Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen flirttailu häiritsee

Vierailija
09.07.2021 |

Miten oppia sietämään miehen flirttailevaa luonnetta? On siis luonteeltaan sellainen vilkkusilmä ja hyvin avoin myös naisten flirtille. Voi olla että haluaa olla vain mukava ja sen takia olen katsonut asiaa läpi sormien, mutta nyt on alkanut enemmän ahdistaa viime aikaisten tapahtumien jälkeen. Eräs nainen on selkeästi hänestä kiinnostunut ja juhannusjuhlissa drinkkien jälkeen mies ei yhtään esitellyt naisen lähentelyä, nainen istui sohvalla jalat hänen sylissään ja kiherteli, mies ei tehnyt elettäkään ottaakseen etäisyyttä. Itse olin samassa huoneessa toisella puolen tilaa, tunsin itseni todella typeräksi. Viettivät koko illan tuon naisen kanssa supisten jotain, kuulemma ei ollut mitään tärkeää. Todennäköisesti mies oli niin humalassa ettei ymmärtänyt mistään mitään siinä tilanteessa eikä jälkeenpäinkään hänen mielestään mitään ollut tapahtunut kun otin esille etten pidä tuollaisesta käytöksestä. Sellaista flirttailevaa tyyliä on ihan arkisissa tilanteissakin, mutta sitä on vaikea kuvailla. Eniten kuitenkin häiritsee tuo, että ei osaa vetää rajaa siihen jos häntä kohtaan osoitetaan kiinnostusta. Onko mulla vaan niin huono itsetunto että koen oloni tosi epäkunnioitetuksi ja typeräksi?

Kommentit (138)

Vierailija
121/138 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu koht abceelle. Käpästään veskis

Vierailija
122/138 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mies on todella sokea ja ymmärtämätön omalle käytökselleen tai sitten hän kaasuvalottaa ihan tarkoituksella ja tekee sinusta syyllisen. Eli käyttäytyy kuin mulkku ja sitten kun sinä reagoit, syy onkin sinun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/138 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Miehelle siis.

Vierailija
124/138 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katselisi sekuntiakaan tuollaista käytöstä.

Vierailija
125/138 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olisiko auttanut jos olisin videoinut tilanteita ja näyttänyt miehelle. Toisaalta hän on muutenkin sen tyyppinen arkisissakin asioissa ettei kovin helpolla myönnä virheitään.

Ap

Vierailija
126/138 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttaile itsekin. Se on pelkkä win win, koska

a) saat itse pientä itsetunnon kohotusta

b) miehesi voi tulla pikkuisen mustasukkaiseksi

c) miehesi silmät voivat avautua sopivan käytöksen rajojen suhteen

d) teidän kahden välinen suhde saa varmasti lisäkipinää pienestä "kilpailusta" ja flirtistä muiden kanssa

e) ymmärrät itsekin, ettei flirtin tarkoitus ole tehdä mitään vakavaa tai viedä hommaa sitä pidemmälle

Vierailija
127/138 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania miehiä <3

Vierailija
128/138 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni hyväntuulinen ja viaton flirtti silloin tällöin on ihan ok, mutta tuo ei kyllä todellakaan ole sitä. Kuuntele itseäsi, hommassa on jotain mätää.

Vierailija
129/138 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se ei ois sellanen mies josta useat naiset on kiinnostunu, säkään et ois kiinnostunu siitä

Tuo onihan tutkitustikkin tosi. Miehen viehättävyys naisen silmissä nousee jos muut naiset ovat tästä kiinnostuneita.

Vierailija
130/138 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen gulliotus? Jos yli 20-vuotias niin tuskinpa tapojaan muuttaa.

Gulliotus 😹 kiitos, lisään sanavarastooni!

Vierailija
131/138 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvauksen perusteella kuulostaa ihan Jannelta.

Vierailija
132/138 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran eräissä bileissä erään parin mies flirttaili muiden naisten kanssa. Nainen oli selvästi pahoillaan. Herrasmiehenä menin juttusille, ettei ilta menisi häneltä piloille. Juttu luisti mukavasti noin vartin, kunnes mies äkkäsi, että naisella on kivaa. Emme keskeyttäneet hyvin alkanutta keskustelua, mutta miehellä oli suunnattomasti vaikeuksia peitellä mustasukkaisuuttaan.

Olen nuorempana ollut tollaisen "herrasmiehen" tyttöystävä. En suosittele, ei ollut kivaa seurata sitä pelastamista sivusta.

En oikein ymmärrä tätä näkökantaa. Etteikö normaali keskustelu bileissä olisi sallittua? Sinkkukin olin tuolloin. Nainen ilahtui seurasta ja keskusteli mielellään. Tarkoitus ei ollut hänen miestään loukata, ja hänkin toipui pahimmasta mustasukkaisuudesta, kun lopulta älysi liittyä keskusteluun.

Oikeestiko et ymmärtänyt? Oli tosi hienoa, että teit noin, mutta aina se ei ole ihan yksiselitteisen hienoa, JOS siis herrasmiehellä on oma tyttöystävä, joka "hylätään" pelastusoperaation ajaksi.

Tuolloin minulla ei ollut tyttöystävää. Ehkä nyt ymmärrän näkökantasi, jos oma miesystäväsi todella on jättänyt sinut seinäruusuksi mennessään vastaavassa tilanteessa seuraksi toiselle. Itselle ei tulisi mieleenkään tällaisessa tilanteessa. Parikymmentä vuotta olen ollut onnellisesti aviossa, ja keskinäinen kunnioituksemme on sellaista, ettei tällaisia flirttailuepisodeja todellakaan tapahdu.

Vierailija
133/138 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaasuvalottamisesta pitäisi selkeästi puhua enemmän, koska jengi ei edes tunnista sitä kun se tapahtuu heille itselleen.

Vierailija
134/138 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vaivaa ihan vatusti tässä Ap:nkin tapauksessa se, miten naiset ei aina osaa olla solidaarisia toisilleen edes omassa tuttavapiirissään ja pitää näppejään erossa varatuista miehistä.

On aivan tarpeeksi p* skamaista naisena tietää, että vaikka kuinka itse rakastaisi ja olisi luotettava, oma mies voi milloin tahansa pettää jonkun täysin vieraan naisen kanssa.

On kuitenkin jotain ihan erityisen kyynistävää ja hajottavaa kokea, kun esim oma bestis, perheenjäsen tai joku puolituttu nainen jossain juhlissa kiehnää sun miehessä kiinni ihan avoimesti tietäen, että sinä, tuon miehen puoliso, olet siinä lähettyvillä ja näet kaiken. Pisteenä i:n päälle vielä se, että kaikki tapahtuu yhteisen tuttava- tai ystäväpiirin edessä.

Olet niin oikeassa. Se on kirsikkana nöyryytyskakun päällä.

Vierailija
135/138 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, kun tulee aloittajan tekstistä ikäviä muistoja mieleen. Eksäni käytös oli juuri samanlaista. Näistä tilanteista keskusteltiin ja tapeltiinkin aina jälkeen päin. Lopputulema oli yleensä se, että minä olin hänen mielestään liian mustasukkainen ja vainoharhainen. Koskaan hän ei nähnyt käytöksessään mitään ongelmaa. Minä olin ongelma ja samaten ne muut naiset, jotka tulivat väkisellä flirttailemaan ja iholle. Hän ei halunnut käyttäytyä epäkohteliaasti ja torjua lähestymisyrityksiä. Nuo selitykset kuulostivat kyllä korvaani täydeltä valheelta, lisäksi vielä tuon kaltainen asetelma kertoi minulle  sen, että muiden tunteet olivat tärkeitä, minun ei. Jotenkin kuitenkin sain pidettyä pääni kasassa ja kun kuvioihin tuli vielä fyysinen pettäminenkin mukaan, olin valmis eroamaan. Eli, ei kannata jäädä odottamaan, että mies tuosta paremmaksi muuttuisi.

Tuleepa näistä ketjun viesteistä flashbackeja itsellenikin. Kyllä tällaiset miehet kannattaa jättää ajoissa, koska käyttäytyminen tulee vain pahenemaan ajan myötä.

Vierailija
136/138 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jonkun mies ymmärtänyt yskän ja lopettanut jatkuvan testailun haluttavuudestaan vai tosiaan jatkuuko kunnes kuolo korjaa tai tulee ero, eikä tarvitse sitä touhua toisen enää katsella?

Vierailija
137/138 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
138/138 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jonkun mies ymmärtänyt yskän ja lopettanut jatkuvan testailun haluttavuudestaan vai tosiaan jatkuuko kunnes kuolo korjaa tai tulee ero, eikä tarvitse sitä touhua toisen enää katsella?

Mun mies on muuttanut käytöstään, mutta ei se ihan helposti käynyt. Eropaperit ja pitkä terapia molemmille erikseen sekä vielä yhdessä. Ei se mahdotonta ole, mutta ennen kaikkea siihen tarvitaan oma halu muuttua, ja sitä harvoin tämän tyyppisillä miehillä on. Sinun halustasi ei kukaan muutu. Ja siihen tarvitaan perusteellista ajatusten ja näkemysten muutosta, sekä suunnatonta nöyryyttä. Ei se käy ”tuosta noin vaan lopettamalla”. En suosittele kenellekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi