Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 30-vuotiaat bilettäjät ovat surullinen näky

Vierailija
11.07.2021 |

Juominen, baareily/yökerhoilu kuuluu 20-vuotiaiden elämään. Siihen elämänvaiheeseen juuttuminen on surullista.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Pettikö ehkäisy ja nyt harmittaa, kun muut saavat tehdä elämässään juuri kuten itse haluavat, ja sinä homehdut kotona kuolaisen kakaran kanssa?

Onpas ilkeä kommentti. Lapsiviha kukoistaa!

Veemäiset ämmät tietenkin peukuttavat.

Kyllä huomaa että aikuistuminen on jäänyt puuttumaan.

Osui ja upposi siis. Muista että voit antaa lapsesi huostaan, jos alkaa liikaa ahdistaa. Sitten pääset sinäkin taas vapaana tekemään mitä huvittaa, ei tarvitse olla katkera muiden puuhista.

Vierailija
42/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa on se, että alle kolmekymppisten on täytynyt valloittaa Mummotunneli. Omissa lukemattomissa teille suunnatuissa paikoissa ei ole ilmeisesti tarpeeksi kiva meno. Pitää tunkea aikuisten huveihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 ja +++ parina lähes kadehdimme homoja, joilla on biletyskulttuuria diskoine ja konemusiikkeineen ihan iästä riippumatta.

Vierailija
44/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yli 30v ja kävin eilen terassilla. Aion käydä terassilla vielä 8-kymppisenäkin jos kunto antaa myöten.

Minusta on todella surullista ajattelumaailma, jonka mukaan ihminen ei voisi tehdä haluamiaan asioita siksi, että on muka väärän ikäinen niihin.

Tämä on ihan uusi ilmiö, nykynuoriso on ihmeen ahdasmielistä porukkaa. Vaikea käsittää kun on itse viettänyt nuoruutensa 70-80 luvuilla jolloin ihan kaikenikäiset bilettivät sulassa sovussa. Käyn myös nyt 60v merenrantaterasseilla ja kunhan tuo korona hellittää niin on jo monta tapaamista sovittu eri kaveriporukoiden kanssa. Käyn myös k-50 diskossa silloin tällöin.

Vierailija
45/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole surullinen näky. Taas ilmassa kateutta ja katkeruutta. Me, biltetetään täysillä tykkää tai ei. Kovaa menoa kaikille ja hyvää kesää, sullekin surullinen. Elämä on vähintäänkin laifiiiiii... 👍😂🎶👍😂🎶🎶🎶🍷🍸🍹🍷🍷🍸🍸🍹🍺🍺🍺🥂🥂❤️

Juuri näin. Näin se kesäloma toimii.. 🎶🎶🎶 Tiukkapipot älkää vaivautuko

Vierailija
46/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omassa elämässä kuulu olla rajoittuneita.

Tehkää niitä asioita joista pidätte.

Vierailija
47/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla surullinen. Itse olin elämäni vedossa kolmikymppisenä. Itselläni ei ollut ainakaan mitään hätää. Miehiä pyöri ympärillä, kunnes nappasin yhden ja vakiinnuin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän