Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rakastunut ulkomaalaiseen mieheen ja vanhemmat t ei hyväksy

Vierailija
11.07.2021 |

He ovat rasisteja. Mitä tehdä

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama vika täällä. Vanhempani toivovat, että löytäisin itselleni mukavan, älykkään, kristityn ja valkoisen itseni ikäisen miehen.

Olen kuitenkin korviani myöten ihastunut mieheen, joka on värillinen ja itseäni 6 vuotta nuorempi. Oikeastaan ainoa miinus, jonka itse näen kyseisessä miehessä, on se, että hän on mua muutaman sentin lyhyempi.

En kuitenkaan ole uskaltanut sen kummempaa aloitetta tehdä. Olemme olleet reilut kaksi vuotta läheisiä ystäviä, ja viime aikoina on tunteet alkanut nousta pintaan.

N30

Paljonko hän tarvitsee rahaa?

Ei tarvitse minulta rahaa, sillä tekee kahta työtä.

N30

Vierailija
42/47 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen valitsee kumppaninsa itse. Rakkausasioissa vanhempien mielipiteitä ei pidä kuunnella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmilla on enemmän kokemusta ja ovat realistisempia, kuin sinä.

-Mistäpäin tämä mies on, onko kenties "insinööri ja lääkäri, paperit vain jäi kotiin"-tyyppiä?

No ei ainakaan omilla vanhemmilla ollut mitään kokemusta ulkomaalaisista. No onneksi olivat avoimia luonteeltaan ja olivat vain onnellisia puolestani. 

Vierailija
44/47 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleskelupa ilmainen asunto ruoka eikö niin . Hänellä on jo vaimoja lapsia eri maissa hän kiertää eri maita naisten rahoilla eikö niin . Maksat hänen lennot ruuat asumisen hän jättää sinut heti kun saa hoidettua rahanhuijaukset ja huumekuljetukset avullasi . Haluatko liittyä huijatuksi tulleiden joukkoon ???

Vierailija
45/47 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vois vähempää kiinnostaa🤮

Vierailija
46/47 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä monessa maassa rikosrekisteri ja huumemyynti ? Mitä ne kaksi työtä on onko ollut vankilassa. Maksatko sinä lentoliput ?? Oletko antanut jo rahaa hänelle ??? Loppuuko hänen oleskelupa aika USAssa ? Uskonnon mukaan montako vaimoa hänellä jo on tai on ollut. Se voi yllättää.

Vierailija
47/47 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme rasisteja tämäkin palsta täynnä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä