Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin käytät keskivertoa enemmän rahaa? Itse käytän tuoremehuun

Vierailija
11.07.2021 |

Tykkään siis ostaa tuoremehuja, kukkia ja kalliita merkkilaukkuja uutena. Ostan lähes kaiken käytettynä enkä omista autoa (kuljen julkisilla). Edellä mainittuihin tuhlaan kuitenkin selvästi keskivertoa enemmän rahaa.

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kaupasta juuri sitä mitä sattuu huvittamaan. Syön tosin määrällisesti aika vähän, joten se ei taloutta kaada. Elämyksiin panostan myös mielelläni rahallisesti

Vierailija
62/101 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuistumassa olevien lasten kuluihin. Kolme lasta. Autokoulu, valmennuskurssi, vaihtoon toiseen maahan, ulkomaisen yliopiston lukukausimaksuihin avustusta… Aika iso summa kertyy muutamassa vuodessa. Alkoi vanhojentansseista, loppua ei näy. Tuntuu kyllä siltä että kannattaa, lapset päässeet hyviin kouluihin ja pärjäävät. Nuorin tosi vielä lukiossa.

Tämän kirjoittaja täsmentää vielä että samalla on monta asiaa joihin käytän TODELLA vähän rahaa keskimääräiseen nähden: sisustaminen, lomailu, vaatteet, omat harrastukset. Autokin alkaa olla 300.000 km ajettu ja melkein 20 v vanha. Olen vain ajatellut niin että lapsiin kannattaa panostaa juuri tässä kohdassa. Olen painottanut heille että auttavat sitten aikanaan omia lapsiaan vastaavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karkkiin. En uskalla edes itselleni myöntää paljonko siihen oikeasti menee rahaa kuussa. Tiedän, ei ole tervettä. 

Tämän ketjun ei ole tarkoitus syyllistää ketään, ei huolta. :) AP

Vierailija
64/101 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailuun, kaikki lomat ulkomailla.

Vierailija
65/101 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ranskankerma

- telttailu- ja vaellustarvikkeet

- wrapit

Vierailija
66/101 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailu, kirjat, laadukas ruoka, lasten ja vanhempien harrastukset

Vierailija
67/101 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabista ostan yleensä vitosen verran kuukaudessa, eli siihen menee 100e/kk sisältäen kotiinkuljetuksen.

Vierailija
68/101 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpahevosiin. Syön melkein joka päivä ulkona. Ajan paljon autolla missä on iso moottori.

Vierailija
69/101 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuuriin. Haluan käydä ja viedä lapsiakin teatteriin ja tapahtumiin, vaikka se onkin aika kallista ja vaikka lapset eivät sitä osaisi varmaan paljoa kaivata jos puuttuisi.

Vierailija
70/101 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön pääasiassa vain sellaista ruokaa jota ei tarvitse itse kokata. Eli ruokaan menee rahaa monta sataa euroa kuussa vaikka ausn yksin.

Syön ravintoloissa, tilaan woltilla, pikaruokaa, eineksiä… jos joskus ”kokkaan” on sekin yleensä joku puolivalmis, esim pakaste kasvispihvit ja lisuke, salaatti valmiiksi pilkotuista aineksista tmv.

Vierailija
71/101 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaaseen, sipseihin, loheen, sushiin ja koirien ruokaan.

Vierailija
72/101 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta mehusta sen verran, että se ei ole todellakaan mitään terveellistä. Nostaa sokereita ihan turhan.

T. Diabetes 1

Tieto, ei arvaus

Vierailija
73/101 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruoka yleisesti, puutarhakasvit, kirjat, kahvi (papuina).

Aivan älytöntä kommentoida, että lasi tuoremehua päivässä pilaa hampaat ja aiheuttaa diabeteksen. Hyvänen aika sentään.

Samaa mieltä. Lasi tuoremehua tuo päivän C-vitamiiniannoksen helpossa ja maukkaassa muodossa. Luin että jopa syöpää estää tutkimuksen mukaan, antidioksantti kun on. Tietenkin joku tähän nyt sitten viisastelee, että tummanvihreästä salaatista saa enemmän. No varmasti, mutta tuorepuristettu mehu on parempaa ja se ja muut kasvikset sekä marjat ym ei toisiaan pois sulje. Hammaskiille kuluu marjoistakin ja mistä tahansa happamasta ja myös tuotteista, joilla ei ole mitään terveysvaikutuksia kuten limsat ja karkit. Eli hyvä tuhlauksen kohde sinulla ap, kunhan et jatkuvasti pitkin päivää sitä mehua lipittele:). Itse nautin myös joka päivä lasin tuoremehua ja nätit hampaat on suussa, eikä ole koskaan hammaslekuri mitään puhunut, että kiille mennyttä. Tätä mehuilua jatkunut varmaan 20 vuotta.

Vierailija
74/101 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseeni. aika vähän muut käyttävät minuun rahaa.

Vierailija
75/101 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mehut ovat erittäin haitallisia hammaskiilteelle.

Jostain syystä mehun ostaminen ärsyttää näitä tarkan markan Pirkkoja ja Perttejä. Minun hammaskiilteestäni huolestuminen on pelkkää teatteria. AP

Mahtaa olla kallista mehua, jos lasillinen päivässä mietityttää. Se mikä hammaskiilteen vie, on sitruunahappo. Jos tätä on mehussasi, se vie hammaskiilteen. Kannattaa ottaa huomioon, että sitruunahappoa on monessa muussakin elintarvikkeessa.

Vierailija
76/101 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fetajuustoon ja kuohuviiniin :(

Vierailija
77/101 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa lankoihin, mutta se on yleistä meillä jotka neulomista ja virkkaamista harrastamme. Tällä hetkellä - en kiillota sädekehääni, vaan tämä  nyt on mennyt näin - olen avustanut eläinsuojelujärjestöjä. Lähintä eniten, sekä rahalla että tavaralla, ja teen siellä myös satunnaisesti aputöitä, mutta myös muita. Luulen, että tavisihminen ei avusta näitä kuukausittain, vaikka onkin paljon jotka avustavat pienellä summalla kuukausittain useatakin järjestöä. Mutta keskivertoa enemmän varmasti, koska suurin osa ihmisistä ei tee mitään hyväntekeväisyyttä. 

Ruokapuolella taitaa mun "herkut" olla halvimmasta päästä. 

Vierailija
78/101 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koruihin. Onnekseni en kuitenkaan tykkää kultakoruista

Vierailija
79/101 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessa lankoihin, mutta se on yleistä meillä jotka neulomista ja virkkaamista harrastamme. Tällä hetkellä - en kiillota sädekehääni, vaan tämä  nyt on mennyt näin - olen avustanut eläinsuojelujärjestöjä. Lähintä eniten, sekä rahalla että tavaralla, ja teen siellä myös satunnaisesti aputöitä, mutta myös muita. Luulen, että tavisihminen ei avusta näitä kuukausittain, vaikka onkin paljon jotka avustavat pienellä summalla kuukausittain useatakin järjestöä. Mutta keskivertoa enemmän varmasti, koska suurin osa ihmisistä ei tee mitään hyväntekeväisyyttä. 

Ruokapuolella taitaa mun "herkut" olla halvimmasta päästä. 

Ei hitto, ajattelin aluksi että käytät rahaa ensisijaisesti siskosi miehiin.

Vierailija
80/101 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri mihinkään. Tai no kympin viinipullon ostan joka vkl. Muuten elän säästeliäästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi