Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kauppakeskus Jumbon Mangon työntekijät

Vierailija
10.07.2021 |

Eivät käytä maskeja tai edes visiirejä? Nuoria tyttöjä kaupassa töissä 4 eikä yhdelläkään maskia.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa käymään tänään jumbossa ja käynkin samalla Mangon kautta sanomassa pari valittua sanaa.. tulen illalla tänne kertomaan miten meni.

Vierailija
22/29 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysäise heiltä, laita nauhalle ja lähetä tiedosto esimiehelle. Johdolle ei varmasti ole mitään asiallisia kysymyksiä vastaan, joista on todiste eikä heillä ole mitään salattava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu mankoon

Vierailija
24/29 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko myyjät hyvännäköisiä?

Vierailija
25/29 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se hassua jos joku ilmoittaisi jumboon että vauvapalstalla puhutaan että Mangossa ei myyjät käytä maskeja.

Vierailija
26/29 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjät eivät ole hyvännäköisiä. Tavallisia nuoria tyttöjä.

Vierailija
27/29 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pottua te täällä känisette jostain myyjien maskeista!??! Itse en ole pitänyt kertaakaan maskia ja päivittäin olen asiakaspalvelussa. KUN EI MEILLÄ OLE MIKÄÄN MASKIPAKKO! Jos on valittamista, valittakaa sinne liikkeeseen älkääkä tänne ruikuttako itkuisia mussutuksianne. Kiitos!

Vierailija
28/29 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen menossa käymään tänään jumbossa ja käynkin samalla Mangon kautta sanomassa pari valittua sanaa.. tulen illalla tänne kertomaan miten meni.

Tulepa samalla tänne meidänkin putiikkiin nillittämään niin voitkin siirtyä velliruokien syöjäksi samantien.

Vierailija
29/29 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohtunut kauppamies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulepa samalla tänne meidänkin putiikkiin nillittämään niin voitkin siirtyä velliruokien syöjäksi samantien.

Mikä ettei, mutta unohdit kertoa missä tämän teidän "putiikki" on :)