Mies ei suuttunut, kun petin häntä
Mies petti minua pari kesää sitten ja on lähetellyt naisten kanssa viestejä vuosien varrella. Nyt tilanne meillä hyvä, ollaan onnellisia ja asiat selvitetty (mikä helvetti meillä olikaan).
Ja nyt petin häntä. Ja sanoin asiasta lähes välittömästi kasvotusten. Miehen reaktio oli hymyä, hieman naurua ja ihmettelemistä. Ja halusi mua.
Aktin jälkeen ajatteli, että olikohab tää nyt tässä. Ja tänä aamuna halusi taas mua ja sanoi että kyllä me yhdessö ollaan.
Olen ihan rikki ja paska. Mutta ihmettelen miestäni. Mikä tuollainen reaktio muka on?
Kommentit (45)
Ja ikinä en ole aiemmin miestäni pettänyt enkä halua ikinä enää tuollaista tehdäkään. En olisi itse itsestäni uskonut- varsinkin kun miehen pettäminen teki itsetuntoon sen verran kovat kolhut ja parisuhde oli aivan hirveää yhteen aikaan.
Nyt mennyt vaan niin hemmetin hyvin. Ja tuntuu että vaaransin tämän. Että mies luulee pettämisen olevan jatkossa ok (eihän hän tietenkään näin sanonut kun kysyin)
Jos sitä ei vaan kiinnosta asia. Voi olla yhdessä ilman mitään isoja tunteitakin.
Olette kummatkin syyllistyneet huoruuden syntiin. Katukaa tai joudutte tuliseen järveen.
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
Ja yksi asia vielä. Meidän välinen seksi on ollut aina todella ihanaa, jotain ihan mieletöntä. Vaikka muuten olis paskasti mennyt niin joku ihme magneetti on toisiamme kohtaan ollut aina.
Ja korostan vielä. Meillä on mennyt nyt todella hyvin. Yhdessä yli 10vuotta ja yhteisiä lapsiakin.
Malaka kirjoitti:
Ja yksi asia vielä. Meidän välinen seksi on ollut aina todella ihanaa, jotain ihan mieletöntä. Vaikka muuten olis paskasti mennyt niin joku ihme magneetti on toisiamme kohtaan ollut aina.
Ja korostan vielä. Meillä on mennyt nyt todella hyvin. Yhdessä yli 10vuotta ja yhteisiä lapsiakin.
Itsepetos on ihana asia. Kas kun päätit tilittää tänne.
Miehen reaktio kertoo siitä, että pitää sinua nyt jännänaisena. Oot tuhma tyttö ja se kiihottaa miestäsi. Seksi tulee jatkossakin toimimaan, mutta ei tuosta luottamuksellista ja rakastavaa parisuhdetta enää saa.
Miestä varmaan nauratti, koska syullisyydentunto helpotti nyt kun olette molemmat pettäneet.
Minä olen jopa pitkään toivonut että vaimo menisi vieraisiin, voisi tehdä hyvää. Sanonutkin siitä hänelle olen. Mies 36v
Se on niitä miehiä kun kiihottuu pettävästä vaimosta. Petä lisää.
Vierailija kirjoitti:
Miehen reaktio kertoo siitä, että pitää sinua nyt jännänaisena. Oot tuhma tyttö ja se kiihottaa miestäsi. Seksi tulee jatkossakin toimimaan, mutta ei tuosta luottamuksellista ja rakastavaa parisuhdetta enää saa.
Jämämies on ilmeisesti tyytyväinen, kun puoliso käyttäytyy samalla tavalla kuin hän.
Ani kun arvaan: teillä ei taida parisuhteessa olla mitään muuta kuin toimiva seksi? Ei tuollainen ole parisuhde, vaan seksisuhde.
ja sua harmittaa, kun mies ei reagoinut samalla tavalla kuin sinä silloin aikanaan. Hän todennäköisesti hymyili siksi, että ei hän pettämistä ole lopettanut, on vaan eri muija kierroksessa ja osaa salata paremmin kuin aikaisemmin.
Erikoinen reaktio tosiaan. Olisko ollut sokissa? Viestistäsi päätellen eilen siis kerroit ja seksiä oli eilen illalla ja tänä aamuna?
Varoitus että tilanne voi vielä muuttua kun ensisokki haihtuu ja tajuaa kunnolla asian.
Miehesi on pettänyt kaiken aikaa, siitä tuo hymyilevä reaktio. Painit nyt samassa pettäjien sarjassa kuin hän.
No miehesi huokaisi helpotuksesta, se tippuri minkä hän sinuun tartutti, voidaan vierittää sinun rakastajasi piikkiin.
Se on tyytyväinen, koska sä et voi jatkossa moralisoida, jos se pettää. Tai sitten ei ole yhtään mustasukkaista tyyppiä ja näkee tuon aslkeleena kohti haluamaansa avointa suhdetta.
Se kirjoitti:
Olette kummatkin syyllistyneet huoruuden syntiin. Katukaa tai joudutte tuliseen järveen.
Ei vaan joudutte K-Supermarketin pakastimeen.
Voiko ihminen pitää rautian lehteä kädessä jos on parransänki?
Minun mielestäni seksi seksinä ei ole mikään syy lopettaa suhdetta. Jos haluaa nautinnon ja hakee sen toisaalta niin ok, kunhan kotonakin riittää sitä samaa. Itse suhtauduin myös hyvin samoin kun puolisoni kertoi tapahtuneesta, joku parin kerran pano on vaan parin kerran pano, ei sen kummempaa.