Paras urheilulaji polttaa selluliitit reisistä?
Näin eilen aivan ihanat virheettömät reidet jollain yli 30-vuotiaalla shortsinaisella kaupassa. Olen itsekin hoikka, mutta reisissä selluliittia. Millä saan ne pois? Onko totta, että pyöräily olis hyvä tähän?
Kommentit (17)
Itsekin tein saman havainnon keskiviikkona Särkänniemessä. Oli kyllä harvinaisen sileät ja kauniit jalat kyseisellä naisella.
Uiminen ja painonnosto? Olen uinut vuosia enkä osaa kyllä kuvitella miten se vois olla paras? Myös salilla olen käynyt vuosia, ei ollut se juttu. Kiitos kuitenkin.
Geeniterapia. Vaihdatat geenisi parempiin.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin tein saman havainnon keskiviikkona Särkänniemessä. Oli kyllä harvinaisen sileät ja kauniit jalat kyseisellä naisella.
Ja ei yhtään tatuointia.
Itsellä oli kiinteät reidet, kun harrastin maastopyöräilyä. Voimaharjoittelu kyllä kiinteyttää reisiä, muttei ole mielestäni kovin tehokas selluliitin tuhoaja.
Ei se selluliitti oikein pala. Itsekin olen hoikka, mutta jalat on niin selluliittiset, etten ikinä pidä lyhyttä hametta tai shortseja. Olen harrastanut aktiivisesti juoksua. Ei vähentänyt selluliittia. Juoksin tosi paljon. Nyt seuraava kokeiluni on kasvattaa lihasta kuntosalilla. Tällä tavalla selluliitti ei ehkä näkyisi niin selvästi, vaikkei pois lähdekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ei yhtään tatuointia.
En ainakaan huomannut.
Kunnon aerobinen, esim juoksu. Selluliitti on aineenvaihdunnan häiriö, nesteet pitää saada liikkeelle. Lisäksi vähäsuolainen ja perusterveellinen ruokavalio ja unta (kortisolin takia).
Ja silti melkein kaikilla on selluliittia.
Liekinheittimellä palaa rasva oikein hyvin. Tosin siinä ihokin kärähtää, eikä siitä kaunista tule...
Kaikki mikä vahvistaa jalkojen lihaksia. Lihakset kun kasvaa niin iho kiristyy ja selluliitti katoaa 👍
Vierailija kirjoitti:
Kunnon aerobinen, esim juoksu. Selluliitti on aineenvaihdunnan häiriö, nesteet pitää saada liikkeelle. Lisäksi vähäsuolainen ja perusterveellinen ruokavalio ja unta (kortisolin takia).
Ja silti melkein kaikilla on selluliittia.
Eipä näy urheilijoilla selluliittiä.
Sellu on ihon ominaisuus, jos se on geeneissä niin ei lähde millään.
No, meikä lähtee pitkälle pyörälenkille NYT. Vasta 24 astetta ja pilvistä.. myöhemmin ei enää pysty. Kiitos vastauksista ja mukavaa päivää!
Ps. Taidan liittyä uudelleen salillekin syksyn alkaessa.
Vierailija kirjoitti:
Geeniterapia. Vaihdatat geenisi parempiin.
Tämä on ainoa tapa.
Uiminen.