Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pidä ihmisistä jotka arvostelevat toisten ulkonäköä

Vierailija
12.07.2021 |

Antaa ihmisestä huonon vaikutelman.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Tehdään ulkonäöstä tärkeämpi asia kuin se edes on.

Vierailija
22/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukkamaisin on ehkä tämä "Oletko sä lihonut" -ryhmä, joka tasan tajuaa, että hienosti huomaa jokainen vaatteidensa kiristämisen ja puristamisen. Ja eiköhän puntari kerro totuuden? Ja haukkuminen on naamioitu tuollaiseen vaivihkaiseen kysymystoteamukseen, eli enhän mä mitään haukkunut, kun kai sitä nyt kysyä saa ja ihan hyväntahtoisesti vain??

Ja jos joku on olemukseltaan kaikinpuolin sen näköinen, ettei vois vähempää oma ulkonäkö kiinnostaa, ja siis  vähiten joku paino, niin miksi pitää alkaa sellaista rassata, mitä siitä saa, jotain nautintoako?

Yksi ikävin on hoitoalojen työympäristö kymmenine naisineen. Joka gramma huomataan, vaikka on muka niin kova kiire koko ajan. Olin itse sijaisena vanhainkodilla aikoinaan, ja sellainen "pomotyyppi" katsoi kahvitauolla  asiakseen kertoa, kuinka mä muistutan yhtä osastovastaavaa. Meninpä sitten katsomaan, ja oli mua ainakin kaksikymmentä kiloa painavampi. Mitään yhteistä ei ollut ulkonäössä muuta kuin ylipaino. Että näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen niin juntti, että arvostelen toisten ulkonäköä, toki en tietenkään ikinä päin naamaa, en edes vihjaillen. Ja ilmeisesti vedän puoleeni samankaltaisia ihmisiä, koska olen kyllä usein kuullut muidenkin ihmisten niin tekevän.

Vierailija
24/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset pukeutuu nii kuin itse haluavat, rakin määrittelee. Kenenkään arvostelu tai sietäminen ei siihen vaikuta, eikä tarvitsekaan. 👍

Pukeutuminen on sosiaalista. Muoti on sosiaalinen ilmiö. Yksilöllisyys on täydellinen harha. Kukaan ihminen ei ole saari.

KOMMENTISTASI HUOLIMATTA PUKEUDUN TASAN TARKKAAN KUIN ITSE HALUAN. EN TOISTEN MIELTYMYSTEN MUKAAN. AMEN.

Vierailija
25/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen arvostelee sinua, voit arvostella takaisin. Säälittävää, jos priorisoit ulkonäön ykköseksi. Jollekin muu voi olla tärkeämpää.

Vierailija
26/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. En koskaan aiemmin haukkunut kenenkään ulkonäköä.

Exäni oli kuitenkin niin kova vainoamaan, että sanoin hänelle todella ilkeästi, että havahtuisi kiduttavaan vainoon. Pyysin jälkeenpäin anteeksi, koska haukkuminen ei ole tapaistani. Hän jatkoi aggressiivisuuttaan. Nyt kootan pysyä hänestä mahdollisimmat etäällä ettei saa ajettua minua tuohon kamalaan olotilaan.

Vierailija
27/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. En koskaan aiemmin haukkunut kenenkään ulkonäköä.

Exäni oli kuitenkin niin kova vainoamaan, että sanoin hänelle todella ilkeästi, että havahtuisi kiduttavaan vainoon. Pyysin jälkeenpäin anteeksi, koska haukkuminen ei ole tapaistani. Hän jatkoi aggressiivisuuttaan. Nyt kootan pysyä hänestä mahdollisimmat etäällä ettei saa ajettua minua tuohon kamalaan olotilaan.

Hänen lapset olivat jo kauan aikaa sitten hakkuneet minut rumaksi näppylänaamaksi. Mullauutamia pisamia. Vanhemmiltaan ehkä oppinut tavan...

Vierailija
28/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kysi arvosteletko ulkonäköä. En arvistele. Olipa meikattu tai ei. Enkä vaatteita. Antaa ihmisten olla.

Vierailija
29/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä läskejä saa arvostella. Ei päin naamaa, mutta kyllä me miehen kanssa aina arvostellaan kun uimarannat ja joka paikka täynnä aivan hirveässä kunnossa olevia ihmisiä. Kun ei tätä lihavien määrää oikeesti voi käsittää. Ja sääliksi käy kun näiden lapset samaa maata ja oppivat samat elintavat.