Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesittekö, vessan oven lukossa on se punainen merkki ihan tarkoituksella!

Vierailija
10.07.2021 |

Kyllä! Se kertoo, että vessa on varattu. Silloin on ihan turha tulla ränkyttämään sitä vessan ovenkahvaa.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä väliä, kun se ovi on lukossa. Miksi tuollainen ärsyttää ylipäätänsä, onko huonot hermot? 

Vierailija
22/54 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkaan yleensä kirveellä reiän keskelle ovea ja huutelen että täällä olen t: Joni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös kun sovituskopin verho on kiinni, se on varattu. Olin yks päivä sovittamassa rintsikoita ja sopivasti tissit paljaana, kun joku mummo kurkkas sinne sovituskoppiin.

Vierailija
24/54 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo lukossa olevan vessan oven ränkyttäjät ovat todellakin raivostuttavia, aaarrggh! Varmaan joku lopettaa kusemisen tai paskantamisen sillä samalla sekunnilla ja tulee ulos, kun joku sitä kahvaa ränkyttää.

Miksi ärsyttää? Jatkaa vaan asiaansa. Ovihan on lukossa.

Vierailija
25/54 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös kun sovituskopin verho on kiinni, se on varattu. Olin yks päivä sovittamassa rintsikoita ja sopivasti tissit paljaana, kun joku mummo kurkkas sinne sovituskoppiin.

Niin? Kai se mummo on tissejä nähnyt.

Vierailija
26/54 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ränkytän mitä ränkytän!!

Vierailija
27/54 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en tajua miten niin moni työkaveri töissä tulee nykimään sitä ovea vaikka lukko näyttää punaista. Eikö moni aikuinen oikeasti tajua että se väri on siinä merkiksi että lukossa ja varattu?

Vierailija
28/54 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kohdallesi osuu vain OCD-ränkyttelijöitä :D

Vierailija
29/54 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi VITUNHIRVEETÄ!

Vierailija
30/54 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät muuten jätä sitä verhoa auki lähtiessään. Yleensä tsekkaan alakautta näkyykö jalkoja kopissa ja monesti kukaan ei ole ollut kopissa vaikka verhot kiinni. 

Vierailija
31/54 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ajatellut että noilla rämpyttäjillä on vaan alhainen ÄO eikä ne sille mitään voi

Vierailija
32/54 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vetää sen verhon perässään kiinni. Siksi yritän kurkkia näkyykö kopissa liikettä tai kenkiä. Kun en halua yllättää ketään housut kintuissa. Jätän myös omat kengät pilkistämään tästä syystä. Sovitan siis yleensä housuja.

Vierailija
33/54 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos sovittaja ei halua mummon näkevän juuri hänen tissejään?

Vierailija
34/54 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kamalaa, kun joku ränkyttää vesan ovea. Tarvitset hoitoa jos tuo saa veresi kiehumaan.

Vierailija
35/54 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin hesalaisille se tarkoittaa että nyt pitää roikkua kahvassa ja hakata ovea.

Vierailija
36/54 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama vaikka olis nähnyt miljoonat tissit, tarviiko silti minun tissejä tulla kurkkimaan.

Vierailija
37/54 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vetää sen verhon perässään kiinni. Siksi yritän kurkkia näkyykö kopissa liikettä tai kenkiä. Kun en halua yllättää ketään housut kintuissa. Jätän myös omat kengät pilkistämään tästä syystä. Sovitan siis yleensä housuja.

Kiitos. Tuo helpottaa, kun näkee ne kengät, ja itse teen samoin. 

Terveisin se, joka vilkuilee verhojen alle. 

Vierailija
38/54 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aina odotan, että joku menee vessaan ja lukitsee oven. Sitten ehkä puolen minuutin kuluttua ulostamisen alettua menen rynkyttämään ovea.

Vierailija
39/54 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, kokeilin kahvaa vahingossa. Olin vähän ajatuksissani enkä nyt vaan jotenkin huomannut tulosuunnastani että se pikkuinen ruutu on punainen.

Vierailija
40/54 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eikö ne nää sitä punaista siinä? 🧐

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi