Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rakastunut ulkomaalaiseen mieheen ja vanhemmat t ei hyväksy

Vierailija
11.07.2021 |

He ovat rasisteja. Mitä tehdä

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko kerrankin vanhempiasi, niin ei sitten kaduta.

Vierailija
2/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitään. Miksi annat vanhempiesi mielipiteen vaikuttaa? Sinä teet omat valintasi. Leikkaa napanuora.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaise siteet heihin ja elä omaa elämääsi.

Vierailija
4/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, kilttimies, rakastuin ulkomaalaiseen tyttöön ja hänen vanhempansa eivät hyväksy suhdettamme. Ovatko tyttöystäväni vanhemmat rasisteja? Vai onko se eri asia?

Vierailija
5/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on hyvät vanhemmat.

Vierailija
6/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, kilttimies, rakastuin ulkomaalaiseen tyttöön ja hänen vanhempansa eivät hyväksy suhdettamme. Ovatko tyttöystäväni vanhemmat rasisteja? Vai onko se eri asia?

Keksitty juttu. Ei suomalaismiehet seurustele ulkomaalaisten naisten kans.

Vierailija
7/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilla on enemmän kokemusta ja ovat realistisempia, kuin sinä.

-Mistäpäin tämä mies on, onko kenties "insinööri ja lääkäri, paperit vain jäi kotiin"-tyyppiä?

Vierailija
8/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

I Told You So kirjoitti:

Usko kerrankin vanhempiasi, niin ei sitten kaduta.

Varmaan katuisin että jättäisin ihmisen ketä rakastin. Hyvä neuvo sinulta joo

Vierailija
9/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on hyvät vanhemmat.

Ai kun kieltää rakkauden??

Vierailija
10/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkämaalainen mies? Vanhemmilla on viisautta ja tietävät, milloin miehet käyttävät naisia hyväkseen. Älä ota miestä, jonka motiiveja voi epäillä. Muut motiivit kuin rakkaus eivät pidä parisuhdetta kasassa vielä vuosienkin päässä.

Vierailija
11/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap burka tai hiijabbi näin helteillä, valuuko hiki.

Vierailija
12/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkämaalainen mies? Vanhemmilla on viisautta ja tietävät, milloin miehet käyttävät naisia hyväkseen. Älä ota miestä, jonka motiiveja voi epäillä. Muut motiivit kuin rakkaus eivät pidä parisuhdetta kasassa vielä vuosienkin päässä.

Amerikkalainen, tavallinen valko - ihoinen mies. Ei mun vanhemmat oo häntä edes tavanneet, sanoivat vaan että eivät hyväksy.

Vierailija
13/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalainen, tavallinen valko - ihoinen mies. Ei mun vanhemmat oo häntä edes tavanneet, sanoivat vaan että eivät hyväksy.

Eversti?

Vierailija
14/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksitty juttu. Ei suomalaismiehet seurustele ulkomaalaisten naisten kans.

Palstamammoissa asuu ehdoton viisaus.

Vierailija
15/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo naiset ei koskaan käytä hyväksi ketään.

Ja muita vappuvitsejä.

Vierailija
16/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eversti?

Ei

Vierailija
17/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, tämä palsta on täynnä juntteja. Kaikkia ulkomaalaisia ei voi laittaa samaan ryhmään. Useimmat kommentit ovat ihmisiltä jotka ilmeisesti eivät ole koskaan edes käyneet kotikylänsä ulkopuolella.

Toiseksi, mikä on se syy että vanhemmat eivät hyväksy? Jos syy on se että henkilö on ulkomaalainen, niin sitten voit jättää heidän mielipiteensä huomioimatta. Jos syy on taasen se että et esimerkiksi ole koskaan tavannut ko henkilöä, niin silloin sinun kannattaa kuunnella heitä. Jos haluat asiallisia neuvoja niin kerro koko tarina. 

Vierailija
18/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika täällä. Vanhempani toivovat, että löytäisin itselleni mukavan, älykkään, kristityn ja valkoisen itseni ikäisen miehen.

Olen kuitenkin korviani myöten ihastunut mieheen, joka on värillinen ja itseäni 6 vuotta nuorempi. Oikeastaan ainoa miinus, jonka itse näen kyseisessä miehessä, on se, että hän on mua muutaman sentin lyhyempi.

En kuitenkaan ole uskaltanut sen kummempaa aloitetta tehdä. Olemme olleet reilut kaksi vuotta läheisiä ystäviä, ja viime aikoina on tunteet alkanut nousta pintaan.

N30

Vierailija
19/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kuten muut. Kuvio menee näin:

Vierailija
20/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee kuten muut. Kuvio menee näin:

Tuotat hänet tänne Suomeen. Alussa on kaikki ihmeellistä ja hauskaa; sauna, viina, mämmi,...  suomalaiset häät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi