Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairastuin syöpään, tuli ero ja miehellä on jo uusi...

Vierailija
10.07.2021 |

Päädyttiin miehen kanssa lähtemään eri teille muutamia viikkoja sitten. Suhteessamme oli jo pidempään ollut haastetta eroavaisuuksistamme johtuen. Koin, että miehelle sopii joku muu, johon hän alusta lähtien olisi hullaantunut.
Sattumalta vilkaisin eilen miehen profiilia ja huomasin siellä uuden naisen. Klikkasin naisen profiiliin ja näin kaikki ne sydämet joita mies oli hänelle kuviin ja kommentteihin laittanut.
Olen tavallaan onnellinen, että mies on löytänyt uuden, josta näyttää jälleen pitävänsä paljon.
Mutta olen myös surullinen, koska mies ei koskaan halunnut somessa antaa minulle omasta tahdosta sydäntä. Hän raivostui minulle, kun asiasta suhteen alussa mainitsin ja huusi tapa itsesi. Näin jälkeenpäin mietittynä olin todella tyhmä jäädessäni suhteeseen. Niin pieni ja niin merkityksetön asia, mutta niin merkityksellinen.

Tuntuu ettei yhteiset vuodet merkinneet mitään. Minut unohdettiin heti eron tultua. Olen aina rakastanut niitä paria miestä, jonka kanssa olen ollut ja ero on tullut hyvässä hengessä ja olen auttanut siellä missä voin.
Tuntuu pahalta, että nyt minut heitettiin kuolemaan syöpään välinpitämättömästi. Viimeiseen asti mies kyllä räksytti kuinka viriili mies tarvitsee seksiä. Syöpäleikkauksesta oli kulunut pari päivää, niin hänelle tärkeintä oli hänen tyydytys. Useaan kertaan keväällä sanoin olevani kuoleman väsynyt ja hän silti jatkoi taukoamatta vainoamistani.
Kertaakaan hän ei kysynyt voiko olla avuksi, jertaakaan hän ei sanonut, että hän haluaa olla avuksi.

Miten pitää mieli positiivisena, vaikka elämä yrittää nyt kampittaa kaikin keinoin?
Sisimmässäni kytee ajatus etten selviä. Se on tullut sinne viime vuosien tapahtumien jälkeen, kun olen kokenut, että nyt ei voi enää pahemmaksi mennä ja tilanne on mennyt pahemmaksi.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
2/30 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule nyt keskityt omaan elämään. Somesydämet ei ole elämää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, sullehan kävi hyvin, kun pääsit noin itsekkäästä ja ällöttävästä miehestä? Keskity hoitamaan itseäsi. Toivon, että löydät monin tavoin paremman! Paranemisia myös!

Vierailija
4/30 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että totta kai tärkeää kokea kipu ja surra suru, mikä tuosta tulee. Jotkut miehet vaan on ihan hirveitä.

Vierailija
5/30 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulje ne somekanavat.

Vierailija
6/30 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala mies. Onneksi pääsit eroon moisesta. Varmasti silti satuttaa, kun on erityisen haavoittuvassa tilassa. Toivottavasti sinulla on välittäviä läheisiä ympärillä. Toivon sinulle voimia ja paranemista!

Vierailija
7/30 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alun huuma kyllä haihtuu mieheltä ja edessä on arki uuden naisen kanssa. Huomaa, ettei se niin kummoista olekaan, eikä enää tule sydämiä postauksia.

Hyvä vain, että sait energiasyöpön ulos elämästäsi! Paljon voimia sinulle, keskity nyt itseesi ja toipumiseen, niin edessäsi on uusi sinä ja uusi ihana elämä!

Vierailija
8/30 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että totta kai tärkeää kokea kipu ja surra suru, mikä tuosta tulee. Jotkut miehet vaan on ihan hirveitä.

Anteeksi nyt vaan, mutta jotkut ihmiset on hirveitä. Ihminen nyt vaan sattuu olemaan sukupuoleltaan, joko mies tai nainen.

Vierailija
9/30 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäsi kuulostaa aika narsistiselta. Ne sydämet loppuu kun suhde pääsee 3-4kk ikään ja sitten se nainen saa ihan saman kohtelun kuin sinäkin. 

Vierailija
10/30 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi olikaan tyhmempi käyttäytyvä vai sen mahdollistava? Ei naiset mitään lapsen tasolle typistettyjä viattomia uhreja ole.

Vierailija
11/30 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt vaan, mutta jotkut ihmiset on hirveitä. Ihminen nyt vaan sattuu olemaan sukupuoleltaan, joko mies tai nainen.

Olet aivan oikeassa. Ketjussa nyt kuitenkin puhutaan miehestä, joten en alkanut saivartelemaan.

Vierailija
12/30 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alun huuma kyllä haihtuu mieheltä ja edessä on arki uuden naisen kanssa. Huomaa, ettei se niin kummoista olekaan, eikä enää tule sydämiä postauksia.

Hyvä vain, että sait energiasyöpön ulos elämästäsi! Paljon voimia sinulle, keskity nyt itseesi ja toipumiseen, niin edessäsi on uusi sinä ja uusi ihana elämä!

Ihminen voi myös muuttua kun rinnalla on se oikea ihminen.

Vierailija
13/30 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuitteko yhdessä? Eli jäikö kotiisikin tyhjä tila? Minkä ikäinen olet?

Keskity itseesi. Hakeudu esim. Syöpäsäätiön vertaistuen piiriin ( löytyy netistä tiedot).

Puhu ystävien kanssa, mutta älä uuvuta heitä.

Ulkoile, kävele - jos vointi sallii.

Vierailija
14/30 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤎

Vierailija
15/30 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen voi myös muuttua kun rinnalla on se oikea ihminen.

Jos ihmisen perusluonne on toisen ihmisen kunnioittamiseen kykenemätön kusipää niin se on ja pysyy.  Se ei muutu. 

Vierailija
16/30 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalalta tyypiltä kuulostaa. Uskon, että voit paljon paremmin ilman häntä.

Vierailija
17/30 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet aivan oikeassa. Ketjussa nyt kuitenkin puhutaan miehestä, joten en alkanut saivartelemaan.

Tässä on nyt tarina esitettynä yhden osapuolen lasien läpi katsottuna, joten unohdetaan nyt heti alkuun se muiden ”haukkuminen” ja koetaan neuvoja aloittajaa miten hän löytää sitä positiivista tukea elämäänsä. Sehän aloituksen motiivi oli?

Vierailija
18/30 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä syöpä sulla on?

Vierailija
19/30 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten pitää mieli positiivisena, vaikka elämä yrittää nyt kampittaa kaikin keinoin?"

Anteeksi, mutta sanon nyt suoraan: elämä ei kampita, vaan sinä itse. Sinä itse valitsit päivä toisensa jälkeen pysyä suhteessa jossa sinua kohdellaan kuin p*skaa. Sinä itse, aikuinen ihminen, valitsit sen. Joka päivä.

Jos et opi ottamaan itse vastuuta valinnoistasi, jatkat itsesi kampittamista ikuisesti. Sairaudet ovat eri asia, niihin ei voi vaikuttaa, mutta lähes kaikkeen muuhun voi. Elämä heittää jokaisen tielle yllättäviä asioita, osa negatiivisia ja osa positiivisia, mutta itse valitset mihin niistä tartut ja miten niihin reagoit.

Vierailija
20/30 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdutukseksi voin sanoa, että Suomessa on maailman parhaiden maiden tasoa oleva syöpähoito, ja rauhallinen ympäristö ja tilaa itselle on parempi parantumisen ja jaksamisen kannalta kuin häiriöksi oleva ikävä mies. Ja se, että tyhminkin mies oppii jotain suhteesta ja vie oppinsa seuraavaan suhteeseen, eli osoittaa tunteitaan niinkin sulokkaalla tavalla kuten tykkäämällä kuvista :D

Minun exäni soitti ja kertoi ostavansa vain 100€ kukka-asetelmia uudelle naiselleen kun olin antanut meidän suhteen aikana palautetta, että lopeta näiden pakollisten muutaman euron saintpaulioiden ostaminen minulle, olen mieluummin ilman. Toisaalta hän valitti minulle miksen koskaan hänen aikanaan pukeutunut noin kuin nyt pukeuduin. Nuo ovat pieniä asioita, exäni on exä syystä.

Vältä katkeruutta, se syö sinua, ei haittaa exää. Olisit ansainnut paremman miehen niin toivotaan, että nyt kun sinulla on tilaa elämässäsi niin kohtaat jossain vaiheessa mukavan miehen. Keskity siihen mikä elämässäsi on hyvin ja rakasta itseäsi juuri niin kuin toivot tulla rakastetuksi. Tee mukavia asioita. Luo uusia muistoja sen sijaan, että jäät vanhoihin, ikävämpiin muistoihin.

Nauti elämästäsi koska se on meillä kaikilla niin lyhyt. Kaikkea hyvää sinulle, et ole yksin kokemuksiesi kanssa ja aika parantaa niin monin tavoin. Et halua vuoden päästä huomata, että käytit turhaa energiaa ja aikaa jonkun täysin turhan mäntin luonteen ja käytöksen pohtimiseen. Elä oma elämäsi mahdollisimman hyvin ja sinulle sopivalla tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä