Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin käytät keskivertoa enemmän rahaa? Itse käytän tuoremehuun

Vierailija
11.07.2021 |

Tykkään siis ostaa tuoremehuja, kukkia ja kalliita merkkilaukkuja uutena. Ostan lähes kaiken käytettynä enkä omista autoa (kuljen julkisilla). Edellä mainittuihin tuhlaan kuitenkin selvästi keskivertoa enemmän rahaa.

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaan ylipäätään, kukkia ja kirjoja ostan myös suht. paljon.

Mehua en osta koskaan, vaikka juon kyllä yleensä päivittäin itse puristamani appelsiininmehun.

Vierailija
22/101 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleens kaljaan, viinaan. Sidukkaan kans välil.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperi. Koska allergia ympäri vuoden, naistenvaivat /muu ravaus, siivous jne.

Vierailija
24/101 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjoihin menee tolkuttomasti rahaa, mutta en anna sen häiritä. Rakastan marjoja <3

Vierailija
25/101 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka yleisesti, puutarhakasvit, kirjat, kahvi (papuina).

Aivan älytöntä kommentoida, että lasi tuoremehua päivässä pilaa hampaat ja aiheuttaa diabeteksen. Hyvänen aika sentään.

Vierailija
26/101 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaaseen...

Vierailija
27/101 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiriin ja niiden kanssa harrastamiseen. Näyttelymaksut, kisamaksut, lisenssit, treenimaksut, valmennukset, koirahierojat ja eläinlääkärit on kalliita, mutta ei tunnu missään laittaa näihin rahaa.

Kerran sitten havahduin huomaamaan, kun olin jo pitkään vetkutellut itselle hieroja-ajan varaamista, että niin tosiaan. Mun koirahan käy säännöllisesti osteopaatilla, 80€ laaki, mutta se, että omaan hierontaan ois käyttänyt 30-40€ tuntui kauheen kalliilta.

Että meitä hulluja on monenlaisia :D

Vierailija
28/101 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kukaan tietää, paljonko on keskiverto missäkin? Esim. paljonko ihmiset juo tuoremehua keskimäärin? Jos Ap juo lasillisen aamulla, niin eiköhän se ole aika normaalia, varmasti monet juo enemmän. Vichyhyllytkin on kesäisin tyhjillään, joten ei ihmiset pelkkää kraanavettä juo.

Vierailija
29/101 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän nimenomaan mehuun, kaupan appelsiiinimehukoneen tuorepuristettuun mehuun. En juo joka päivä, mutta säännöllisesti kausittain. Erityisesti talvisin.

Stockalla on joskus verigreippiä tai greippiä toisessa mehukoneessa. Oi onnen päivää 😍🍊

Vierailija
30/101 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan paljon kirjoja. Aika paljon SPR:n kirpputorilta, jossa ne maksaa 1-3 euroa, mutta myös uutena.

Vierailija
31/101 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekkopelien seuraamiseen. Olen viimeksi vuonna 2012 ollut poissa suosikkijoukkueeni pelistä. Riippumatta siitä missä päin maailmaa pelaavat. Aika harvoin kyllä Suomen ulkopuolella. 

Vierailija
32/101 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä kukaan tietää, paljonko on keskiverto missäkin? Esim. paljonko ihmiset juo tuoremehua keskimäärin? Jos Ap juo lasillisen aamulla, niin eiköhän se ole aika normaalia, varmasti monet juo enemmän. Vichyhyllytkin on kesäisin tyhjillään, joten ei ihmiset pelkkää kraanavettä juo.

Tuoremehuja on eri hintaisia, kuten autojakin. /ohis

Vierailija
33/101 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan joka vuosi uuden puhelimen ja joka toinen vuosi uuden auton.

Vierailija
34/101 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoremehu nostaa verensokeria. Tarpeeksi kun litkii saa diabeteksen.

Kannattaa juoda ennemmin vettä ja mehua vaan harvakseltaan.

Tuhlaamisesta viis mutta terveys on tärkeää. Tai ainakin luulen ettet halua hommata itelles diabetestä.

Hah haah :D joo ap saa nyt diabeteksen.

Vierailija
35/101 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ben & Jerry's -jäätelöön. Ei riitä vuoden suomalaisten jäätelön kulutuskeskiarvo 12 litraa lähellekään mulle!

Vierailija
36/101 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodevaatteet

Rakastan laadukkaita materiaaleja. Pussilakanasetti saattaa maksaa yli 200 euroa eikä tunnu missään.

Konjakit

Laatua se olla pitää. Viimeksi maksoi 700 euroa ja rapiat päälle.

Hajuvedet & parfyymit

Sokerointi

Kuukaudessa menee noin 300 euroa.

Kahvit

Kengät

Kuukaudessa saatan ostaa 2-3 paria.

Vierailija
37/101 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan lahjoihin ja juhliin, lasten ilahduttamiseen ja pieniin elämyksiin, sellaisiin helposti toteutettaviin arjen iloihin. En ole ihminen joka saa kiksejä esimerkiksi matkustelusta tai luksuksesta, joten panostan pieniin elämyksiin arjessa. En halua että arki on tylsää ja harmaata, sellaista josta etsii jatkuvasti poispääsyä, ja elämän ilot keskitetään suurin odotuksin lomiin ja muihin erityistilanteisiin.

Pyrin hankkimaan nimenomaan elämyksiä palveluiden kautta, sillä aineettomilla elämyksillä on myös pienempi hiilijalanjälki, koti ei täyty turhasta materiasta, ja kokemukset yhdistävät ihmisiä enemmän kuin mikään tavara.

Vierailija
38/101 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaan. Käyn kahdella eri salilla ja harrastan lajia missä käyn erikseen. Maksut jokaiseen tietty erikseen mutta vedän yhdellä salilla myös tunteja joten vähän sopuhintaan pääsee, kuin myös muissakin treenipaikoissa.

Vierailija
39/101 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä latteen, vaikka ehkä 1-2 kertaa viikossa.

Vierailija
40/101 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun olemme täällä av:lla emmekä tee virallista tilastointia, ihan sellainen oma mutuarvio riittää :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä