Miten yle suoriutui jalkapallon em-urakasta?
Mistä anna risuja? Mistä ruusuja? Selostajat yms
Kommentit (83)
Minä katsoin oikeastaan eka kertaa elämässäni turnauksen läpi ja pidin kovasti. Ei liian tiukkapipoista.
Ärsytti Christian Eriksenistä jauhaminen. Selostaja on hyvä ja selostaa peliä.
Ei nyt ihan jokaista matsia olisi tarvinnut näyttää. YLE meni tästä syystä boikottiin. Ja muutenkin näyttävät verovaroin muutakin jalkapalloa missä ei edes pelaa suomalaisia. Yrittävät varmaan nostaa jalkapalloa, mitta minussa ainakin on aiheuttanut päinvastaisen reaktion. Verovaroilla jotain muuta kiitos kun täysin tuntemattomien jalkapalloa.
Huuhkajien hehkutus taitoihin nähden ihan absurdia
Kaikki mitä yle on tehnyt viime 10 vuoden aikana on mädäntynyt, pilannut jopa pikkukakkosen.
Vieroitusoireita tulee, kun loppuivat. Onneksi alkaa kohta olympialaiset.
Paljon huonommin kuin aiemmista kisoista, ankeaa studiolavastusta myöten. Odotin ihan muuta nyt kun Suomikin oli ekan kerran mukana! Samat insertit pyörivät tuhanteen kertaan ottelusta toiseen.
Kaiken maailman tubettajien hassutteluvideoilla varmaan yritettiin sitouttaa nuorta katsojakuntaa, mutta itse koin tämän hyvin vieraaksi. Plussaa siitä, että naisasiantuntijoita ilmeisesti "saa" jo nykyään olla ilman valtavaa vastalausemyrskyä (toisin kuin vielä viisi vuotta sitten).
Selostajat ihan ok, jos nyt Karhua ei oteta lukuun.
Ei ollut yhtään mielenkiintoista asiantuntijaa. Olisi perinteisesti pitänyt olla Keke Armstrong englannin peleihin ja Jukka pakkanen italian peleihin. Pasi rautianenkin puuttui. Tapsa suominen ja hoopi selostamaan.
Hyvin suoriutui Yle, ei mitään valittamista.
Harmi kun kisat loppui ja mä nukahdin eilen kesken pelin!
Heräsin kun Italia oli juuri tehnyt voittomaalin.
Ehkä se on vaan nykyajan selostustyyli mutta mulle kelpas aikoinaan ihan hyvin kun hoopi vaan luetteli pelaajien nimiä sitä mukaan kellä pallo oli.. nyt ne puhuu vaan kolme kakkosista ym mitä ei edes tv ruudusta näe kun puoliammattilaiset. Hyvät kisat oli. Rehdistä brittifutiksesta usein puhutaan mutta nehän filmas enemmän kun välimerenmaat kasarilla. Var systeemistä en tykkää.
Rakastan näitä keskusteluja ennen , väliajalla ja jälkeen ottelujen. Kiva spekuloida ja kuunnella asiantuntemuksia. Ja kuka kaipaa huonoa tv ohjelmaa kun jalkapallo nostaa tunteita paremmin. Kiitos kaikille. N60
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se on vaan nykyajan selostustyyli mutta mulle kelpas aikoinaan ihan hyvin kun hoopi vaan luetteli pelaajien nimiä sitä mukaan kellä pallo oli.. nyt ne puhuu vaan kolme kakkosista ym mitä ei edes tv ruudusta näe kun puoliammattilaiset.
Mä kans kaipaan siinä mielessä "vanhaa hyvää aikaa" että ei ihan koko ajan tarvitsisi selostajankaan puhua. Katsojan voi antaa ihan omilla silmillään havainnoida tapahtumia välillä.
Inhoan Matti Härkosen selostusta.
Oma suosikki selostajani oli jostain syystä se joka murtaa r-kirjainta, kuulosti sopivasti sellaselta meuhkaaja tyypiltä kun innostui😀
Parhaat selostajat eivät päässeet selostamaan näitä kisoja, koska selostavat maksukanavilla. Tosin ”huonompia” maksukanavilla päättyneelläkin kaudella selostaneita oli selostamassa. Ilmeisesti näillä on sitten erilaiset sopimukset kuin ”tähdillä”. Yrittiköhän Yle edes selvittää mahdollisuutta saada Tuomas Virkkunen tai Ville Kuusinen selostamaan?
Vaikka se yle monia ärsyttääkin niin kyllä silti on ikävä esim lätkälähetyksiä ennen maikkarin pilaamaa aikaa.
Se jolla oli aina eri väriset rillit oli asiallinen👍
Ei nyt mitenkään liity yleen mutta toivottavasti oli viimeinen kerta kun kisat hajautettiin useampaan maahan👎