Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa joka ei alkaisi koskaan uusperheelliseksi?

Vierailija
09.07.2021 |

Menisi hermo ihan täysin, jos pitäisi asua jonkun toisen lapsien kanssa! Ihan sama minkä ikäisiä, aivan mahdoton ajatus!
Miten jotkut jaksaa??

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Olet kaikessa mahdollisessa ainoa laatuaan. 

Vierailija
2/86 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa, jonka mielestä nämä "olenko ainoa"-aloitukset ovat typeriä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi perheelliseksi enkä uusperheelliseksi. Mistään hinnasta.

Vierailija
4/86 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aattelin vähän samoin, koska asuin uusperheessä lapsuuteni ja äitipuoleni oli vähän hankala. 

No sitten mieheni kuoli kun olin raskaana 18-vuotiaana. Ja en tahtonutkaan elää koko eläämäni ilman puolisoa. 

No nyt meillä on 20 vuotta suhdetta takana ja lapselleni mies on hyvin tärkeä ihminen. En kadu yhtään. 

Vierailija
5/86 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se sinäkin olet täysin ainutkertainen ja ainutlaatuinen, ja varmaan omintakeinenkin, vaikka et ehkä makeinen olekaan.

Vierailija
6/86 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua minäkään.

Vierailija
7/86 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut ihmiset maailmassa ovat uusperheellisiä eli olet ainoa. 

Vierailija
8/86 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aattelin vähän samoin, koska asuin uusperheessä lapsuuteni ja äitipuoleni oli vähän hankala. 

No sitten mieheni kuoli kun olin raskaana 18-vuotiaana. Ja en tahtonutkaan elää koko eläämäni ilman puolisoa. 

No nyt meillä on 20 vuotta suhdetta takana ja lapselleni mies on hyvin tärkeä ihminen. En kadu yhtään. 

Mutta onko sulla miehen lapset siinä asumassa?

Vierailija
9/86 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenikään katsella ja kuunnella piloille hemmoteltua teiniprinsessaa😣

Vierailija
10/86 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa jonka mielestä on tyhmää lukea aloitus ja vielä vastata, jos ei ole mitään sanottavaa? Shut up!

Vierailija
11/86 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa jonka mielestä on tyhmää lukea aloitus ja vielä vastata, jos ei ole mitään sanottavaa? Shut up!

Olihan minulla sanottavaa :D Sori, mutta täällä ei kaikki pyöri sinun tahtosi mukaan. 

Vierailija
12/86 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lapsia elämääni missään muodossa. Mies, jolla on lapsia on turn-off, en lähtisi edes kahville.

Vierailija
13/86 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan minulla sanottavaa :D Sori, mutta täällä ei kaikki pyöri sinun tahtosi mukaan. 

Ei asiaan liittyen. Tee oma aloitus ja jankkaa siellä. Minä haluan haukkua uusperheitä ja kauhistella niitä kakaroita!

Elämä olisi ihan pilalla jos pitäisi toisten pentuja hyysätä. Hyi.

Vierailija
14/86 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä lähtisi uusperheeseen, jos miehen lapset asuisivat meillä täyspäiväisesti. Sen sijaan tämä ei ole hullumpaa, että käyvät vain silloin tällöin.

Vierailija
15/86 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina inhonnut lapsia, joten en todellakaan alkaisi.

Vierailija
16/86 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä lähtisi uusperheeseen, jos miehen lapset asuisivat meillä täyspäiväisesti. Sen sijaan tämä ei ole hullumpaa, että käyvät vain silloin tällöin.

No kerran vuodessa viikonloppu, se menisi. Mutta joka toinen viikonloppu, se olisi raskasta.

Vierailija
17/86 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi uusioperhe-elämään. Omat lapset voi kyllä kulkea kotonamme kuten haluaa, mutta miehen... not so much.

Vierailija
18/86 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt. Onneksi olen 50v. ja ei todellakaan tarvitse miettiä koko asiaa.

Vierailija
19/86 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Koko konsepti on täysin järjetön. Kauhulla katselen tuttavapariskuntia, kun suuri rakkaus vie, niin siinä molempien kolme aiemmasta liitosta olevaa lasta vaan vikisee. Osa näistä sopii siihen yhtälöön, osa sitten ei. Ja sitten tulee se yksi yhteinen lapsi, koska täytyyhän sen suuren rakkauden näkyä jotenkin. Jos nykyisen miehen kanssa ero tulisi, en missään nimessä lähtisi näin sekopäiseen systeemiin mukaan.

Vierailija
20/86 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aloituksen kysymys ei ole oleellinen. Ihmetystä herättää enemmänkin tämä: miksi uusperheeseen tehdään lisää lapsia, jos molemmilla on jo omia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi