Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksyisitkö uskottomuuden tässä tilanteessa?

Tomppa
12.07.2021 |

Olen 40-vuotias mies, naimisissa kaksi lasta.
Kaikki hyvin suhteessa, mutta vaimosta on kuoriutunut jonkin sortin A-seksuaali ja seksiä ei juurikaan ole. Itse taas tykkäisin...sanotaanko nyt että minimissään viikottain heiluttaa peittoa. Nyt kun vaimo ”antautuu” kerran kuussa tai harvemmin tunnen saavani jonkinlaisen armopalan.

Sanotaan nyt vielä, muuten keskustelu, arki yms. sujuu hyvin, olen hyvässä kunnossa ja raha-asiat on kunnossa.

Asiasta ollaan toki puhuttu mutta ilman pikäaikaisia tuloksia. Olen alkanut kallistumaan ratkaisuun, jossa hommaan itselleni seksikumppanin. Ajattelin ehdottaa tätä avoimesti vaimolle: ”jos Sinua nämä hommat ei kiinnosta, niin eikös ole kaikille parasta että hoidan nämä jutut jatkossa muualla”.

Sanottakoon vielä, että ero ei ole vaihtoehto lasten vuoksi - eikä muutenkaan koska muuten kaikki sujuu hyvin.

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy missään tilanteessa. Ero teille kuitenkin tulee kun jäät kiinni, joten kannattaa suoraan erota pettämättä. Sujuu eroasiat ilman riitoja jouhevammin.

Vierailija
2/96 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vaimolta kysyt ja se antaa luvan, niin eihän se silloin ole uskottomuutta vaan yhteinen sopimus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota, että otatte vibraattorin mukaan seksiin? Lapset hoitoon ja ruuat valmiina kotiin tai hotelliin? Miksi lapset on este erolle?

Vierailija
4/96 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prioriteetit kuntoon, mies! Onko se pillun saaminen tärkeämpää kuin se, että kaikki sujuu hyvin ja perhe on koossa? 

Minulla oli aika, jolloin haluttomuus jylläsi, ja kysyin mieheltä pärjääkö se vai lähteekö hakemaan muualta. Sanoi pärjäävänsä, kun itse voi hoitaa paineidenpurun. Nyttemmin tilanne onkin muuttunut ja seksi maistuu taas kummallekin. Tuskin maistuisi, jos mies olisi lähtenyt aikanaan vieraisiin.

Mutta tietysti jos se munan upottelu oli se asia, mitä ilman ei voi elää, niin sehän täytyy jotenkin järjestää.

Vierailija
5/96 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein että vaimo päättää kieltäytyä seksistä. Siinä tapauksessa mies saa hakea muualta, sanon ja olen itse nainen. Nykyinen mies eli tuollasta ap:n kaltaista liittoa yli kymmenen vuotta, eikä edes hakenut muualta. Se on henkistä väkivaltaa ja naisen pitäsi tajuta ja suoda miehelle vieraat tai erota.

Olemme miehen kanssa puhuneet monet kerrat millaista hänen liittonsa oli ja miksi hän taipui siinä pysymään. Tietysti lasten vuoksi.

Vierailija
6/96 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy missään tilanteessa.

Ja tuon lasten takia en eroa -sössötyksen voit lopettaa jo heti alkuunsa.

Tekosyy.

Lapset eivät ole niin tyhmiä, eivätkä sokeita, etteikö ne näkis läpi jommankumman vanhemman, tai molempien voivan huonosti, ja ennenpitkää se alkaa vaikuttaa myös lapsiin.

Keskustele asioista rouvasi kanssa, ilman uhkailua, ja/tai kiristystä, rouvallasi voi olla mielen päällä jotain, mikä vie halut, ja jos ei yhteisymmärrystä, ja pimpsa sulle se prioriteetti numero 1, joka ajaa kaiken yli, pistä ero vireille, ja hilaa se kikulis niin pitkälle, kuin pippuri kasvaa.

Vierailija
7/96 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prioriteetit kuntoon, mies! Onko se pillun saaminen tärkeämpää kuin se, että kaikki sujuu hyvin ja perhe on koossa? 

Minulla oli aika, jolloin haluttomuus jylläsi, ja kysyin mieheltä pärjääkö se vai lähteekö hakemaan muualta. Sanoi pärjäävänsä, kun itse voi hoitaa paineidenpurun. Nyttemmin tilanne onkin muuttunut ja seksi maistuu taas kummallekin. Tuskin maistuisi, jos mies olisi lähtenyt aikanaan vieraisiin.

Mutta tietysti jos se munan upottelu oli se asia, mitä ilman ei voi elää, niin sehän täytyy jotenkin järjestää.

Osa ei voi elää ilman

Vierailija
8/96 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt niitä jäitä hattuun. Ilman seksiä voi elää ihan yhtä onnellisen elämän kuin seksin kanssa, eikä seksin puutteesta aiheudu mitään oikeita ongelmia ("turhautuminen" on keksitty vaiva).

Kannattaa nyt vain hyväksyä että seksiä on harvemmin kuin sinä haluat ja olla kiitollinen siitä että sitä kuitenkin on.

Vierailija
9/96 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaimolta mikä hänelle on tärkeää.

Sen jälkeen kiellä se häneltä. Sitten olette tasoissa.

Vierailija
10/96 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisenä lapsena voin sanoa että me tiedettiin että isä petti äitiä vaikka äiti ei tiennyt. Ei ikinä sanottu mitään. Että mikään ei jää huomaamatta.

Vierailija
11/96 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa ei voi elää ilman

Jos heille ei löydy ketään joka suostuisi seksiin heidän kanssaan, kuolevatko he? No eivät. Seksin puutteeseen ei kuole, siitä ei edes kärsi ja kuka tahansa voi elää ilman.

Vierailija
12/96 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kanssa voisi yrittää - vaikka sitten viimeisenä oljenkortena - jotain parisuhdeterapian ja seksuaalineuvojan käynnin väliltä. Haluttava nainen, mutta kipinä olisi hyvä saada molemmin puolin kohtaamaan.

Vierailija
13/96 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskottomuutta ei voi hyväksyä missään tilanteessa, mutta sellaiseenhan sinä et ollut lähdössäkään, kun ajattelit vaimolle etukäteen ilmoittaa asiasta.

Ihan ok ratkaisu mielestäni. Vaimon reaktion kanssa kannattaa olla tarkka: jos ei halua että haet seksisi muualta ja tsemppaa hetkellisesti, ei kannata suostua seksiin. Koska oikeasti hän ei seksiä kanssasi halua. Onhan se jo tullut selväksi.

Voimia sinulle! Itse olen sinkku ja koen aika katkeraksi tämänhetkisen seksittömyyden, vaikka se johtuukin omista kriteereistäni eikä siitä, etten seuraa saisi.

Vierailija
14/96 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä työ- ja muu elämä on miehille nykyään liian helppoa kun on aikaa ja energiaa miettiä seksiä niin hitokseen. Risusavottaa illoiksi niin uni maistuu!

Vierailija
15/96 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy vaimolta mikä hänelle on tärkeää.

Sen jälkeen kiellä se häneltä. Sitten olette tasoissa.

Se voi olla että se on häneltä kielletty jo, ja siksi seksi ei maistu?

Vierailija
16/96 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin "kerran kuussa" on vielä ihan hyvin. Kannattanee varmaan kysellä ekaksi siltä vaimolta miksi ei kiinnostele ja tehdä sille asialla jotain. 

Toisekseen se ei ole uskottomuutta vaan avoin suhde. Jos se on sun vaimolle ok niin mikäs siinä, kunhan vaimokin saa sitten tyydyttää tarpeitaan muualla. Voi olla vaikea löytää se toinen nainen kyllä, varatut iskät ei ole kuuminta hottia. 

Kolmanneksi, koska sinulla on perhe ja oletettavasti työ ja jotain harrastusta jne, ehdit käydä siellä vieraissa n. kerran kuussa. Sen sivusuhteen ylläpitäminen vaatii muuten tosi paljon aikaa, mikä ei missään vaiheessa saa olla vaimolta tai lapsilta pois. Joten mistä tingit. 

Palataan kohtaan yksi. Ratko se kotisuhde niin saat tarpeeksi. Oletko kunnioittava, arvostava, rakastava ja hellä? Pidätkö huolen tasapuolisesti perheestä ja kodista ja onhan vaimosi mielestäsi maailman kaunein ja haluttavin nainen?

Vierailija
17/96 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän parisuhteessa on molemmilla seksuaalinen vapaus. Minun olla harrastamatta ja miehen harrastaa. Sitä en tiedä missä ja miten hän itseään toteuttaa. Seksi on vain yksi osa suhdetta, ei koko suhde.

Vierailija
18/96 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole oikein että vaimo päättää kieltäytyä seksistä.

Se on täysin oikein. Jos ei tee mieli, ei tarvitse suostua. Vastentahtoinen seksi aiheuttaa pahoja seurauksia ihmiselle.

Vierailija
19/96 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko vielä puhua? Tai siis onko vaimollasi joku syy miksi ei innostu seksistä? Haluttomuus toki voi olla monestakin syystä johtuvaa mutta usein siihenkin on ratkaisuja ja jos saa uutta vipinää vällyjen väliin ni se voi piristää

Jos ei mitenkää onnistu et olis enemmän ku 1 krt kuukaudessa niin voithan toki ehdottaa tuota mitä kirjoitit mutta itse esittäisin tämän todella hienovaraisesti

Tyyliin

Kulta olen miettinyt... en tiedä mitä tehdä,, mutta mitä mieltä sinä olisit tällaisesta ajatuksesta koska en jaksa elää jatkuvassa puutteessa , eikä vaan pläjäyttää päi pläsiä et joo oon päättäny käydä vieraissa

Vierailija
20/96 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Rumaa sanavalintaa.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi