Mies. Mitä tuumaisi jos ihan vieras nainen tulee ja halaa
Kommentit (67)
Epäilisin mielenterveydellisiä ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet harrastavat tuota tuntemattomien halailua, eikö naisissa ole tällaista porukkaa? :D Miehet kyllä onneksi yleensä kysyvät ensin saako halata. Oispa kauhee jos joku tulis kysymättä iholle.
Haittaako jos jukraihnalainen 3-metrinen söpö lapiokourapoju tulee halimaan?
seisoisin kuin jääpuikko ja tuiottaisin hänrä sen jälkeen tonninsetelinä niin kauan että hän lähtisi
Hämmentyisin ja heräisin kun ei naiset miestä lähesti kun naiset ovat päättäneet että se on miehen tehtävä
Sanoisin ettei mua saa halata, olen syntinen inselimies ja hän on tunteineen väärässä ja neuvoisin häntä menemään tenppeliin pappien pakeille puhdistautumaan
En katsoisi hyvällä. Kenenkään ihmisen omaan tilaan ei saa tulla ilman lupaa. Varsinkin joku täysin tuntematon ihminen, olkoon hyvännäköinen nainen, olisi ihan täys turn off.
Piilokamera, kepponen, hävinnyt vedon tms.
Esittäisin pyörtyväni tai saavani jonku aivoverenvuodon
Vierailija kirjoitti:
Ai, eikö se nyt ookaan kivaa että saa huomiota jota ei halua? Ei ookaan sitten etuoikeus?
Tajuaako palstanarttu että ihmiset ovat yksilöitä?
Kysyisin: Haluatko keskustella kanssani Jeesuksesta ja etsikonajasta
Alkaisin itserunkata itseäni, läähättää ylikorostetusti ja jatkaisin sitä hänen poistumiseensa asti
Huutaisin: Minua salakuvataan, etsikää se piilokamerahappu! Joka löytää, saa tämän naisen palkinnoksi
En osaa reagoida reaaliajassa, olen oppinut mykistämään tunteeni, tapahtui mitä tapahtui.. Reakoisin asiaan vasta joskus myöhemmin yksin ollessani. Luultavasti siis käyttäytyisin kuin mitään ei olisi tapahtunut
Sanoisin EI, potkaisisin munille ja soittaisin poliisit.
No saa halata ja saa myös kätellä