Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Seksi
Kiihotun naisista..
11.07.2021 |
Olen kolmekymppinen heteronainen. Kumppanini ovat aina olleet miehiä ja mitään kiinnostusta naisiin ei ole ollut. Silti kun masturboin ajattelen pääsääntöisesti naisia ja seksiä naisen kanssa...
Tosipaikan tullen en voisi sellaista tehdä vaikka haaveilen ajatuksesta.. mietin vain onko muita heteronaisisia jolla näin? Itse olen hoikka ja naisellinen nainen ja fantasioissani toinen nainen on myös naisellinen femme..
Olen jopa leikilläni käynyt hakemassa naisseuraa mutta ainoastaan katselen ilmoituksia en kirjoita tai laita ilmoitusta.
Hetero? Bi-utelias vai ihan vain sallittua fantasiaa?..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Seksi
"...mitään kiinnostusta naisiin ei ole ollut. Silti kun masturboin ajattelen pääsääntöisesti naisia ja seksiä naisen kanssa..."
No jopa on analyyttinen ajattelu taas hukassa jollakin.
Sinänsä tuossa itse asiassa ei ole mitään uutta auringon alla, tästä ilmiöstä on juttuja ja kertomuksia netti täynnä. Osalla naisista tähän taipumusta, itsestäsi ja vähän sattumuksestakin riippuu kehittyykö siitä koskaan sen valmiimpaa. Voi olla että joskus vielä "kännissä ja läpälllä" kokeilet miltä homma tuntuu ihan oikeasti. Ja sitten voi olla taas mietinnän paikka sulla.