Millainen ihminen hyräilee itsekseen ihmisten ilmoilla?
Kävin juuri ulkona ja samaan paikkaan tuli nainen joka hyräili koko ajan hiljakseen jotain yksinkertaista melodiaa. Ihmetyttää tosi paljon. Onko se jonkunlainen pakko-oire, vai hakeeko tuollainen hyräilijä huomiota? Näytti ihan tavalliselta kun vilkaisin. Vai onko joku vain niin rentoutunut julkisilla paikoilla että voi hyräillä itsekseen? Mietin ihan tosissaan. Yleensä ovat jonkunlaisia kylähulluja jotka toimivat noin, niin siksi olen varuillani. Vaikka näytti normaalilta voi olla jotenkin epävakaa.
Kommentit (106)
Kiitos tästä kannanotosta!
Olen parasta aikaa vierailulla ystäväni luona antamassa siivousapua ym. Sain tänään kuulla, että lähes jatkuva hyräilyni on ärsyttävää. Ymmärrän, olen pahoillani ja yritän olla hyräilemättä. Itse en jotenkin edes tiedosta hyräileväni. En ole pariin viikkoon nukkunut kunnon unia, uni ei vaan tule, voisiko tämä vaikuttaa asiaan?
Hyräily ei itseäni niinkään haittaa, mutta rasittavia on kaupassa naiset, jotka alkavat laulaa mukana radiossa soivaa kappaletta. Nimenomaan naiset, miesten en ole kuullut näin tekevän.
Joka hyräilee tai laulaa niin se kertoo henkilön rennosta olotilasta, hyväntuulisuudesta ja onnesta.
Ai helvetti, kun on jollain pipo kireällä. Mitä jos hieman löysäisit sitä? Monesti tulee lenkillä ollessa kuunneltua musiikkia, niin samalla tullut hyräiltyä Rammsteinia, Sabatonia tai jonkun muun metalyhtyeen biisiä.
Mä hyräilen kanssa usein lenkillä juostessa, kun on hyvää musiikkia ja kepeä olo. Vedän kyllä naaman peruslukemille vastaantulijoiden kohdalla, ettei tarvitse ihmetellä netissä asti hulluja.
Jatkuva hyräily ja saman laulun varsinkin, kertoo ahdistuneisuudesta. Jatkuvalla hyräilyllä peitetään hiljaisuutta jota hyräilijä ei kestä. Usein pakonomaista, toistoa toiston perään. Voi olla myös muistioireiden ensimmäisiä merkkejä, itsensä rauhoittelua, kun ei enää muista.