Mies. Mitä tuumaisi jos ihan vieras nainen tulee ja halaa
Kommentit (67)
Nainen on umpikännissa tai aineissa, molemmat yhtä kamalia vaihtoehtoja. Ei kiitos siis, en halua yhdenkään hörhön halauksia varsinkaan nyt koronan taas jyllätessä.
Aika yllättävää. En usko että sellaista tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on umpikännissa tai aineissa, molemmat yhtä kamalia vaihtoehtoja. Ei kiitos siis, en halua yhdenkään hörhön halauksia varsinkaan nyt koronan taas jyllätessä.
En ole ollut kännissä enkä aineissa halutessani tehdä niin.
Koitan että onko lompakko tallella. Kännykkä jne.
Ensialkuun olettaisin taskuvarkaaksi. Ellei siitä olisi kyse, kehottaisin harkitsemaan psykologilla asiointia.
Kyllä siinä varmaan penis jäykistyisi ja ehdottaisin puskapanoa.
Jos minua tulet halaamaan, niin tarraan pers**seesi kiinni.
Minulle on käynyt näin ja hän oli kovissa aineissa ja mahdollisesti muutenkin hullu mutta hyvännäköinen nainen. En käyttänyt tilannetta hyväkseni.
Tarkistan heti sen jälkeen että kännykkä ja lompakko sekä avaimet on tallella. Jos halaajalla on kansallispuku, ilmoittaisin poliisille.
Ajattelisin hänen olevan ekstaasi-huumeessa.
Nainen on varmaan umpihumalassa, ja tsekkaisin ettei taskuistani olisi kadonnut mitään.
Minulle on käynyt näin.
Nainen tarrasi kiinni ja kaatoi maahan. Sitten jäi päälleni makaamaan. Ja puhuttiin kaikenlaista. Sitten hän sanoi, että ei viitsi tyttöystävää kiusata, ja nousi pois. Tyttikseni kun oli koko ajan vieressä seisomassa.
Jotkut miehet harrastavat tuota tuntemattomien halailua, eikö naisissa ole tällaista porukkaa? :D Miehet kyllä onneksi yleensä kysyvät ensin saako halata. Oispa kauhee jos joku tulis kysymättä iholle.
Jos nainen tulisi halaamaan niin se olisi jokin seuraavista ja teksisin rikosilmoituksen.
-lihava
-kännissä
-narkkari
-epätoivoinen yh
-ruma
Mutta jos halaaja on kaunis ja hoikka/urheilullinen nin sen voisin hyväksyä
Näiden tilanteiden varalta kannan mukana aina puukkoa.
Onko väliä jos naisella on bmi yli 30?