Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis onko teillä hellevaatteita? Minulla ei oikein ole, ja nyt olen pulassa

Vierailija
10.07.2021 |

Ei Suomen kesään ole tullut ostettua hellevaatteita. Menen farkuissa ja teepaidassa. Nyt kuitenkin tuntuu kotonakin todella tukalalta. Jotkut ohuet kotisortsit olisivat poikaa.

Onko teillä valmiiksi hellevaatteita kaapista ottaa?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on useita pellava-, viskoosi- ja puuvillamekkoja, sillä kuljen mekoissa kaikki vuodenajat. Kesällä ne ovat ihanan viileitä, ja talvella käytän paksujen sukkahousujen ja neuletakkien kanssa.

Vierailija
22/34 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ole kuin vain muutama ohuempi vaate. Sortseja esim. ei ole ollenkaan.

Nyt olen tilaillut. Ennen ei tarvinnut kun helle kesti niin vähän aikaa yleensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On useita mekkoja, ei ole ollut yhtäkään kesää jolloin niitä ei olisi tarvinnut.

Vierailija
24/34 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne samat kuin viimeisen kymmenen vuotta. Niin vähän käyttää vuosittain, etteivät millään kulu.

Vierailija
25/34 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä mutta kaipasin hieman uusia, joten menin h&m ja ostin. Mikä tässä on niin vaikeaa?

Esim. 3 mekkoa ja shortsit riittänee jo kesän helteille jos et omista mitään. Muista ostaa jotkut matalavartiset sukat että pystyt pitämään kenkiä lyhyiden helmojen kanssa.

Vierailija
26/34 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cellbesillä nyt hellemekkoja alle 15€/kpl, useammassa kuosissa. Itse ostin pallokuosisen, ja tykkään tosi paljon.

Voisiko alapuekuttaja ilmoittautua ja kertoa mikä tässä oli vialla?

Vierailija
27/34 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amazon.de in english on paljon paremmat valikoimat kauniita kesävaatteita, sandaaleita jne. jos pystyy joitain tuotteita ostamaan sovittamatta ja asioimaan englanniksi/saksaksi tilatessa. pluskokoja olen löytänyt 5XL asti naisten vaatteissa, vastannee 50-52?

Pellavasta, silkistä joutuu pulittamaan suunnileen sen mitä täällä hiostavista tekokuituvaatteista.

Jos tilaa, kannatta katsoa toimittaja, onko jostain Kiinasta vai Euroopasta.

Vierailija
28/34 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärkkäisen verkkokaupas oli kivoja kesämekkoja (luonnonmateriaali ei liaan pitkiä kuten henneksen) tarjouksel, tilasin ja tuli noin 3 päiväs matkahuollol.

kirppiksiltä esim. seurakuntien hyväntekeväisyys, oon ostanu topppeja ja hameita. mulla oli ennestään kesävaatteita, mut tän helle jakson takia pakko ostaa lisää kun hikoilee niin paljon, et kaikki kivoimmat kesämekot aina pyykis.

tosiaan jos ja kun helteet tulee kesäsin täytyy ostella kesävaatteita enemmän.

tokmannil kans on ihan ok halpoja kesämekkoja välil.

Vierailija
29/34 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pitää ihoa suojata tai on selluliitit ja allit, niin hyvä toimiva keino on esim. mekko jossa ei hihoja ja päälle paitapusero auki, niin et ilmavuus toimii, ei näytä pahalta kun on esim. valkoinen paitapusero yksivärisen mekon päällä auki jakkuna.

toinen keino liian avo aukkoisiin mekkoihin on ostaa ohuita huiveja ja peittää kaula aukko kival huivil tai sit ostaa kankaanpala sopivaa väria ja ommella se lisäpalaks kaulaaukkoon jos on tuunaus taitoja. myös isot korus toimii.

modest style youtube kivoja vinkkejä esim.aurinko ihottumaislle ihmisille.

Vierailija
30/34 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos pitää ihoa suojata tai on selluliitit ja allit, niin hyvä toimiva keino on esim. mekko jossa ei hihoja ja päälle paitapusero auki, niin et ilmavuus toimii, ei näytä pahalta kun on esim. valkoinen paitapusero yksivärisen mekon päällä auki jakkuna.

toinen keino liian avo aukkoisiin mekkoihin on ostaa ohuita huiveja ja peittää kaula aukko kival huivil tai sit ostaa kankaanpala sopivaa väria ja ommella se lisäpalaks kaulaaukkoon jos on tuunaus taitoja. myös isot korus toimii.

modest style youtube kivoja vinkkejä esim.aurinko ihottumaislle ihmisille.

Kolma vaihtoehto on, että antaa niiden allien olla. Kyllä minusta näkee ilman jotain pressuakin, että en ole mikään fitness-harrastaja vaan tavallinen keski-ikäinen akka, jolla on tuhdit kintut ja ei-kiinteät käsivarret. Vyötäröä mieluiten korostan, kun sellainen on, mutta muuten annan olla.

Vierailija
31/34 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pitänyt ostaa, siitäkin syystä että on raskaana. Mekkoja olen ostanut ja pyöräilyshortseja sinne alle laitettavaksi. Lapsille on myös täytynyt ostaa lisää hellevaatteita. Yleensä on pärjännyt pienemmällä määrällä, mutta nyt on niin pitkä helleputki, että pakko olla enemmän kun osa on aina pesussa.

Vierailija
32/34 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
33/34 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki hyvä ihminen vaaleita ja kevyitä kesävaatteita. Musta paita on huomattavasti kuumempi aurikoisella terassilla kuin valkoinen!

Vierailija
34/34 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on.

Ajattomia ja yleensä hankittu maasta, missä niitä tarvitaan. Ei paljon käyttöä Suomessa - riippuen kesästä. Mutta nyt on!