Mitä ajattelet vanhasta naisesta, joka ajaa autollaan bassot täysillä pumputtaen?
Kommentit (77)
Mummo ei kuule, mummolla on alkava Alzheimer tai mummo on vaan cool. Tai kaikkea tätä.
Hassua, että vanhat piiat on katkeria, kateellisisia ja arvostelijoita. Hassuapa hyvinkin. 😂😂😂😂😂
Born to be wild.
Mitään lässyhumppaa kuunnella tai kukkamekkoja ostella
Tulipa hyvä reissufiilis kun matkalla kunnon musat päällä. Olen 64 ja tunnen kuinka vauhti kiihtyy... 😄😄😄
Hyvää matkaa ja kunnon musaa, olisinpa mukana! T. Ikätäti 64
Menkää täysillä, ne on naapurin kanat mitkä kotkottaaa... 🐔🐔🐔🐔🐔🤣🤣🤣
En kiinnitä huomiota siihen että kuka autossa on kuskina
Kävisin mielellään tsekaamassa laitteet. Jos yli 2 kW RMS löytyy, niin rispektit.
T: Bassoilla jytkyttelevä ykä
Musta tulee varmaan just sellanen. Luukutan sitten täysillä italialaista rokkia, koska vanhana ei enää tarvii ajatella, mitä muut ajattelevat.
Mun autossa on ollut aina kunnon poppivehkeet. Jos ei ole ollut, niin on ostettu vahvaria jne. Nykyisessä autossani on penkin alla sen verran tekniikkaa etten viitsinyt runnoa vahvaria sinne, mutta bluetooth löytyy ja Harmankardonin laitteet.
Mitä kovemmin basso hakkaa, sitä enemmän nautin. Tosin en kehtaa kuunnella ihmisten ilmoilla just sen takia, kun porukka kääntyy katsomaan ja sit ratin takana onkin mummeli. 😂
Mä kuuntelen kotonakin niin kovaa, et seinät tärisee. Ja löytyy myös erittäin hyvät vastamelukuulokkeet, jos muu perhe on jo nukkumassa ja mä haluan kuunnella musaa.
Vierailija kirjoitti:
Isekkin olen 63v. Jumputus täysilläkoska tykkään. En vältä avostelioista muissakaan asioissa. Täysillä niin kauan kun jaksaa. Elän täällä vai kerran. Elämä on lyhyt. 🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎶😄😄😄😄👍👍👍👍
Aloituksessa puhuttiin _vanhasta_ naisesta. Ei 63 v ole vielä vanha.
Entäpäs, jos se bassottava kääkkä onkin miespuolinen? Mitäs siitä ajattelette?
Ajattelen, että kas siinä ihminen joka nauttii elämästään. Tai sitten hänellä on huono kuulo. Auton akustiikkahan ei ole kaikista parhain.
Vierailija kirjoitti:
Mun autossa on ollut aina kunnon poppivehkeet. Jos ei ole ollut, niin on ostettu vahvaria jne. Nykyisessä autossani on penkin alla sen verran tekniikkaa etten viitsinyt runnoa vahvaria sinne, mutta bluetooth löytyy ja Harmankardonin laitteet.
Mitä kovemmin basso hakkaa, sitä enemmän nautin. Tosin en kehtaa kuunnella ihmisten ilmoilla just sen takia, kun porukka kääntyy katsomaan ja sit ratin takana onkin mummeli. 😂
Mä kuuntelen kotonakin niin kovaa, et seinät tärisee. Ja löytyy myös erittäin hyvät vastamelukuulokkeet, jos muu perhe on jo nukkumassa ja mä haluan kuunnella musaa.
Ai niin nimimerkki unohtui: Jonne 15 vee
Niin ja siis kyseessä on mopoauto
Vierailija kirjoitti:
Wau! Elämä on elämistä varten.
Niin? Mitä tekemistä tuolla on bassojumputuksen kanssa?
Tinnituskn on aika ikävä vaiva vanhemmiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isekkin olen 63v. Jumputus täysilläkoska tykkään. En vältä avostelioista muissakaan asioissa. Täysillä niin kauan kun jaksaa. Elän täällä vai kerran. Elämä on lyhyt. 🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎶😄😄😄😄👍👍👍👍
Aloituksessa puhuttiin _vanhasta_ naisesta. Ei 63 v ole vielä vanha.
Entäpäs, jos se bassottava kääkkä onkin miespuolinen? Mitäs siitä ajattelette?
Olen iloinen hänen puolestaan että on vielä asenteet kohdillaan... Vilkutan ja näytän jessss peukkua.. 👍😄
Eläkkeellä oleva lentoemäntä. Heille lentokoneen melustoa johtuen kuulon menetys on yleinen työperäinen tauti.
Sulle varmaankin on joku mielestäsi elvistellyt. Tää mummo on niiiin nuorekas kun itse päättää. Sitä en tiedä mitä on läyhää, mutta minusta on jumputus ja pumputus tosi on tosi kova juttu. Anteeksi, mutta kyllä välillä elvisten tiukkapipoille. 👍🤣