Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet vanhasta naisesta, joka ajaa autollaan bassot täysillä pumputtaen?

Vierailija
10.07.2021 |

Onko mielestäsi soveliasta iäkkäälle?

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukin saa kuunnella sitä musiikkia mitä haluaa. Mutta elvistely, että olisi niiiiiiiiiiiiin nuorekas kun kuuntelee tiettyä musiikkia on hassua. Samoin läyhää sanoa, että bassot pumputtelee.

Sulle varmaankin on joku mielestäsi elvistellyt. Tää mummo on niiiin nuorekas kun itse päättää. Sitä en tiedä mitä on läyhää, mutta minusta on jumputus ja pumputus tosi on tosi kova juttu. Anteeksi, mutta kyllä välillä elvisten tiukkapipoille. 👍🤣

Vierailija
42/77 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo ei kuule, mummolla on alkava Alzheimer tai mummo on vaan cool. Tai kaikkea tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, että vanhat piiat on katkeria, kateellisisia ja arvostelijoita. Hassuapa hyvinkin. 😂😂😂😂😂

Vierailija
44/77 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Born to be wild.

Mitään lässyhumppaa kuunnella tai kukkamekkoja ostella

Vierailija
45/77 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau! Elämä on elämistä varten.

Vierailija
46/77 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa hyvä reissufiilis kun matkalla kunnon musat päällä. Olen 64 ja tunnen kuinka vauhti kiihtyy... 😄😄😄

Vierailija
47/77 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää matkaa ja kunnon musaa, olisinpa mukana! T. Ikätäti 64

Vierailija
48/77 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää täysillä, ne on naapurin kanat mitkä kotkottaaa... 🐔🐔🐔🐔🐔🤣🤣🤣

Vierailija
49/77 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnitä huomiota siihen että kuka autossa on kuskina

Vierailija
50/77 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin mielellään tsekaamassa laitteet. Jos yli 2 kW RMS löytyy, niin rispektit.

T:  Bassoilla jytkyttelevä ykä

Vierailija
51/77 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuro, mutta bassot tuntee.

Vierailija
52/77 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tulee varmaan just sellanen. Luukutan sitten täysillä italialaista rokkia, koska vanhana ei enää tarvii ajatella, mitä muut ajattelevat.

Vierailija
53/77 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun autossa on ollut aina kunnon poppivehkeet. Jos ei ole ollut, niin on ostettu vahvaria jne. Nykyisessä autossani on penkin alla sen verran tekniikkaa etten viitsinyt runnoa vahvaria sinne, mutta bluetooth löytyy ja Harmankardonin laitteet.

Mitä kovemmin basso hakkaa, sitä enemmän nautin. Tosin en kehtaa kuunnella ihmisten ilmoilla just sen takia, kun porukka kääntyy katsomaan ja sit ratin takana onkin mummeli. 😂

Mä kuuntelen kotonakin niin kovaa, et seinät tärisee. Ja löytyy myös erittäin hyvät vastamelukuulokkeet, jos muu perhe on jo nukkumassa ja mä haluan kuunnella musaa.

Vierailija
54/77 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkeenjäänyt

Vierailija
55/77 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isekkin olen 63v. Jumputus täysilläkoska tykkään. En vältä avostelioista muissakaan asioissa. Täysillä niin kauan kun jaksaa. Elän täällä vai kerran. Elämä on lyhyt. 🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎶😄😄😄😄👍👍👍👍

Aloituksessa puhuttiin _vanhasta_ naisesta. Ei 63 v ole vielä vanha.

Entäpäs, jos se bassottava kääkkä onkin miespuolinen? Mitäs siitä ajattelette?

Vierailija
56/77 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että kas siinä ihminen joka nauttii elämästään. Tai sitten hänellä on huono kuulo. Auton akustiikkahan ei ole kaikista parhain.

Vierailija
57/77 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun autossa on ollut aina kunnon poppivehkeet. Jos ei ole ollut, niin on ostettu vahvaria jne. Nykyisessä autossani on penkin alla sen verran tekniikkaa etten viitsinyt runnoa vahvaria sinne, mutta bluetooth löytyy ja Harmankardonin laitteet.

Mitä kovemmin basso hakkaa, sitä enemmän nautin. Tosin en kehtaa kuunnella ihmisten ilmoilla just sen takia, kun porukka kääntyy katsomaan ja sit ratin takana onkin mummeli. 😂

Mä kuuntelen kotonakin niin kovaa, et seinät tärisee. Ja löytyy myös erittäin hyvät vastamelukuulokkeet, jos muu perhe on jo nukkumassa ja mä haluan kuunnella musaa.

Ai niin nimimerkki unohtui: Jonne 15 vee

Niin ja siis kyseessä on mopoauto

Vierailija
58/77 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wau! Elämä on elämistä varten.

Niin? Mitä tekemistä tuolla on bassojumputuksen kanssa?

Tinnituskn on aika ikävä vaiva vanhemmiten.

Vierailija
59/77 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isekkin olen 63v. Jumputus täysilläkoska tykkään. En vältä avostelioista muissakaan asioissa. Täysillä niin kauan kun jaksaa. Elän täällä vai kerran. Elämä on lyhyt. 🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎶😄😄😄😄👍👍👍👍

Aloituksessa puhuttiin _vanhasta_ naisesta. Ei 63 v ole vielä vanha.

Entäpäs, jos se bassottava kääkkä onkin miespuolinen? Mitäs siitä ajattelette?

Olen iloinen hänen puolestaan että on vielä asenteet kohdillaan... Vilkutan ja näytän jessss peukkua.. 👍😄

Vierailija
60/77 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeellä oleva lentoemäntä. Heille lentokoneen melustoa johtuen kuulon menetys on yleinen työperäinen tauti.