Olen hukassa enkä tiedä mitä haluan. Jokin tuntuu olevan pielessä mutta en tiedä mikä.
En osaa sanoa mikä on pielessä enkä tiedä mitä haluan. Olen hukassa.
Ikää 47v
Kommentit (4)
Sama juttu, sama ikä. Monta vuotta odotin että lapset on isoja että voin taas alkaa elää omaa elämääni ja nyt kun se tilanne on, niin tuntuu että olen ihan eksyksissä, enkä tiedä mitä se oma elämä on.
Mulla tuo johtuu ihan siitä, ettei valittavissa ole ollut enää aikoihin sitä aidosti itselle sopivaa vaihtoehtoa. Silloin kaikki tuntuu olevan pielessä ja oudon hankalaa kun jatkuvasti joutuu jatkuvasti valitsemaan/tekemään asioita jotka ei oikein nappaa ja tunnu oikeilta. Elämä siis on rakentunut kokonaan hieman vinoon eikä etenkään perustassa ole niitä elementtejä joita aidosti oman näköinen elämä edellyttäisi.
Ja se taas johtuu siitä, että aikoinaan tuli lähdettyä itselle täysin väärään suuntaan eikä sitä virhevalintaa voi enää korjata koska mennyttä aikaa ei saa takaisin. Etenkin kun nuorempana (eli alle 35-vuotiaana) sitä kuvitteli, että kyllä elämä kantaa ja asiat tästä lutviutuu koska kyllä se aurinko paistaa vielä risukasaankin..
N44
Olen itse jopa hahmotellut paperille miltä se oma elämä voisi näyttää. Suunnittelu on helpompaa kuin käytäntö.
Sitä on liikkeellä.