Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teidänkin +30v poika syrjäytynyt ja ilman parisuhdetta

Vierailija
10.07.2021 |

Pelaa vaan, mikään muu ei kiinnosta. Istuu yksin pienessä likaisessa kämpässään. Parisuhdetta, sosiaalista elämää tai työtä ei ole

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaaminen on eräänlainen addiktio, tosin ei yhtä paha kuin vaikkapa päihteet. Itsekin vaan pelasin kaiken vapaa-aikani (kävin töissäkin) sinne yli kolmekymppiseksi asti, mutta sitten siitä loppui into. Tajusin ettei minulla ole mitään ihmissuhteita ja kaikki nuoruuteen kuuluvat asiat jäi kokematta. Sitten masennuin rajusti.

Tämä on se riski, mikä tuossa on. Mulla nyt auttoi se, että on sentään edes työpaikka. 

N39

Vierailija
22/29 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma 27-vuotias poikani ei pelaa vaan tekee pelkästään töitä kokoajan. Samanlainen työnarkomaani kuin isänsä. Sosiaalisesta elämästä tai parisuhteesta ei ole kuuloakaan kun aamusta iltamyöhään tekee töitä

Mitä vikaa tässä muka on? Asiallinen mies, toisin kuin kaikki nämä päivänsä pelaamiseen ja runkkaamisen tuhlaavat mieslapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaaminen on eräänlainen addiktio, tosin ei yhtä paha kuin vaikkapa päihteet. Itsekin vaan pelasin kaiken vapaa-aikani (kävin töissäkin) sinne yli kolmekymppiseksi asti, mutta sitten siitä loppui into. Tajusin ettei minulla ole mitään ihmissuhteita ja kaikki nuoruuteen kuuluvat asiat jäi kokematta. Sitten masennuin rajusti.

Tämä on se riski, mikä tuossa on. Mulla nyt auttoi se, että on sentään edes työpaikka. 

N39

Pelaaminen on kyllä vähintäänkin yhtä kova addiktio kuin päihteet.

Vierailija
24/29 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N39

Palstailu sen sijaan on heroiiniakin koukuttavampaa huumetta

Vierailija
25/29 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N39

Sanoin ettei ole yhtä PAHA addiktio. Siis terveyttä ajatellen. Tosin mielenterveyden kannalta huono, joten kyllähän sekin terveyden vaarantaa. Ja on siinä toki sekin, että ei tule liikuttua tarpeeksi, varsinkin jos ei töissä käy niin ei liiku ollenkaan. 

Vierailija
26/29 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 30v ja tytär 32v molemmat syrjäytyneitä ja ilman suhdetta. Huolestunut äiti

Vierailija
27/29 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. On ollut naimisissa kohta kolme vuotta, menestyy urallaan, on paljon ystäviä ja monia aktiivisia, urheilullisia ja muita harrastuksia.

Vierailija
28/29 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sellainen joka teki vain töitä, pitkää päivää ja viikonloppuna otti poikien kanssa olutta. Sitten hän löysi nuoren naisen ja nyt on kaksi pientä lasta, olut ja tupakointi jäivät ja on niin onnellinen mies kuin olla ja osaa.

Terveisin kiitollinen äiti ja onnellinen mummi

Vierailija
29/29 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

l u u s e r i