Miehen flirttailu häiritsee
Miten oppia sietämään miehen flirttailevaa luonnetta? On siis luonteeltaan sellainen vilkkusilmä ja hyvin avoin myös naisten flirtille. Voi olla että haluaa olla vain mukava ja sen takia olen katsonut asiaa läpi sormien, mutta nyt on alkanut enemmän ahdistaa viime aikaisten tapahtumien jälkeen. Eräs nainen on selkeästi hänestä kiinnostunut ja juhannusjuhlissa drinkkien jälkeen mies ei yhtään esitellyt naisen lähentelyä, nainen istui sohvalla jalat hänen sylissään ja kiherteli, mies ei tehnyt elettäkään ottaakseen etäisyyttä. Itse olin samassa huoneessa toisella puolen tilaa, tunsin itseni todella typeräksi. Viettivät koko illan tuon naisen kanssa supisten jotain, kuulemma ei ollut mitään tärkeää. Todennäköisesti mies oli niin humalassa ettei ymmärtänyt mistään mitään siinä tilanteessa eikä jälkeenpäinkään hänen mielestään mitään ollut tapahtunut kun otin esille etten pidä tuollaisesta käytöksestä. Sellaista flirttailevaa tyyliä on ihan arkisissa tilanteissakin, mutta sitä on vaikea kuvailla. Eniten kuitenkin häiritsee tuo, että ei osaa vetää rajaa siihen jos häntä kohtaan osoitetaan kiinnostusta. Onko mulla vaan niin huono itsetunto että koen oloni tosi epäkunnioitetuksi ja typeräksi?
Kommentit (138)
Ai herranjestas mä räkätän ääneen tolle kaupankassalla kuitista kieltäytyjä jutulle🤣
Tulipa mieleen oma ex vuosikymmenten takaa. Kiinnostui vähän jokaisesta vähänkin viehättävästä naisesta, intensiivisiä katseita ym. Tarjosi apuaan sinkkunaisille porakoneen ym kanssa. Mitähän lie porailtu siellä siinä sivussa. Olin hänen mielestään tietenkin mustasukkainen hullu, se klassikko...
Yritin seurustella tuollaisen kanssa. Ei siitä tullut mitään koska hänen käytös vesitti luottamusta siihen että oltaisi uskollisia. Minusta tuntui että olin koko ajan stressaantunut.
Jouti lähteä muiden riesaksi!
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen tarina sitten tänään.
Lue tarina ja ole hiljaa, tai mene pois.
Flirttailu ei minua haittaisi, mutta ap:n jutussa ei ole enää kyse flirtistä. Raja on ylitetty jo aikaa sitten. Melko varmasti ukko on myös pettänyt tai ainakin tulee pettämään heti tilaisuuden tullen. Pistäisin kiertoon ja kävisin tautitesteissä.
Itse toivoisin, että oma mies olisi vähän flirtimpi. Erityisesti tietenkin minua kohtaan, mutta ei muillekaan flirttailu haittaisi, kunhan ei tökerösti silmieni alla ja minut unohtaen. Flirttailu ja pettäminen eivät oman kokemukseni mukaan korreloi keskenään. Mustasukkaisuus ja pettäminen kylläkin.
Tuollainen kuvaamani tapahtuma on käynyt vain kerran, mutta loukkasi tosi paljon. Pitävät muutenkin aika paljon yhteyttä kyseisen naisen kanssa koska ovat hyviä kavereita. Olen joskus yrittänyt selittää miehelle miten hänen flirttaileva olemuksensa ilmenee, mutta ei suostu yhtään käsittämään mistä puhun.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nykyisellä elämänkokemuksella en vilkkusilmää enää katselisi. Inhottaa olla jossain showssa tai uimarannalla, kun mies haluaa kännykällä ottaa kuvia niistä kuumimmista tapauksista. En tykkää liikkua hänen kanssa yhdessä, kun huomio on ihan muualla. Pahentunut iän myötä.
Esim. kuntosalilla asettuu niin, että voi katsella treenaavien naisten perseitä. Tämä on vaivaannuttavaa ja noloa. En jaksa olla enää mustasukkainen, mutta ei kyllä ole muitakaan tunteita. Nolottaa ukon puolesta välillä.
Tuollainen käytös nolottaa vaikkei edes olisi oma mies kyseessä. Hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on luultavasti paljon korkeatasoisempi kuin sinä
Korkeatasoinen mies ei juo itseään räkäkänniin juhannusjuhlissa.
Tottakai juovat, näillä korkeampitasoisilla ei ole toleranssi noussut samalla lailla kuin meillä muilla, jotka treenaavat jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Itsetunto tässä alkaa hiipua. Katselen sivusta, kun äijä juhlissa ym kikattelee, kiehnää ja naurattaa likkoja.Juu likkoja, itse on jo yli 40-v. Mies tarkistaa huolella rinnat, jotka vastaan tulevat vaikkapa kaupassa. Kassalla kuitista kieltäytyminenkin pitää hoitaa pää kallellaan, kulmakarva koholla vekkulisti hymyillen. Inhoan uimareissuja, kun siellähän niitä paljaita pintoja ja rintoja on taas välttämätöntä vahdata. Viaton kuitenkin on mielestään mihinkään. Itsellä alkaa olla aika ruma kuva itsestäni ja olemuksestani pikkuhiljaa. Alkaa pikkuhiljaa riittää touhun katseleminen.
Veemäisintähän tässä on, että mies omalla käytöksellään katkeroittaa naisen ja sitten valittaa, kun tällä on naama norsunvitulla koko ajan. No ei ehkä olisi jos yhtään olisi miehellä tilannetajua.
Vierailija kirjoitti:
Mies on luultavasti paljon korkeatasoisempi kuin sinä
Jos mies olisi korkeatasoinen, miksi hänen itsetuntonsa on huono?
Vierailija kirjoitti:
Yök. Minulla OLI joskus parikymppisenä tuollainen "mies" hetken aikaa. Kaikille lirkutteli ja tykkäsi, kun "kaverinaiset" tunki syliin ja pyysivät esimerkiksi hieromaan niskoja. Kuitenkin sai järkyttäviä raivokohtauksia, kun minulla oli hauskaa hänen kaverinsa kanssa (siis läpän heittoa ja ihan syvällisiäkin keskustelutuokioita). Pidin kyllä hänen kaveristaan oikeasti kaverina ja oli äärimmäisen fiksu tyyppi, mutta tein sitä myös tuon exän kiusaksi, kun tykkäsi hieroa muita naisia. Oltiin kumminkin nuoria ja tyhmiä kaikki. Oksettavinta tuollainen käytös on perheellisiltä oikeasti aikuisilta ihmisiltä.
Skorppari?
Vierailija kirjoitti:
Ai herranjestas mä räkätän ääneen tolle kaupankassalla kuitista kieltäytyjä jutulle🤣
Kaikki me ollaan se tyyppi nähty.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän meidän miestenkin pitää hyväksyä että nainen flirttailee muille niin mitäs ihmeellistä tässä on?
Kun olen parisuhteessa en flirttaile muille, enkä kyllä sellaista miestä pitäisi, joka flirttailee muille.
T. Nainen
Älä nyt hyvä ihminen anna kenenkään kävellä ylitsesi ja kertoa sinulle minkälainen sinä olet. Etköhän itse tiedä ketään toista paremmin mikä on just tulle ok ja mikä ei.
Mäkin olen jättänyt tuollaisen häntäheikin joka nyppi joka hameenhelmaa, ja kylillä kävellessäkin pää pyöri kuin pöllöllä. Syy miksi sianjätössä kesti niin kauan oli se, että olimme yleensä yhdessä aina kahdestaan, jolloin noita tilanteita ei oikein päässyt tulemaan. Silmät aukesivat kun matkasimme viikonlopuksi toiseen kaupunkiin. Häpesin silmiä päästäni, ja se jäikin ekaksi ja vikaksi reissuksi.
Ihmettelen jos moinen mies ei koskaan tule olemaan uskoton.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen kuvaamani tapahtuma on käynyt vain kerran, mutta loukkasi tosi paljon. Pitävät muutenkin aika paljon yhteyttä kyseisen naisen kanssa koska ovat hyviä kavereita. Olen joskus yrittänyt selittää miehelle miten hänen flirttaileva olemuksensa ilmenee, mutta ei suostu yhtään käsittämään mistä puhun.
Ap
Jätä se sika.
ei muutaku kissa pöydälle
ja mirri pystyyn
Mä olisin tuossa tilanteessa jo puuttunut asiaan enkä missään nimessä katsellut sivusta.
tää on vähän outo ehdotus, mutta mitä jos noin tapahtuu uudestaan ja kuvaisit sitä? näyttäisit miehelle kun on selvinpäin, että miltä tuo käytös näyttää. ehkä ymmärtäisi miksi et tykkää. jos ei niin sitten varmaan menetetty tapaus.
toisaalta itse lähtisin jo nyt suhteesta, kun ei ilmeisesti tahdo edes yrittää ymmärtää tunteitasi.
Heivatkaa tuollaiset ukot elämästänne, kaikki muuttuu sen jälkeen paremmaksi.
Itseäni ällöttää kaikki tuollaiset limaiset vonkaajat, jotka omasta mielestään vain vähän piristävät naisten päivää, kuka nyt ei miehen huomiosta pitäisi 🙄