Olen kateellinen miesystäväni exälle
Tämä exä on todella sosiaalinen tapaus ja hänellä on pitkälti samat kaverit kuin miehelläni. Minä taas olen ujompi tutustumaan uusiin ihmisiin ja minulla ei ole miehen kanssa yhteisiä ystäviä. Tämä exä myös asui miehen luona, ainakin tavallaan kun hänellä oli avain miehen luokse ja tavaroita siellä. Minulla ei ole miehen luokse avainta vaikka ollaan oltu yhdessä yli vuosi, kun taas tämän exän kanssa seurustelivat vain noin puoli vuotta, ja jo siinä ajassa oli avain. Joskus riitamme aikana mies myös sanoi, että exä ei hänelle mistään suuttunut eivätkä he riidelleet.. Vaikutti siis olevan kaikin puolin täydellistä..
Käyn joka päivä katsomassa tämän exän kuvia somessa, ja mietin vaan että en voi koskaan olla yhtä hyvä kuin tämä exä. En siis vain saa häntä mielestäni. Kuulostaa varmaan ihan hullulta, ja eihän tämä kovin normaalia ole, mutta en vain saa tätä kateellisuutta pois. Mitä pitäisi tehdä?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen on syy miksi mies ei ole enää exän kanssa. Mietippä sitä ja lakkaa ajattelemasta exää.
Silti mies aina on vaan puhunut exästään miten hienoa heillä oli (jos olen jotain kysynyt), koskaan ei ole sanonut heidän suhteestaan mitään negatiivista..
- Ap
Miksi kyselet exästä ja toivot miehesi haukkuvan häntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen on syy miksi mies ei ole enää exän kanssa. Mietippä sitä ja lakkaa ajattelemasta exää.
Silti mies aina on vaan puhunut exästään miten hienoa heillä oli (jos olen jotain kysynyt), koskaan ei ole sanonut heidän suhteestaan mitään negatiivista..
- Ap
No en toivo haukkuvan, mutta ihmetyttää miksi mies ei ole samalla tavalla minun kanssa kuin oli exän kanssa, esim. tuo avaimen antaminen.. Mies myös kertoi miten he näkivät myös toistensa kavereita, mutta me nähdään miehen kanssa aina kahdestaan.. jne.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ap
No en toivo haukkuvan, mutta ihmetyttää miksi mies ei ole samalla tavalla minun kanssa kuin oli exän kanssa, esim. tuo avaimen antaminen.. Mies myös kertoi miten he näkivät myös toistensa kavereita, mutta me nähdään miehen kanssa aina kahdestaan.. jne.
- Ap
Kuinka kauan mies seurusteli exän kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ja haluan selventää että ei mies ala oma-aloitteisesti exää kehumaan, mutta jos esim kyselen että riitelivätkö miten usein, viettivätkö miten paljon aikaa yhdessä jne, niin silloin mies aina vastaa pelkkää positiivista kerrottavaa.
- Ap
Ryhdistäydy. Olet niin epävarma, että mies ei kauaa tuollaista jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ap
- Ap
Kuinka kauan mies seurusteli exän kanssa?
Puoli vuotta korkeintaan, ei varmaan sitäkään.
- Ap
Ex oli kuulema samana iltana myös soittanut miehen ystävälle ja pyytänyt häntä kuskiksi, joten luulen että samoissa aikeissa oli soittanut miehelleni.
- Ap