Millainen ihminen hyräilee itsekseen ihmisten ilmoilla?
Kävin juuri ulkona ja samaan paikkaan tuli nainen joka hyräili koko ajan hiljakseen jotain yksinkertaista melodiaa. Ihmetyttää tosi paljon. Onko se jonkunlainen pakko-oire, vai hakeeko tuollainen hyräilijä huomiota? Näytti ihan tavalliselta kun vilkaisin. Vai onko joku vain niin rentoutunut julkisilla paikoilla että voi hyräillä itsekseen? Mietin ihan tosissaan. Yleensä ovat jonkunlaisia kylähulluja jotka toimivat noin, niin siksi olen varuillani. Vaikka näytti normaalilta voi olla jotenkin epävakaa.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Itse sanon kyllä jokaiselle, joka hyräilee/laulaa ääneen julkisessa tilassa, että voitko olla hiljaa. En todella halua kuunnella kenenkään hyminää ja lauleskelua.
Oikein toimittu.
Tuo on todella häiritsevää ja erittäin huonotapaista. Normaalit ihmiset sen toki tajuavatkin. Vain jotenkin ongelmaiset ja passiivisaggressiiviset toimivat noin. Samahan se olisi että puhuisi ääneen yksin tai tanssisi kaupassa tms. Tarkoitus on ärsyttää muita ja hakea huomiota.
Yx venakko varasti meiltä stereot no me ajateltiin sen olevan hullu . Sitten me käytiin asunnolla niin ne stereot on sen huoneen nurkassa mutta se ei osaa käyttää niitä eikä se ole koskaan kuunnellut musiikkia muuta kuin jonkun lahkon venäläisiä virsiä. Turhaan se ne varasti ja toisaalta ilmeisesti yrittää lopettaa meiltä musiikin kuuntelun. Joissakin lestadiolais muslimi jude ja vapaissa suunnissa on lahkoja joissa musiikki on syntiä heille niin he kieltää myös muilta sitten. Se ei ollut myynyt niitä kuten narkkarit tekee. Kyseessä on siis uskonto lahkot jotka kieltää milloin mitäkin myös muslit soittaa musiikkia ja judet mutta vain heidän musiikkia. Kyllä tänne maan päälle mahtuu kaikkien kansojen musiikit . Jatketaan laulua hyräilyä säveliä antaa lintujen myös laulaa. YouTube Suvivirsi
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miks piti lytätä ap joka vaan kysyi asiaa kun ei ymmärtänyt. Hän ei valittanut asiasta, vaan pyrki ymmärtämään toisten ihmisten käytöstä joka ei ilmeisestikään hänelle itselleen ole ominaista.
Ai niinkö?
Ap. toinen viesti:
" Ja hei tarkoitukseni ei ole loukata, kysyn ihan oikeasti kun en ymmärrä tuollaista. Itse menen ainakin heti pieneen valmiustilaan kun johonkin julkiselle paikalle tulee ihminen joka käyttäytyy poikkeavalla tavalla. "
Oletteko huomanneet, että mysylmaaniäijät joko hyräilevät tai mutisevat itsekseen (kiroavat varmaan meitä vääräuskoisia helvettiin) kadulla vastaan tullessa. TODELLA ahdistavaa.
Viheltävät kakarat kaupoissa vois heittää niska-perseotteella suoraan auton alle.
Millainen ihminen hyräilee ja laulaa työpaikalla avokonttorissa? Rummuttaa pöytää, hetkeksi lopettaa jos asiasta huomauttaa. Taitaa tehdä ihan tahallaan.
Pitääkö tämäkin ketju ilmoitta asiattomaksi? Saatana teidän urpojen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on luultavasti kuullokkeet päässä ja hän hyräilee niistä kuulemaansa musiikkia.
Samoin nykyisin vaikuttaisi olevan entistä enemmän yksin puhuvia ihmisiä tai sitten he vain puhuvat kovaäänisesti huomaamattomaan kännykkäänsä.
Vähissä on huomaamattomat kännykät nykyisin.
Kännykät onkin taskussa ja vain korvanapit korvissa. Pienet iPad soittimet taas ei näy ollenkaan eikä LANGATTOMAT kuulokkeet ne on johdottomia ja vain korvassa pieni nappi sen mukana saa laulaa puhua kyllä. Moni puhuu kännykkään julkisissa ja myös opiskelee ääneen puhuu ei häiritse. Jos on hermot huonossa kunnossa voi ottaa rauhoittavia .
Ihminen joka unohti kiristää pipon.
Mulla on muutaman kerran käynyt niin, että kuulokkeet päässä kun ei kuule omaa ääntä, rupeaa hyräilemään musiikin tahdissa.
Hyräilen koska olen kylähullu. No oikeasti se saattaa alkaa huomaamattani jos uppoan ajatuksiini. Saatan myös tehdä sitä tarkoituksella siksi että mulla soi joku melodia päässä, enkä ihan vaan välitä siitä jos joku pitää minua pimeänä siksi että päästelen jotakin ääniä julkisesti ilman erityistä syytä.
Jo Joutui Armas ( rakas ) aika ja suvi ( kesä ) suloinen ...kauniisti joka paikkaa koristaa kukkanen ....Suvi eli kesä virsi Jumalan kunniaksi .
Itse koen vaikeaksi ymmärtää kovaan ääneen laulavia/hyräileviä/viheltäviä, mutta joskus kävelyllä ollessani tai pihallani/tontin rajalla/tien vieressä kitkiessäni saaatan hiljaisella äänellä hyräillä jotakin tai vihellellä. On siis mahdollista että joku sen kuulee.
Hiljaisessa bussissa/odotusaulassa tai muussa vastaavassa olen kyllä ihan hiljaa :D
Meikä hyräilee tosi usein kun olen hyvällä tuulella ja en yleensä edes huomaa, että hyräilen. Rakastan musiikkia ja aina on melkein napit korvissa nii tulee hyräiltyä ihan huomaamattaan.
Ihmeellisesti sitä vaan hyräilee laulaa taputtaa rytmiä tahtia vaikka ei ole muusikko edes. Ääneen puhuminen on oikeastaan kristityillä lähinnä rukous tai vaan toteaa jotain et voi ei unohdin ääneen. Tai no niin nyt mä myöhästyn ....tai se musiikki taas on yleensä hyvän mielen iloa. Ennemmin ärsyttää vihauskonnot pitää julkisessa paikassa uhota vihaa tai kirota muita esim. Kirota vaikka kristittyjä tai valkoisia sehän on rasismia. Vihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyräilen joskus kaupassa, olen musikaalinen ihminen ja minulla jää melodiat päähän soimaan. Olen lapsuudesta asti elänyt musiikista joten tuo on minulle vain niin luontaista. En ole kylähullu.
Itsellä soi taukoamatta musiikki päässä, unissa myös. Mutta en IKINÄ hyräile missään julkisella paikalla. Kotona on homma eri.
Kylähulluja olette kyllä meidän kaikkien silmissä, jotka itsekseen hyräileviä kammoksumme.
Joo minä olen ihan ylpeästi kylähullu sillä eipä yhtään kiinnosta mitä muut minusta ajattelee enkä koskaan ole elämääni halunnut elää niin että mietin muita. Saatan laulaa tai tanssia kylillä ja kaupassa. Monesti soi niin kiva musiikki että alkaa lantio vippasta. Tai saatan harjoitella esitystä joutessani odotellessa jonossa tai bussipysäkillä. Näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus saattaa olla niin hyvä mieli jonkin tapahtuman tai asian vuoksi, että se laittaa hyräilemään. Sitä saattaa silloin tapahtua ihan vahingossa. Parempihan se on hyräillä kuin murista.
Vielä parempi olisi vaan pitää se suu kiinni ja olla hiljaa. Ärsyttävää kun ei voi ottaa toisia huomioon.
Miksi minun pitäisi ottaa muut huomioon kun muutkaan ei ota minua?
t. syöpäpotilas
Pelottavia tuollaiset muiden hyräilyä kyttäävät ja analysoivat ihmiset, todennäköisesti paranoideja mielenterveysongelmaisia. Ja varmasti kyttäätte muutakin, kuten ihmisten pukeutumista. Vitsi kun teidät vois jotenkin tunnistaa päältäpäin, niin vois varmuuden vuoksi kiertää vähän kauempaa.
Vierailija kirjoitti:
Itsekseenhyräilijät ja viheltelijät on pelottavia friikkejä.
Ou nou!
Erkki Junkkarisen Kappale kauneinta Suomea, sitä mä aina hyräilen ja vislaan :(
Meinasin juuri kommentoida, että hyräily nyt vielä menettelee ,mutta viheltäjät saisi ampua suorilta jaloilta. Vihellys on saatanasta.