Miksi kauppakeskus Jumbon Mangon työntekijät
Eivät käytä maskeja tai edes visiirejä? Nuoria tyttöjä kaupassa töissä 4 eikä yhdelläkään maskia.
Kommentit (29)
Kysäise heiltä, laita nauhalle ja lähetä tiedosto esimiehelle. Johdolle ei varmasti ole mitään asiallisia kysymyksiä vastaan, joista on todiste eikä heillä ole mitään salattava.
Olisihan se hassua jos joku ilmoittaisi jumboon että vauvapalstalla puhutaan että Mangossa ei myyjät käytä maskeja.
Myyjät eivät ole hyvännäköisiä. Tavallisia nuoria tyttöjä.
Mitä pottua te täällä känisette jostain myyjien maskeista!??! Itse en ole pitänyt kertaakaan maskia ja päivittäin olen asiakaspalvelussa. KUN EI MEILLÄ OLE MIKÄÄN MASKIPAKKO! Jos on valittamista, valittakaa sinne liikkeeseen älkääkä tänne ruikuttako itkuisia mussutuksianne. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Olen menossa käymään tänään jumbossa ja käynkin samalla Mangon kautta sanomassa pari valittua sanaa.. tulen illalla tänne kertomaan miten meni.
Tulepa samalla tänne meidänkin putiikkiin nillittämään niin voitkin siirtyä velliruokien syöjäksi samantien.
Tuohtunut kauppamies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen menossa käymään tänään jumbossa ja käynkin samalla Mangon kautta sanomassa pari valittua sanaa.. tulen illalla tänne kertomaan miten meni.
Tulepa samalla tänne meidänkin putiikkiin nillittämään niin voitkin siirtyä velliruokien syöjäksi samantien.
Mikä ettei, mutta unohdit kertoa missä tämän teidän "putiikki" on :)