Kun olet kaikille vaan se riesa/ vihoviimeinen varavaihtoehto
Se tuntuu kurjalle,yrittänyt olla reipas,iloinen, positiivinen yms,silti ihmiset ei noteeraa eikä pyydä mihinkään tai kysy kuulumisia,sen sijaan ainoa ystävä jonka kanssa sosiaalisia kontakteja ihmiset lähestyy,tutustuu muihin, on peräti samanluonteinen kuin minä,saa helposti monta ystävää ja häntä avitetaan,autetaan,kysellään kuulumisia yms.
Näin ollut ennen kuin tutustuttiin ja sen jälkeen, ennen tutustumista,yksi kaveri ala asteella,sama homma kuin nyt, kaveria pyydetään leikkeihin,peleihin yms,itse hän ulkopuolelle,
Yläasteella sama homma: kaveria pyydetään juhliin,ryhmätöihin,keskustellaan läksyistä ja itse jää ulkopuolelle.
Olen yrittänyt kaikkeni: kysellä kuulumisia,ehdottaa tapaamisia yms ,aina löytyy vastapuolelta "syy" miks ei nyt onnistu tai pääse mihinkään, kun taas mun ainoan ystävän ei tartte edes kysyä niin ihmiset lähestyy ja kysyy juttuihin mukaan.
Ja olen tosiaan ollut iloinen ja positiivinen,reipas, mutta on ollut katkera ja paha olla pitkään ihmisten vältellessä mua,ette edes tiedä mikä vika muassa on kun en kelpaa:(
Parisuhde rintamallakin ,yhden ainoan kerran seurustellut ja jälkikäteen mies oli että ei koskaan rakastanut mua,et oli vaan mun mieliksi suhteessa. Miehille olen ilmaa.
Sanotaan ettei saa olla katkera ja jäädä vellomaan mut väkisinkin miettii mikä vika itsessä on ,kun itse yrittää kaikkensa että ihmiset lähestyisi ja tutustuisi paremmin minuun ,mutta vastapuoli on ettei vois vähempää kiinnostaa.