Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö ruveta "instabeibeksi", jotta saisin kumppanin?

Vierailija
12.07.2021 |

Olen ollut monta vuotta sinkkuna ja miehet eivät tee aloitteita. En käy baareissa ikinä, enkä ole deittipalstoilla tai Tinderissä ollut koskaan. Olen luontaisesti hoikka ja siedettävän näköinen, mutta pukeudun peittävästi, välttelen sosiaalisia tilanteita ja olen hyvin ujo jne. Pitäisiköhän vain alkaa treenata salilla lujempaa ja laittaa vähäpukeisempia kuvia Instaan? Tulisiko sitä kautta ehdotuksia miehiltä ja sen myötä kumppanikin?

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä suosittelisin mieluummin vaikka tinderiä tai jotain.

Että menee järki tohon instabeibeilyyn. Insta on kyllä niin oksettava paikka

Vierailija
2/84 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siis jostain syystä niillä instabeibeillä kuitenkin aina on sutinaa ja jostain siunaantuu se poikaystäväkin, kuin itsestään. Tosin oikeasti olen museoista pitävä hissukkamainen kotikissa, mutta pakko varmaan koettaa muuttua vähän toisenlaiseksi. Eivät ne sinänsä kaltaiseni ujot nörttimiehetkään ole lähestyneet minua missään koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellet ole seuranhakupalveluiss,a niin missä aloitteita pitäisi tehdä? Saatko jossain luontevasti kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen?

Vierailija
4/84 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä suosittelisin mieluummin vaikka tinderiä tai jotain.

Että menee järki tohon instabeibeilyyn. Insta on kyllä niin oksettava paikka

Onhan se kyllä ja inhoan itseni esittelyä. Olen laittanut vain maisema-, eläin ja arkkitehtuurikuvia sekä kasvokuvia Instaan muutenkin, vaikka vartaloni on ihan ok. Mutta ei ole tullut sitä kautta lähestymisiä oikeastaan koskaan.

Vierailija
5/84 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Missään en käy, en keskustele tuntemattomien kanssa, miksi kukaan ei lähesty?" osa  199

Vierailija
6/84 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagramissa voi valita seurattavansa.

Terveisin yksinyrittäjä, jolla ammattitili. Seuraan sidosryhmiä ja kollegoita sekä aivan mahtavia taidehistoria- ja kasvitilejä.

Jos joku kollega innostuu ankkahuuleilemaan, mykistän.

Vierailija
7/84 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellet ole seuranhakupalveluiss,a niin missä aloitteita pitäisi tehdä? Saatko jossain luontevasti kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen?

En saa missään kovin luontevaa kontaktia ja suhtaudun miehiin lähinnä kaverillisesti. En osaa oikein flirttaillakaan samasta syystä. Töissä ja opinnoissa lähinnä kohtaan miehiä; arjessa kukaan ei tee aloitteita. Pitäisi keksiä joku muu keino, kun nykyiset eivät toimi. Toivoisin saavani aloitteita, joiden perusteella voisin jatkaa kommunikointia.

Vierailija
8/84 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellun pilaaminen web-kameralle on helppoa rahaa.

Vierailija
9/84 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisin yksinyrittäjä, jolla ammattitili. Seuraan sidosryhmiä ja kollegoita sekä aivan mahtavia taidehistoria- ja kasvitilejä.

Sama täällä, Insta on visuaalisen kuvataiteen ammatillinen tili ja seuraan alan muiden toimijoiden tilejä,  eikä minulla ole aavistusta mistää poseeraustileistä. Instaa käyttävät monet ammatillisista syistä.

Siksi jos olet sinkku niin se voisi olla hyvä sinullekin.

Vierailija
10/84 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, mulla on luontaisesti paksuhkot huulet, joten en ankkahuuleile koskaan, vaan vedän kuvissa huuliani sisäänpäin mieluumminkin ja koetan näyttää edes kuvissa kapeahuulisemmalta. Ehkä tekisin sen muutoksen instabeibeilyn suuntaan todella hienovaraisesti, enkä tavallaan keikistelisi tai poseeraisi, vaan kuvailin jotenkin luontevan oloisesti ranta- tai treenikuvia.

Vierailija
11/84 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää. 🙂

12/84 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku instabeibe saisi vakavasti otettavan parisuhteen, kun suurin osa miehistä jotka instabeibejä kuolaavat, ajattelevat vain seksiä kun näkevät vähäpukeisen naisen?

Opettele olemaan onnellinen ilman miestä. Hanki mieluisia harrastuksia ja sellaista sisältöä elämääsi, mikä tekee sinulle hyvää. 

Lisäksi jos koet tarpeelliseksi, opiskele lisää ihmissuhteista, ruumiinkielestä, ja siitä miten ihmisten kanssa ollaan? Netissä on paljon oppaita ilmaiseksi, esim. Youtubessa.

Ujous voi myös olla heikkoa itsetuntoa. Eli suosittelisin että opettelet tuntemaan ensin itsesi, millainen olet, mikä sinua kiinnostaa ja mitä haluat. Hakeudu myös tilanteisiin, missä saat hyvää palautetta ja peilausta. (siis ei tietenkään valheita, vaan luotettavilta ihmisiltä totuus)

En usko että se vähäpukeisuus auttaa muuta kuin siinä että saat jonkun seksinnälkäisen ukon kuolaamaan. Kun se mitä pitäisi kehittää, on sinun oma henkinen puolesi. 

Tsemppiä!

"Mikä on vallassamme tehdä, se on vallassamme jättää tekemättä." — Aristoteles

Vierailija
13/84 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu, ettei kukaan tule himasta hakemaan treffeille.

Vierailija
14/84 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittäisi, että saisin sen yhden (1) miesystävän. Sen jälkeen voisin vaikka deletoida Insta-tilini tai palata arkkitehtuuri- ja maisemakuvapostaajaksi.

T. Ap

Vierailija
15/84 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää. 🙂

No oikeasti, vaikea siellä on erottua joukosta kun niitä yrittäjiä on niin paljon.

Vierailija
16/84 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinä, niin perustaisin Instatilin jonkin harrasteen ympärille, oli se luontosamoilua, kokkailua, matkustamista, jokin keräilyharrastus tms. niin saisit samanhenkisiä seuraajia.

Miksi tehdä jokin feikki-tili jostain mitä et ole. Miksi pyllistelisit kuvissa jos et ole sen tyyppinen muutenkaan? Et edes ole kiinnostunut pinnallisista ja naiset objektina kokevista miehistä!

..."pukeudun peittävästi, välttelen sosiaalisia tilanteita ja olen hyvin ujo..." tämä on kaunista! Vetovoimaista!

Annan tämän tulla esille niissä kuvissa jossa olet harrastustesi tai kiinnostusten kohteittesi parissa.

Heti kun Insta-tili muuttuu tarkoitushakuiseksi poseeraamiseksi, se menettää aitouden ja uskottavuuden. 

Olet itsesi, ota tilanne haltuun ja vedä voitto kotiin!

Vierailija
17/84 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaamiselle peukku, sillä on pelkästään positiivisia vaikutuksia. Sitten jos liikut ihmisten ilmoilla, tuskin tarvitset sitä instagramia.

Vierailija
18/84 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta millaisen kumppanin?

Vierailija
19/84 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta tulee vähän sellaiset vibat, että hei olen hoikka eikä minussa ole mitään vikaa mutta kun ketään ei ole löytynyt niin mikäs mättää tässä kotiinkuljetuksessa. Kun meinaan ap sanot, että et tee mitään etkä käy missään. Silti sinulle on ihan arvoitus että miksi ei löydy ketään? Kotoako sinut pitäisi hakea? Ei sinussa ole mitään vikaa (ehkä), mutta jos olet haudannut itsesi sadan metrin syvyyteen niin ei kukaan kyllä sieltä etsi, sori vain.

Vierailija
20/84 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras paikkaa jakaa pyllistyskuvia on ehdottomasti Instagram. Olen jakanut myös tissivakokuvia ahkerasti. Pyllykuvista tulee eniten tykkäyksiä.

Terveisin Salme 70 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi