Tiesittekö, vessan oven lukossa on se punainen merkki ihan tarkoituksella!
Kyllä! Se kertoo, että vessa on varattu. Silloin on ihan turha tulla ränkyttämään sitä vessan ovenkahvaa.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
No mitä väliä, kun se ovi on lukossa. Miksi tuollainen ärsyttää ylipäätänsä, onko huonot hermot?
Se oven ränkyttäminen. Eikö muka huomaa sitä punaista siinä lukossa? 🧐
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin rämppään sitä kahvaa siksi että siellä oleva tajuaisi tehdä tarpeensa nopeammin!
Pitäisi olla 20 vessaa kaupassa :D
Saako oven läpi kysellä oletko ykkös- vai kakkoshädällä ja kauanko vielä menee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, että jossain se näkyy valkoisena? Itse pyydän anteeksi, jos erehdyn.
Valkoisena näkyy ehkä yhdessä sadasta tapauksesta. Mutta kun noita oven ränkyttäjiä on tutuissakin vessoissa, kuten työpaikoilla.
Tunnustan tehneeni. Kerran odottelin 24 minuuttia ja sitten rupesin toimeen. WCstä tuli nainen peili kädessä ja oli siis meikkaamassa koska koskaan hän ei vetänyt vessaa. Itsellä senverta hätä että oli vähällä ennen potkinut. Tollo meikkaa vaikka oma peili kädessä. Aaaarght!
Itsekkyyden huippu meikata julkisessa vessassa. Lastenhoitohuone(joka on yleensä yhdistetty inva-wc) on aina täynnä teinejä meikkaamassa. Ja samoin mammoille voisi infoa, ettei imetyssessio ole ok, jos lastenhoitohuone on inva-wc:n kanssa samassa tilassa.
Jos lastenhoitohuone ja invavessa on samassa tilassa, siellä saa myös imettää. Kerrohan, missä muualla sitten voisi homman hoitaa, kun mielensäpahoittajat eivät halua nähdä, kun joku imettää?
Olin kerran vaihtamassa vauvalle vaippaa tällaisessa tilassa, kun joku alkoi potkia ovea. En voinut vauvaa jättää yksikseen pöydälle kysyäkseni, mikä on hätänä, joten puin vauvan ja menin sitten avaamaan oven. Vanha hyvinkin liikuntakykyinen äijä karjui oven takana, kuinka ihmisten on päästävä kuselle. Ärähdin takaisin jotain julkaisukelvotonta, jolloin äijä hävisi lähellä olevaan vessaan. Että anteeksi vaan, kun oli sekin homma väärin hoidettu, enkä vaihtanut vaippaa ravintolan pöydällä.
No sinne voi jollain invalla olla kiire. Yleensä niissä on kyllä erikseen se Koppi, joten minä en pistä ovea lukkoon ollenkaan kun vaihdan vauvan vaippaa tai imetän (nopeasti). Tämä siksi, että ne invat pääsevät sinne ainoaan heille tarkoitettuun vessaan. Ei esim. pyörätuolilla noin vain mennä muualle. Imetyksenkin voi hoitaa muuallakin kuin siellä vessassa, vaikka itse suosinkin sitä vessaa yksityisyyden nimissä.
Tosin en ole minäminämamma
Joskus se huomioväri ei vain näy kunnolla, kun katsoo esim. väärästä kulmasta tai kahva tulee sen lukon eteen jotenkin tai vessa vain sijaitsee jossain hämärässä nurkassa. Tosin en minä ainakaan jää sitä ovea mitenkään renklaamaan, oletan, että se on lukossa jos ei aukea (tosin joskus sitten onkin ollut vain tiukka ovi eikä vessa olekkaan varattu, ehkä tämän vuoksi jotku tempoo vähän pidempään jo alkuunsa?).
Itse muuten huudan sieltä pöntöltä, että "varattu", jos joku koittaa saada ovea auki.
Vessan ovia ei rämpytetä!
T: A-ryhmä.
Mä istuin työpaikalla vessassa kun joku tuli rynkyttämään ovea. Jotenkin vaistomaisesti huudahdin että ÄITI TULEE IHAN KOHTA! Kuului vaimeaa hihitystä ja kun avasin oven niin siellä ei ollut enää ketään.
Vierailija kirjoitti:
Myös kun sovituskopin verho on kiinni, se on varattu. Olin yks päivä sovittamassa rintsikoita ja sopivasti tissit paljaana, kun joku mummo kurkkas sinne sovituskoppiin.
Kaverillani on tapana kurkkailla sovituskoppeihin, kun sinne on mennyt kaunis nainen. Hän odottaa hetken olevan hyvä, kurkkaa ja pyytää anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä istuin työpaikalla vessassa kun joku tuli rynkyttämään ovea. Jotenkin vaistomaisesti huudahdin että ÄITI TULEE IHAN KOHTA! Kuului vaimeaa hihitystä ja kun avasin oven niin siellä ei ollut enää ketään.
Antaisin tälle kymmenen peukkua. Ei tullut nukkumisesta mitään, kun viime yönä ajattelin tätä vastausta ja hihitin ääneen.
Valitettavasti ap maailmassa on erittäin paljon ihmisiä, joiden ne 2-3 aivosolua on täysin varattu omia välttämättömiä tarpeita varten eikä yli jää mitään.
Jos lastenhoitohuone ja invavessa on samassa tilassa, siellä saa myös imettää. Kerrohan, missä muualla sitten voisi homman hoitaa, kun mielensäpahoittajat eivät halua nähdä, kun joku imettää?
Olin kerran vaihtamassa vauvalle vaippaa tällaisessa tilassa, kun joku alkoi potkia ovea. En voinut vauvaa jättää yksikseen pöydälle kysyäkseni, mikä on hätänä, joten puin vauvan ja menin sitten avaamaan oven. Vanha hyvinkin liikuntakykyinen äijä karjui oven takana, kuinka ihmisten on päästävä kuselle. Ärähdin takaisin jotain julkaisukelvotonta, jolloin äijä hävisi lähellä olevaan vessaan. Että anteeksi vaan, kun oli sekin homma väärin hoidettu, enkä vaihtanut vaippaa ravintolan pöydällä.