Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas lakana ja petaripyykille

Vierailija
10.07.2021 |

Eikö perkele v 2021 voi olla saatavilla tarpeeksi imukykyistä tamponia yöksi??
Vaikka oli pitkä yöside lisäksi niin kivasti taas oli lorissut ohi. Onko ainoa mahdollisuus vaipat?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et laita pyyhettä lantion seudulle?

Vierailija
2/41 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita petarin päälle kosteutta kestävä suojalakana. Eipä tartte petaria pestä, jos käy vahinko. Muutenkin suojaa eritteiltä yms. Ikeassa myydään esim. tällaisia:

https://www.ikea.com/fi/fi/p/grusnarv-patjansuojus-vedenpitaevae-404620…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut mutta on rytyssä pian, ei saa pedattua reunojen alle koska parivuode. Käyn hakemassa vaippoja tänään. Ei tässä muu auta.

Vierailija
4/41 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita petarin päälle kosteutta kestävä suojalakana. Eipä tartte petaria pestä, jos käy vahinko. Muutenkin suojaa eritteiltä yms. Ikeassa myydään esim. tällaisia:

https://www.ikea.com/fi/fi/p/grusnarv-patjansuojus-vedenpitaevae-404620…

Tää vois olla avuksi.👍🏻

Vierailija
5/41 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut mutta on rytyssä pian, ei saa pedattua reunojen alle koska parivuode. Käyn hakemassa vaippoja tänään. Ei tässä muu auta.

Gynellekin kannattaa mennä. Ei ole normaalia falskata niin paljoa ettei side pidä.

Vierailija
6/41 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gynellekin kannattaa mennä. Ei ole normaalia falskata niin paljoa ettei side pidä.

Ei ollut siteessä kuin pisara, valunut persvaosta kun nukuin selällään.

Vierailija
7/41 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus luin täältä tämmösen keinon: joku kertoi pyörittävänsä vessapaperista putkilon, jonka laittaa persvakoon. Estää veren valumista persvakoa pitkin. Mä käytän kuppia ja kestosidettä, ja tuosta neuvosta viisastuneena oon alkanut runsaina vuotopäivinä (tai oikeastaan -öinä) kiskaista kestositeen persvakoon. Se on kyllä vähentänyt ohivuotoja.

Vierailija
8/41 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan on kuulemma normaalia. Vain kovasti anomalla sain e-pillerit vähentämään vuotoa. Gyne olisi halunnut määrätä kierukan, mutta sanoin, etten halua mitään ylimääräisiä osia sisääni.

Vierailija
9/41 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä joskus luin täältä tämmösen keinon: joku kertoi pyörittävänsä vessapaperista putkilon, jonka laittaa persvakoon. Estää veren valumista persvakoa pitkin. Mä käytän kuppia ja kestosidettä, ja tuosta neuvosta viisastuneena oon alkanut runsaina vuotopäivinä (tai oikeastaan -öinä) kiskaista kestositeen persvakoon. Se on kyllä vähentänyt ohivuotoja.[/quote* askartelee putkiloa wc-paperista asettaakseen sen pervakoonsa jottei sotke kuukautisverellä v 2021* 😂😂

Mutta ihan hyvä neuvo tosiaan.

Vierailija
10/41 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä neuvo, varsinkin kun nyt luin aloittajan viestin, jossa hän kertoi, että ongelmana on nimen omaan tuo persvakoa pitkin valuminen.

Vierailija
11/41 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pyyhe jalkojen väliin sillä aikaa kun nukut. Ja vaikka talouspaperia sinne persvakoon, ettei sitä kautta lirise sängylle. Ainakin minulta onnistui tuo aikanaan. Enää ei oo tarvinnut melkein 10 vuoteen, kun on tehty kohdunpoisto myoomien takia.

Vierailija
12/41 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ongelma loppui kuukupin myötä.

Vierailija
13/41 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa että onni ja autuus löytyy hormonikierukasta. Itsekin nuorena kärsinyt helvetillisistä öistä, nyt ihan ääneen nauroin tuolle vinkille pyöritellä joku putkilo persvakoon. 😂

Vierailija
14/41 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä joskus luin täältä tämmösen keinon: joku kertoi pyörittävänsä vessapaperista putkilon, jonka laittaa persvakoon. Estää veren valumista persvakoa pitkin. Mä käytän kuppia ja kestosidettä, ja tuosta neuvosta viisastuneena oon alkanut runsaina vuotopäivinä (tai oikeastaan -öinä) kiskaista kestositeen persvakoon. Se on kyllä vähentänyt ohivuotoja.[/quote* askartelee putkiloa wc-paperista asettaakseen sen pervakoonsa jottei sotke kuukautisverellä v 2021* 😂😂

Sullahan on tamponeja, et tarvitse mitään wc-paperivirityksiä. Yksi tamponi sisään, toinen persvakoon ja kolmas vielä siihen huulille emättimen suulle. Sulla tulvii, kuten mullakin aikoinaan, joten sun täytyy tehdä suojavalli😁

Vierailija
15/41 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso pikkuhousunsuoja pikkarien takapuoleen.

Vierailija
16/41 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hyviä vinkkejä😀 ensi yönä siis askarellut rullat / tamponit persvaossa ja etupuolella, tamponi sisuksisa ja yöside housuissa käyn taistoon maaten pyyhkeen päällä ja yksi pyyhe jalkovälissä.

Vierailija
17/41 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vei kierukka nuo ongelmat kokonaan. Mikä helpotus.

Vierailija
18/41 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sullahan on tamponeja, et tarvitse mitään wc-paperivirityksiä. Yksi tamponi sisään, toinen persvakoon ja kolmas vielä siihen huulille emättimen suulle. Sulla tulvii, kuten mullakin aikoinaan, joten sun täytyy tehdä suojavalli😁

Suojavallipa hyvinkin, heh heh...

Kyllä on hauskaa näin postmenopaussissa lukea näitä hupijuttuja, kun itse ei enää tarvitse kärsiä suojista eikä valleista, vaan voi olla villi ja vapaa, joten odottakaahan vaan vielä se onni tulee omallekin kohdalle...

Vierailija
19/41 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä hyviä vinkkejä😀 ensi yönä siis askarellut rullat / tamponit persvaossa ja etupuolella, tamponi sisuksisa ja yöside housuissa käyn taistoon maaten pyyhkeen päällä ja yksi pyyhe jalkovälissä.

Voi sinua... toivottavasti saat nukuttua. <3

Vierailija
20/41 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan pahimpina öinä yösiteen lisäksi vielä pari pikkuhousunsuojaa silleen poikittain sen yösiteen perään. Ei oo enää pitkään aikaan päässy veri lakanoihin asti.