vaan yksinkertaisesti haluta. Kerrot ap avoimesti, että sinä tarvitse sitä seksiä ja meidän pitää siihen löytää YHDESSÄ ratkaisu.

Moni ehkä pitää minua vanhanaikaisena, mutta naimisiin mentyäni lähden siitä, että on kummankin puolison velvollisuus antaa rakkautta ja läheisyyttä ja huolehtia puolison tarpeista. Minusta on ääretöntä itsekkyyttä kieltäytyä seksistä sillä perusteella, ettei ITSE "tarvitse" tai että ITSEÄ ei huvita. On kuitenkin helppoa tehdä puoliso onnelliseksi, jos haluaa, miksi ihmeessä siis pihdata, jos ei ole mitään vammaa tms. joka kerta kaikkiaan estäisi sen verran aktiivisen sukupuolielämän, että kumpikaan ei ole puutteessa?

Seksiin ei ole kenelläkään mitään velvollisuutta.

Miesten on joskus vaikea tajuta, että naisen haluttomuudessa ei välttämättä ole kyse aseksuaalisuudesta, hormonitoiminnan vajauksesta, väsymyksestä tai vaihdevuosista. Se mies ei vain herätä haluja, kenen kanssa pitäisi olla. Näin voi joskus käydä liitoissa, joissa on lapsia (kenties myös liitoissa, joissa ei ole lapsia?). Naiselle voi tulla suoranainen inho lastensa isää kohtaan. En tiedä, onko tämä biologista vai mistä johtuu, mutta tällöin ainoa vaihtoehto on erota. Mikään määrä seksuaaliterapeutteja tai parisuhdeterapiaa ei muuta sitä asiaa, että nainen ei halua enää lastensa isää. Ehkä joillekin miehille voi käydä noin lastensa äidin suhteen?

Näen vielä joskus nytkin painajaisia siitä, että olen vielä yhdessä lasteni isän kanssa ja minun pitäisi harrastaa hänen kanssaan seksiä. Erosta on kyllä jo 16 vuotta. Ystävälläni on samanlaisia painajaisia. Molemmat olemme kuitenkin varsin seksuaalisia naisia, jotka nautimme seksistä näin viisikymppisinäkin päivittäin.

Toki jos olisi voinut toimia toisin, olisi toiminut toisin. Mutta kun ei halua sitä miestä jota pitäisi haluta, niin ei halua, eikä sille mitään mahda. Miehessä sinänsä ei ollut mitään vikaa, omani oli hyvinvarusteltu ja varmasti olisi saanut paremman elämän jonkun toisen kanssa alkujaankin.

Kommenttisi on juuri malliesimerkki itsekkyydestä. 

Minusta ei. Mutta perustele toki.

Seksuaalisuus ei ole elämänalue, jossa uhraudutaan kenenkään puolesta. Se on maasto, jossa saa ja pitääkin olla itsekäs. Moni mies arvostaa naisen itsekkyyttä sängyssä.

Ja miestä vain haukutaan itsekkyydestä

No lues tosta ylempää, kuinka nainen ei ole orgasmia saanut mieheltään koskaan..miksi sitä sanoisit; epäitsekkyydeksikö?

Eikö seksuaalisuus olekaan maasto, jossa saa ja pitääkin olla itsekäs?

Vierailija
92/96 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ajattelit hakea seksiä? Maksullisilta vai onko mielessäsi joku?

Vierailija
93/96 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ok, että vaimosi hakee myös seksiä muualta?

Tuskin, miehen ego ei sitä kestä.

Päättele siitä onko ok että petät.

Vierailija
94/96 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi saa jo nyt parempaa seksiä muualla, siksi et kiinnosta häntä.

Vierailija
95/96 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi hakea mutta diikiin kuuluu, että meodån välinen seksi loppuu siihen kokonaan. En ota sisääni muiden pilluissa uitettua melaa.

Vierailija
96/96 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap ymmärrän ajatuksesi seksistä, mutta pettäminen ei ole vaihtoehto kahden aikuisen ihmisen kunnioittavassa liitossa. Se että ilmoitat vaimollesi että tarpeesi on enenmän ja joko rouva antaa, jolta sitä haluatkin ja jos hän ei kykene siihen niin sitten haluat luvan hakea muualta. Sitten on vaimon vuoro päättää miten toimitaan yhteisen hyväksi. Luvalla vieraissa tai kotona enenmän. Ei se haluton voi yksin päättää että molemmat ovat puutteessa mutta nämä asiat aikuiset ihmiset sopivat. Lapset pelaa toistensa selän takana ei rehellinen aikuinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme