on tämä helle kamalaa
Ei jaksa muuta kuin istua laiskanlinnassa puhaltimen puhaltaessa alastomaan vartaloon.
Kommentit (67)
Kyllä kotona pärjää mutta eilen kävin raskaassa varustuksessa kovalla lenkillä ja levähdin hetken paahteisella puistonpenkillä niin kyllä hetken tuntui että siihen sulaa.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta niin ei ole kuuma
Tämä, viime kesänä painoin 15kg enemmän ja oli kokoajan kuuma ja hiki, tänä kesänä ei ollenkaan.
Stadissa oli jopa miellyttävää kun siellä kävi tuuli. Takaisin kun tulin lähiöön niin tänne läkähtyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä, viime kesänä painoin 15kg enemmän ja oli kokoajan kuuma ja hiki, tänä kesänä ei ollenkaan.
Muutamassa vuodessa -20kg eikä ole hiki, aika mukavaa.
Mulla vaihdettiin lääkitystä (verenpainelääke ja nukahtamislääke) ja nyt voin paljon paremmin.
Parvekkeeton neukkukuutio, ikkunat etelään. Ei kaikkein kysytyin asunto tällä hetkellä.
Voi hyvät hyssykät. Todella tyhmää on mennä helteellä lenkille. Suomessa on siihen harrastukseen ihan riittävästi vilpoisia päiviä.
Ja sinä ap joka olet siinä lepotuolissa , mene viileään suihkuun .
Kyllä mä ainakin hikoilen vaikka olen normaalipainoinen.
Ja taas nalkutetaan väärälle puulle. Satettomuushan tilanteesta kamaalan tekee, ei lämpö. Sadetta tarvittis lähinä kasvit. Jos vain sadetta puottelisi niin ruokakasveille tekisi hyvän se
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvät hyssykät. Todella tyhmää on mennä helteellä lenkille. Suomessa on siihen harrastukseen ihan riittävästi vilpoisia päiviä.
Ja sinä ap joka olet siinä lepotuolissa , mene viileään suihkuun .
Jos kuntoa riittää niin ei todellakaan ole tyhmää lenkkeillä säällä kuin säällä. Ei sää ole este lenkkeilylle.
Lenkkeileehän ne kuumissa maissakin. Miten Suomen joku +25 astetta estäisi lenkkeilyn?
Ihan karseeta. Onneks on ilmanviilennin. Luulen kuolevani tähän mutta mulla onkin perussairauksia. Hyi yök! Vihaan tätä.
Tykkään kun naiset vähissä vaatteissa 🤗
M36
Ihanaa, tämä lämpö on ihanaa! Miettikää marraskuuta te valittajat.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kun naiset vähissä vaatteissa 🤗
M36
kelit helteisimmillään, helit kelteisimmillään
Vierailija kirjoitti:
Parvekkeeton neukkukuutio, ikkunat etelään. Ei kaikkein kysytyin asunto tällä hetkellä.
Sama täällä. Tosin tässä kämpässä on onneksi vielä vasta n. 24 astetta, mutta helteen jatkuessa tulee nousemaan lähelle 30...
Mikä helle, yöllä +8 ja päivällä hetken auringossa +24.....riittäisihän sekin, jos ei tuulisi.